2016-03-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Märkte detta igår också, sade upp abonnemanget direkt. Sån här skit skall fan kännas för dem. Idiotiskt.

Det är inte Netflix fel, de har stretat emot längre än vad alla andra streaming företag gjort. Din ilska ska riktas mot TV och film industrin i sin helhet och världens lagstiftare.
Citera
2016-03-06, 16:54
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Det är inte Netflix fel, de har stretat emot längre än vad alla andra streaming företag gjort. Din ilska ska riktas mot TV och film industrin i sin helhet och världens lagstiftare.

Ja såklart. Men de kommer inte få några pengar från mig via Netflix längre.
Citera
2016-03-06, 18:56
Medlem
Hola med USA som land funkar just nu. Blev förvånad, senast igår var alla sydamerikanska filmer jag lagt till på min lista borta...
Citera
2016-03-06, 20:28
Medlem
puckots avatar
Än så länge verkar det fungera med Netflix och unblock US i allafall. Får väl se hur länge det varar. Men hoppas såklart att Unblock US har någon typ av plan och workarounds, om och när dom eventuellt skulle drabbas. Annars blir det väl till att säga upp mitt abonnemang också.
Citera
2016-03-07, 22:43
Medlem
TheTranceMans avatar
Hur laddar jag ner på Netflix

Hur laddar man ner filmer på Netflix, jag har sökt tillägg osv till Mozilla men får inget att fungera.
Citera
2016-03-07, 23:00
Medlem
mirandakerrs avatar
Ladda ned? Nej. Netflix är som Viaplay, Svtplay, tv3play. De har ett visst utbud som de utökar och varierar. Det som finns på deras hemsida är de filmer och serierna som de köpt rättigheterna för.

Eller syftar du på Hola unblocker? Som ger dig access till Netflix's utbud i andra länder?
Citera
2016-03-07, 23:01
Medlem
Gunner23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTranceMan
Hur laddar man ner filmer på Netflix, jag har sökt tillägg osv till Mozilla men får inget att fungera.
Jag tror inte att man kan göra det, om du vill ladda ner filmer/serier gör det från thepiratebay.se eller kat.cr
Citera
2016-03-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTranceMan

man kan inte det dock under undertexterna och spela in från Netflix.
Citera
2016-03-07, 23:07
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ladda ned? Nej. Netflix är som Viaplay, Svtplay, tv3play. De har ett visst utbud som de utökar och varierar. Det som finns på deras hemsida är de filmer och serierna som de köpt rättigheterna för.

Eller syftar du på Hola unblocker? Som ger dig access till Netflix's utbud i andra länder?

Misstänker att TS menar offlineläget som Viaplay faktiskt har.
Citera
2016-03-07, 23:08
Medlem
Finns tyvärr inga offline lägen på Netflix.
Citera
2016-03-08, 00:00
Medlem
TheTranceMans avatar
Ok tack för era svar. Jo jag ville kolla i offlineläge alltså.
Senast redigerad av TheTranceMan 2016-03-08 kl. 00:03.
Citera
2016-03-08, 00:02
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
man kan inte det dock under undertexterna och spela in från Netflix.

Kan man spela in filmerna? om det är det du menar hur gör man det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in