2016-02-26, 16:15
Avstängd
Adelaides avatar
Avengers: Age of Ultron är den enda film jag somnat till på bion.
Citera
2016-02-26, 18:25
Medlem
Dreamcatcher (2003)
http://www.imdb.com/title/tt0285531/

Filmen började bra men sen när monstret, aliens, dataeffekterna började.
Hur kunde Morgan Freeman vara med i den filmen?
Citera
2016-02-26, 18:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
The Room. Enough said.
Citera
2016-02-27, 14:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
The Room. Enough said.
Hur fick du nys om den?

Jag var tvungen att kolla upp den på IMDb bara för det. 3,5 av 10 i betyg och någon Tommy Wiseau står för både regi, manus och huvudroll. Verkar så pass usel att man nästan borde se den bara därför, men nej. Den fällan ska jag inte gå i.
Citera
2016-02-27, 14:18
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hur fick du nys om den?

Jag var tvungen att kolla upp den på IMDb bara för det. 3,5 av 10 i betyg och någon Tommy Wiseau står för både regi, manus och huvudroll. Verkar så pass usel att man nästan borde se den bara därför, men nej. Den fällan ska jag inte gå i.
Du skämtar att du inte känner till The Room (2003)?
Citera
2016-02-27, 14:26
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Du skämtar att du inte känner till The Room (2003)?
Jag har garanterat inte sett den. Möjligen om jag har hört eller läst något om den, sedan hållit mig borta, men jag undrar ens det.

Men ingen större skada skedd i just detta fall, verkar det som.
Citera
2016-02-27, 14:31
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Jag har garanterat inte sett den. Möjligen om jag har hört eller läst något om den, sedan hållit mig borta, men jag undrar ens det.

Men ingen större skada skedd i just detta fall, verkar det som.
Då måste du bara se den. Den är en milstolpe i en fullständig va-fan-händer-film. Mer konstig än dålig.
Citera
2016-02-27, 16:39
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Hur fick du nys om den?

https://m.youtube.com/watch?v=mQ4KzClb1C4

Den scenen kan du kolla på, den är två minuter lång och man orkar knappt plåga sig igenom den. Tänk dig då att se hela filmen. Tommy Wiseau (mannen i början av scenen), har ett ofantligt dåligt skådespel, nästan otänkbart att det ens är möjligt att skådespela så stelt.
Citera
2016-02-27, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NaSteffe
OnT: Only God Forgives. Så jävla mycket stil, så liiiite substans. Enkel roll för Gosling iaf, ändrade han någonsin min?

Trailern var så lovande och såg framemot filmen. Tog med mig en vän på bio för att se den och den var så usel

Får aldrig välja film på bio nuförtiden när jag går med den vännen kan tilläggas.
Citera
2016-02-27, 16:50
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Trailern var så lovande och såg framemot filmen. Tog med mig en vän på bio för att se den och den var så usel

Samma här... Trailern var ju fantastisk, men filmen i sig var direkt unwatchable. Den absolut värsta formen av pretto-nonsens!
Citera
2016-02-27, 17:54
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
https://m.youtube.com/watch?v=mQ4KzClb1C4

Den scenen kan du kolla på, den är två minuter lång och man orkar knappt plåga sig igenom den. Tänk dig då att se hela filmen. Tommy Wiseau (mannen i början av scenen), har ett ofantligt dåligt skådespel, nästan otänkbart att det ens är möjligt att skådespela så stelt.
Fy för i helvete, jag nominerar genast The Room till kategorin:
den sämsta film jag bara har sett en enda scen av och det får räcka så.
Citera
2016-02-28, 10:19
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Fy för i helvete, jag nominerar genast The Room till kategorin:
den sämsta film jag bara har sett en enda scen av och det får räcka så.

Det är dock en perfekt "sitta i soffan med några polare och garva ihjäl sig-film", om man gillar sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in