2015-10-25, 00:46
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Drive (2011)

7.8 på imdb vilket skämt.

Ryan Gosling i rollen som en "Mystisk" tuffing men framstår mest som själ lös och fjantig. Massvis av sega scener som ska va konstnärliga och sånt tjafs.

En genuin överskattad skitfilm.

"men soundtracket är ju grymt" Nej det är de inte.

Ja fyfan vad jag ogillade den. Huvudkaraktären är den mystiska tystlåtna typen, så han är väldigt tyst . Pajigt.
Citera
2015-12-16, 00:23
Bannlyst
Mycket skit har jag sett men Prisoners från 2013 tar nog priset. Överdriven och larvig är bara förnamnet. Nej, det är inte förnamnet - det är första bokstaven i förnamnet. Dessutom är den sjukt överskattad då den har 8,1 i betyg på IMDb.
Citera
2015-12-19, 20:21
Medlem
Mr.Munshuns avatar
Såg nyligen på The expendables 3, vilken skämt. Man skämdes nästan av att kolla på den. Hur kunde så kända skådisar ställa upp på att vara med i den där skräprullen?
Citera
2015-12-19, 20:35
Medlem
La guerre est déclarée är en av dom sämsta filmer jag någonsin sett.
Det handlar om Fransk diskbänksrealism som misslyckas med att vara realistisk.
Alla karaktärer är sjukt osympatiska, symboliken är enormt övertydlig och det blir melodram var och varannan scen.
Ovanpå allt detta heter huvudpersonerna Romeo och Juliette, kan det bli lökigare?
Citera
2016-01-19, 02:35
Bannlyst
Spectre 007 var ingen höjdare, kan vara något av det sämsta jag sett.
Citera
2016-01-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anatolianshepherd
Django Unchained - Måste Tarantino draaaa ut på allting så förbaskat?

Är hans största problem som regissör.
Citera
2016-01-25, 15:50
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anatolianshepherd
The Hateful Eight - Ojojoj... Mycket väsen för ingenting, ett enda stor "Jaha?" för mig.

Django Unchained - Måste Tarantino draaaa ut på allting så förbaskat?

Fight Club - Jag fattar fortfarande inte, var den filmen menad på allvar ens när det begav sig? Idiotiskt budskap om att alla som inte frivilligt blir rebeller och bojkottar allt vad det moderna samhället heter är IQ-befriade fårskallar som behöver en stark ledare. Ja, ni läste rätt, kan det bli dummare än så?

Blå Måndag - Svensk action filmad med en potatis...

9 Milimeter med Paolo Roberto - "Har du nån gun jag kan låna?" Ja, han säger så på riktigt. "Har du nån gun jag kan låna?"

Blå Måndag är ju så hysteriskt dålig att den är underhållande
Citera
2016-01-25, 16:00
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Dark Moon Rising (2015) vill bara glömma den
Trodde att det var en helt ok skräckis eftersom den hade cirka 6-7 poäng på imdb, men i efterhand kände man sig rejält lurad. Hela filmen kändes som en patetisk tonårsfantasi i twilight-anda, med ett skitkasst manus och oengagerande skådesspelarinsatser.
Senast redigerad av bitch-sandwich 2016-01-25 kl. 16:02.
Citera
2016-01-25, 16:05
Medlem
McHammereds avatar
Sökarna 2?

Fick ju ettan att framstå som ett masterpiece!
Citera
2016-01-25, 16:10
Medlem
proggbondens avatar
Moulin Rouge - Jag fattade aldrig att det var en musikal, blev mest irriterad.
Fish Tank - På tok för mycket social-porr i WT-miljö och tyvärr inget bra slut.
Citera
2016-02-19, 13:09
Medlem
Freders avatar
Året var 1984 jag var en pojkvasker på 17 år som läst Dune otaliga gånger. Jag hörde talas om att en en filmadaption hade gjorts av denna fantastiska bok. Inte nog med det, men en helt fantastisk regissör vid namn David Lynch hade gjort den. Några år gick (kommer inte ihåg hur många) och jag fick tag på en vhs-utgåva av filmen. Jag satt mig ner förväntansfull och full med hopp och tro inför framtiden, jag reste mig med ett livslångt hat mot David Lynch så starkt att jag inte ens klarar av folk som gillar honom.
Citera
2016-02-25, 00:16
Medlem
Tmïnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freder
Året var 1984 jag var en pojkvasker på 17 år som läst Dune otaliga gånger. Jag hörde talas om att en en filmadaption hade gjorts av denna fantastiska bok. Inte nog med det, men en helt fantastisk regissör vid namn David Lynch hade gjort den. Några år gick (kommer inte ihåg hur många) och jag fick tag på en vhs-utgåva av filmen. Jag satt mig ner förväntansfull och full med hopp och tro inför framtiden, jag reste mig med ett livslångt hat mot David Lynch så starkt att jag inte ens klarar av folk som gillar honom.

Kan bara hålla med. Dune är en av kanske fem böcker som jag kan ta upp när som helst och bara försvinna ner i under ett par timmar, men jag orkade bara med 30 minuter av filmen innan jag gav upp.

Jag fattar fortfarande inte vad fan det var som hände under filmatiseringen. allt är bara så jävla fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in