2014-10-19, 22:26
Medlem
Tunnan har utan att märka det halkigare ner till en stapel över Linda Ros .. eh, Telenius stjärnstatus. Klamrar sig fast i div skitprogram där hon tror sig / vill ha Carolas status. Tänker mej ett scenario om hon kommit med i Så mkt bättre där hon tagit över de andras samtal med att bräka om sina op och sin maaaamma! Samtidigt som hon inte kan sluta ta för sig av det dignande bordet. Efter natten i spökhuset lär Samir vara mer rädd för Tunnan än ev riggade spöken.
Citera
2014-10-20, 00:50
Medlem
Apropå bakverk. Bakade hon inte in ett foto på sin morsa vid något tillfälle eller har jag helt fel? Att hon hänger upp henne i julgranen vet jag i alla fall stämmer.

Jag kan föreställa mig hur hon kommer gå fram som en ångvält i programmet och känna att hon släpar på sin döda morsas ande. Här kommer det bli drag och mycket tårar. Förmodligen kommer hon kräva arvode av kanalen för morsans medverkan.
Citera
2014-10-20, 19:50
Medlem
Läs bloggen "Betraktelser från divanen" och få er ett gott skratt, det sved tydligen att inte få vara med i "Så mycket bättre".........trots att man är i det närmaste världsartist!!
Citera
2014-10-20, 22:03
Medlem
GalenNorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Läs bloggen "Betraktelser från divanen" och få er ett gott skratt, det sved tydligen att inte få vara med i "Så mycket bättre".........trots att man är i det närmaste världsartist!!

Länk till blogginlägget Betraktelser från divanen-Anna Book och så mycket bättre
Citera
2014-10-21, 03:53
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenNorris
Länk till blogginlägget Betraktelser från divanen-Anna Book och så mycket bättre

Jag älskar när Anna Book försöker spela ödmjuk.

Jag hoppas verkligen att den där Samir (?) i spökprogrammet erkänner att han inte känner till henne... och Anna Book brister ut i ABC och Killsnack inför förfärade deltagare medan produktionen njuter.
Citera
2014-10-21, 04:52
Medlem
Citat:
Men Allvarligt!!! hon är ju sjuk,Väldigt sjuk, och idag jobbar inte någon av dom andra med henne,
Hon är alldelels för upptagen med att äta kakor och smulor,
Citera
2014-10-21, 10:08
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19710221.ab

"Tre kändisar i ett spökhus.

Aftonbladet sover över i Sveriges mest hemsökta hus tillsammans med Samir Badran, Alexandra ”Kissie” Nilsson och Anna Book.

– Jag är skiträdd faktiskt, säger Samir Badran."
Citera
2014-10-21, 10:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19710221.ab

"Tre kändisar i ett spökhus.

Aftonbladet sover över i Sveriges mest hemsökta hus tillsammans med Samir Badran, Alexandra ”Kissie” Nilsson och Anna Book.

– Jag är skiträdd faktiskt, säger Samir Badran."
Tidigare i artikeln så kallades dessa 3 byfånar för "Superprofiler".
Tjockisen Anna Book känner man ju till, men vilka dom andra är har jag ingen aning om.
Citera
2014-10-21, 14:48
Medlem
Citat:
Oj, Booken omnämnd i nöjesguiden. Det måste ju vara typ första gången på ett decennium. Eller kanske två.
Citera
2014-10-21, 17:16
Medlem
Bara det faktum att hon skriver & istället för och gör henne till åtlöje!
Citera
2014-10-21, 19:32
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tidigare i artikeln så kallades dessa 3 byfånar för "Superprofiler".
Tjockisen Anna Book känner man ju till, men vilka dom andra är har jag ingen aning om.
Superprofiler? Haha!

Anna Book har man ju lite koll på vare sig man vill eller inte. Kissie är en bloggare, eller i alla fall var, mer vet jag tack och lov inte. Samir Badran har jag ingen aning om, kanske lika bra det.
Citera
2014-10-21, 21:49
Medlem
Sveriges största bitterfitta! Andra blir tillfrågade årsvis medans Anna KRÄVER att få vara med. 😠
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in