2016-03-01, 18:54
Medlem
Herre Gud! Vi hade en sån här människa på 60-talet i en förort. Alla visste vem hon var och precis som Book var det olika fäder till ungarna. Galen som bara ställde till bråk och gick fri för att hon betraktades som en femfemma. Jag väntar fortfarande på när hon ska kasta sig över Camilla Läckberg och vad som kommer härnäst kan ingen förutspå.
Citera
2016-03-01, 21:04
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag väntar fortfarande på när hon ska kasta sig över Camilla Läckberg och vad som kommer härnäst kan ingen förutspå.

Det ser jag isf fram emot, tycker de förtjänar varann. Läckberg kanske kan skriva in hennes karaktär i sin kvalitetslitteratur?
Citera
2016-03-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Det ser jag isf fram emot, tycker de förtjänar varann. Läckberg kanske kan skriva in hennes karaktär i sin kvalitetslitteratur?

satans helvete vad mat hon lagade på periscope hela familjen sitter nog nu å glufsar
Citera
2016-03-02, 06:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
satans helvete vad mat hon lagade på periscope hela familjen sitter nog nu å glufsar

Fungerar hennes vitvaror nu då? I medierna säger hon ju att vitvarorna är trasiga så att hon var tvungen att kasta bort all mat och fick äta på restaurang
Citera
2016-03-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fungerar hennes vitvaror nu då? I medierna säger hon ju att vitvarorna är trasiga så att hon var tvungen att kasta bort all mat och fick äta på restaurang

tydligen gör dem det

ny artikel i expressen idag efter att nån på periscope ställt anna mot väggen där svarar hon att hon kommer vinna med 10-0 mot arga snickaren om dem sätter igång på riktigt

vilken pajas alltså hopas arga snickaren stämmer skiten ur henne för förtal
Citera
2016-03-02, 09:18
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
tydligen gör dem det
ny artikel i expressen idag efter att nån på periscope ställt anna mot väggen där svarar hon att hon kommer vinna med 10-0 mot arga snickaren om dem sätter igång på riktigt
Fy fan...

Hon låter ju bara som en ordentligt korkad fjortis.
"– Det värsta i allt det här, det blir tio-noll till Anna Book när vi sätter i gång på riktigt."

Aja, det finns väl en orsak till att hon aldrig lyckades lära sig så värst många fler sångtexter än "ABC"

Fattar bara inte varför hon inte stämmer dem om de pajade hennes lägenhet, bara ta dit en besiktningsman och sedan går de vidare.
Citera
2016-03-02, 10:46
Medlem
brianmolkos avatar
Vad var det som hände på Fångarna ? trodde man iaf behövde vara lite mer fit för det programmet..
Citera
2016-03-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Fy fan...
...

Fattar bara inte varför hon inte stämmer dem om de pajade hennes lägenhet, bara ta dit en besiktningsman och sedan går de vidare.

Hon beter sig minst sagt underligt. Och "arga snickaren har förstört vårt nyrenoverade kök"?! I tv-programmet BLEV hennes kök renoverat från ett skruttigt kök till ett mycket finare och bättre planerat IMO. En köksö går dessutom inte sönder av sig själv, någonstans "glömmer" hon förmodligen berätta hur det hände.
Att hon sedan inte begriper att ett lossnat handtag på ett helt nytt kylskåp är en garantifråga och att den skall tas med kylskåpstillverkaren säger en hel del om hur stor pejl på tillvaron hon har...
Citera
2016-03-02, 17:50
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
tydligen gör dem det

Kan en som inte trakterar Expressen få en liten sammanfattning om vad det hela handlar om?
Citera
2016-03-02, 18:44
Medlem
Jag tror det lutar åt stämning längre fram och då med stjärnadvokat. Efter det blir det nog Läckberg som får smaka på Books salvor.
Citera
2016-03-02, 19:12
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad var det som hände på Fångarna ? trodde man iaf behövde vara lite mer fit för det programmet..

Nu tittar jag inte på Fångarna på fortet men Anna är definitivt mer fit än många tror.
Citera
2016-03-02, 21:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror det lutar åt stämning längre fram och då med stjärnadvokat. Efter det blir det nog Läckberg som får smaka på Books salvor.

Tror du Leif Silbersky vågar hoppa in i ett sådant stämningsmål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in