Citat:
Ursprungligen postat av
MrBrax
Funkar inte för mig med unblock-us, sen den 4e, kan inte nå netflix/bbc överhuvudtaget.
Det var märkligt. Kan det vara så att dom rullar ut det i omgångar kanske, så att alla kanske inte drabbas samtidigt. Jag vet inte. Vilken enhet har du kört igenom? Jag har bara kört med kombon androidplatta+chromecast. Har inte provat webben eller via smart-tvn på sistone.
Men än så länge funkar det för mig i allafall, senast idag har jag t.ex. växlat mellan Netflix Sverige, US och UK. Och jag var noga med att jämföra utbudet med sidor som listar varje lands utbud på några utvalda titlar, för att vara säker på att den verkligen hade ändrat till rätt land.