Jag har inte längre nån koll på hur många poäng jag skrapar ihop, har suggerat mig att det går snabbare om jag fyller på poängen då och då när det blir stopp, än om jag väntar till sist med det (så jag får reda på maxpoängen), men det är kanske bäst så, jag blir mer positiv ju fortare plågan fram till 'du kan inte fylla på mer idag' är över...
som sagt, ska försöka flytta över mer av surfen till wifi så snart jag kan...
Det verkar som om man måste vara inloggad hos wifog för att kunna se reklam numera?
Alla direktlänkar är numera meningslösa. Man kommer bara direkt till huvudsidan istället. Så nu är det bara idiotklickande som gäller. Jag kör slut på poängen sen byta operatör. Vem fan vill sitta och klicka i nån timme för att sen kanske kunna skicka några sms eller ringa nån minut?
Jag har hitils använt mig av påfyllning/reklamtittande genom min dator, detta verkar ha slutat fungera nu, då jag bara kan komma till den vanliga inloggningssidan.
Jag har hitils använt mig av påfyllning/reklamtittande genom min dator, detta verkar ha slutat fungera nu, då jag bara kan komma till den vanliga inloggningssidan.
Är det lika för flera?
Dom täppte till ett säkerhetshål.
Kunde förr logga in på andras EJ aktiverades konton.
Tillgång av Namn, ADD, TeleNr o EmailAdd.