2022-11-29, 13:55
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
The Thing Remake
Bläää
Är inte filmen från 2011 en prequel snarare än en remake?
Citera
2022-11-29, 13:58
Medlem
grungewhores avatar
Fram till Robocop 2 släpptes på video hade jag aldrig hyrt en film och stängt av den innan jag sett klart den. Vet inte idag om den är sämre än mycket annat dock.

The Irishman var något jag stängde av rätt nyligen för att det var rent jävla skräp..
Citera
2022-11-29, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Är inte filmen från 2011 en prequel snarare än en remake?

Stämmer nog. Jag ville inte googla utan skriva utifrån mina autentiska minnen.
Citera
2022-11-29, 14:07
Medlem
Babylon - usel och man blev tvingad att se den i skolan

Dont look up - tvungen att stänga av pga. uselt manus och uslare skådespeleri

Django - smärtsamt dålig film

Hatefull eight - såååååå långsam och seg.

Sen i princip alla nya superhjältefilmer.
Larvel, DCP och sånt där.

Sämst måste vara kvinnovarianterna på dessa samt black panther.

Man kan ju lugnt säga att det finns en hel uppsjö av usla filmer nu för tiden. Särskilt all woke/pk som letat sig in överallt.

Extremt tråkigt att se exakt samma film om och om igen bara för att dom fått något stipendium för att trycka in homos eller stereotyper i alla filmer och serier.
Citera
2022-11-29, 14:07
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Stämmer nog. Jag ville inte googla utan skriva utifrån mina autentiska minnen.
Kan ju fortfarande vara dålig oavsett om det är en prequel eller en remake. Jag själv har inte sett denna film.
Citera
2022-11-30, 16:39
Medlem
Bartman777s avatar
Jag kommer inte ihåg vad filmen heter, men det var som att titta på ett fighting-tv-spel.
Jag vet inte ens hur jag ska beskriva detta skräp.

Den var så förutsägbar i handlingen så jag kunde veta exakt i detalj vad som skulle hända härnäst, hela tiden!

Det var en huvudkaraktär, den gode antagligen, som skulle slå sig igenom en hel film som jag tror var över två timmar lång. Han fick möta fiende efter fiende som han såklart slog ner med jättehäftiga effekter, där han tillslut fick möta den store starke bossen. Självklart får huvudkaraktären storstryk till en början, och man ska tro att han är död, men han vaknar till liv och vinner fighten.

Van Damme eller Schwarzenegger var med i filmen också, som spelade någon blind karate-master som självklart kunde känna av var fienden var någonstans, så han vann ändå. Så jävla skittråkig så jag blir upprörd över hur någon kan skriva och producera sånt skräp. Precis allt skedde enligt mallen.

Sen massa effekter på alltihop. Tror den var från runt 2017. Jag mådde fan dåligt av att titta på den.
Stressig och jävlig var den också.

Jag blev helt dränerad av att ens skriva om skiten nu. Jag önskar jag kunde få den osedd.

Fäbojäntan är bättre.
Citera
2022-11-30, 16:53
Medlem
Bartman777s avatar
Javisstja... efter att ha skummat igenom en annan tråd blev jag påmind om en annan skitfilm.

The Revenant med Di Caprio.

Vilken jävla smörja alltså.
Han krälar runt i skogen och låter som ett dräggelmongo i två timmar för att sedan möta sin nemesis och hämnas. Jag kollade i ungefär en timme, sen stod jag inte ut mer och spolade fram, och då krälade han fortfarande runt och lät som ett dräggelmongo. Sen spolade jag till slutet där han slogs mot någon.

Förstår inte alls storheten i den filmen. Den verkar vara ganska populär.
Men rent skräp i mitt tycke.

Få filmer är så dåliga att jag blir upprörd över det jag sett, men dessa två jag nu nämnt framkallar dessa känslor hos mig.
Citera
2022-12-08, 05:13
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Javisstja... efter att ha skummat igenom en annan tråd blev jag påmind om en annan skitfilm.

The Revenant med Di Caprio.

Vilken jävla smörja alltså.
Han krälar runt i skogen och låter som ett dräggelmongo i två timmar för att sedan möta sin nemesis och hämnas. Jag kollade i ungefär en timme, sen stod jag inte ut mer och spolade fram, och då krälade han fortfarande runt och lät som ett dräggelmongo. Sen spolade jag till slutet där han slogs mot någon.

Förstår inte alls storheten i den filmen. Den verkar vara ganska populär.
Men rent skräp i mitt tycke.

Få filmer är så dåliga att jag blir upprörd över det jag sett, men dessa två jag nu nämnt framkallar dessa känslor hos mig.

Den filmens cover, trodde jag tills förra året, att Pierce Brosnan spelade huvudrollen. Titta på det och det ser fan ut som Bond!

Annars är The Beach med Di Caprio enormt sugig. Jag minns när den släpptes och alla tjejer skulle gå och se den.
Jag satt och led i biosalen, och ville dö.
Så jävla kass.
Citera
2022-12-08, 07:57
Avslutad
Human Centipede plus uppföljare var roligt koncept men är också det enda jag minns av hela den röran av allegorier av vad kommunism är.
Citera
2022-12-08, 13:33
Medlem
Science fiction-filmen Dune (1984) är en av de sämsta filmer som jag någonsin har sett, en riktig lågbudgetfilm. Men istället är den nya filmen Dune (2021) väldigt bra.
Senast redigerad av Piratpartiet 2022-12-08 kl. 13:37.
Citera
2022-12-08, 14:32
Medlem
Tveklöst Spring Uje spring. Så usel att tiden står still
Citera
2022-12-08, 14:39
Medlem
Allt med Steven Segal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto