2016-02-26, 14:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) På vilket sätt är det inte gratis sex?

2) Varför skulle kvinnor inte njuta av att bli våldtagna? Du inser att det är skönt att få kuk?

3) Jag vill inte ha sex på ett hårt underlag, få mina kläder förstörda, eller att det ska vara över på 10 minuter. Men om jag typ blev våldtagen på en strand skulle jag tycka om det. Who wouldn't?
Du kan inte välja var det ska ske. Du har inget logiskt argument som försvarar våldtäkt, end of story.
Citera
2016-02-26, 14:09
Medlem
Citat:
1) Jo så är det för att den fysiska stimulansen är samma.

2) Våld är sexuellt upphetsande för kvinnor. För en del kvinnor kan det räcka med att läsa om våld eller se våld på TV för att det ska rinna till.
1) Nej det är den inte. Det är skönare för en kvinna som vill ha sex. Då förbereder sig kroppen, med allt vad det innebär. Den fysiska stimulansen kräver också att psyket är med.

2) Vad har det med saken att göra??
Citera
2016-02-26, 14:10
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Våldtäkt är sex per definition.

2) Det är skönt att få kuk även om man blir tvingad. Det är alltid fysiskt skönt att bli penetrerad att kvinnor har hysteri är en annan sak.

3) Det är skönt att ha sex på en strand. Det gör ingen skillnad om man blir tvingad.
Ändå påstår du att sex med män är hemskt och vidrigt. Du har inget argument som försvarar våldtäkt.
Citera
2016-02-26, 14:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1) Nej det är den inte. Det är skönare för en kvinna som vill ha sex. Då förbereder sig kroppen, med allt vad det innebär. Den fysiska stimulansen kräver också att psyket är med.

1) Använd sunt förnuft nu på vilket sätt skulle kvinnans vagina veta att "nu är det våldtäkt" och "nu är det frivilligt"? Om du blir tvingad att äta en smörgås kan din mun känna skillnaden?

2) På vilket sätt skulle kroppen behöva förbereda sig? Poängen med att vara kvinna är att man alltid är förberedd på att bli knullad.

3) Nej fysisk stimulans är är fysisk stimulans. Det är precis lika skönt fysiskt oavsett.

Citat:
2) Vad har det med saken att göra??

För de flesta kvinnor är det mentalt mer upphetsande att bli våldtagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ändå påstår du att sex med män är hemskt och vidrigt. Du har inget argument som försvarar våldtäkt.

Ja det är hemskt och vidrigt men det är fysiskt skönt på samma gång. Tänk dig att du får en avsugning av en annan man. Det är hemskt mentalt men fysiskt skönt på samma gång.
Senast redigerad av Babianen 2016-02-26 kl. 14:22.
Citera
2016-02-26, 14:19
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
ska du säga sopa. är det enda du har att säga?

sänk dig inte till trollens nivå..

Att ni inte förstår hur genialisk Babianen är!!
Läs vad hon skriver!
Ja, hon är kvinna.
Hon har sagt det tusentals gånger: Jag är kvinna.
Där hon t.o.m. har visat upp sig på bild och stream.

Diskussioner om användarens könstillhörighet är dessutom förbjudet.
Diskussioner angående användarens person är förbjudet och ger dessutom inget för argumenten.

Babianen är ett geni. Ett missförstått sådant.
Detta är en fråga om semantik där Babianen fullständigt kör över oss.
Hon följer dessutom reglerna för debatt och använder sig inte av lögner eller missbrukar härskartekniker.

Den som vinner över Babianen i denna diskussionen är helt klart den skickligaste av debattörer och förtjänar därför en stor blöt puss!
Lycka till
Citera
2016-02-26, 14:23
Medlem
Citat:
1) Använd sunt förnuft nu på vilket sätt skulle kvinnans vagina veta att "nu är det våldtäkt" och "nu är det frivilligt"? Om du blir tvingad att äta en smörgås kan din mun känna skillnaden?

2) På vilket sätt skulle kroppen behöva förbereda sig? Poängen med att vara kvinna är att man alltid är förberedd på att bli knullad.

3) Nej fysisk stimulans är är fysisk stimulans. Det är precis lika skönt fysisk oavsett.

1) Jag kan definitivt känna skillnad på att äta en smörgås med vilja, eller att någon brottar ner mig och trycker in mackan. Frågan ör varför du inte känner någon skillnad där?

2) Det finns kvinnor som har ett liv, och inte väntar sig att bli knullad hela tiden.

3) Nej. Det är hjärnan som avgör hur skönt det känns.
Citera
2016-02-26, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen
sänk dig inte till trollens nivå..

Att ni inte förstår hur genialisk Babianen är!!
Läs vad hon skriver!
Ja, hon är kvinna.
Hon har sagt det tusentals gånger: Jag är kvinna.
Där hon t.o.m. har visat upp sig på bild och stream.

Diskussioner om användarens könstillhörighet är dessutom förbjudet.
Diskussioner angående användarens person är förbjudet och ger dessutom inget för argumenten.

Babianen är ett geni. Ett missförstått sådant.
Detta är en fråga om semantik där Babianen fullständigt kör över oss.
Hon följer dessutom reglerna för debatt och använder sig inte av lögner eller missbrukar härskartekniker.

Den som vinner över Babianen i denna diskussionen är helt klart den skickligaste av debattörer och förtjänar därför en stor blöt puss!
Lycka till
Hur vinner man, och vem bestämmer det? Du?
Citera
2016-02-26, 14:31
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
Hur vinner man, och vem bestämmer det? Du?

Ja jag bestämmer vem jag anser komma ut som vinnare i en diskussion om att KVINNOR NJJUTER AV ATT BLI VÅLDTAGNA.

Det är inte en uppmaning till brott genom att yttra vad man själv anser vara sanning.
Människan har dessutom mängder med källor till de argument hon ger till varför det är som det är.

Babianen är ett geni.
Så är det bara.
Helt klart topp 3 debattören på forumet!

Vad är våldtäkt?
Citera
2016-02-26, 14:38
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

3) Nej fysisk stimulans är är fysisk stimulans. Det är precis lika skönt fysiskt oavsett.

Ja det är hemskt och vidrigt men det är fysiskt skönt på samma gång. Tänk dig att du får en avsugning av en annan man. Det är hemskt mentalt men fysiskt skönt på samma gång.
Sluta blanda in bögsex. Det har inte med saken att göra.
Citera
2016-02-26, 14:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ja jag bestämmer vem jag anser komma ut som vinnare i en diskussion om att KVINNOR NJJUTER AV ATT BLI VÅLDTAGNA.

Det är inte en uppmaning till brott genom att yttra vad man själv anser vara sanning.
Människan har dessutom mängder med källor till de argument hon ger till varför det är som det är.

Babianen är ett geni.
Så är det bara.

Vad är våldtäkt?
Sorgligt. Våldtäkt är att förgripa sig på en person sexuellt. Varför begriper alla det här utom Babianen och de som försvarar henom?

Så fort ett våldtäktsoffer berättar hur det kändes så beskylls personen för att vara "en fulgubbe". Är det bra debatteknik? Är det att argumentera?

När jag berättar att det i mitt arbete ingår att ta emot våldtäktsoffer och jag nämner att de är skärrade, sargade, chockade osv så får jag höra "nej du ljuger" eller "offren ljuger. De har inte alls blivit våldtagna". Är det att argumentera och diskutera hederligt?
Citera
2016-02-26, 14:45
Medlem
Citat:

Babianen är ett geni.
Så är det bara.

Vad är våldtäkt?
Ja, dom flesta genier har ju områden där dom är helt borta. Detta kanske är Babianens område?
Det skulle vara intressant att veta inom vilket område Babianen är ett geni?
Citera
2016-02-26, 15:07
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Sorgligt. Våldtäkt är att förgripa sig på en person sexuellt. Varför begriper alla det här utom Babianen och de som försvarar henom?

Så fort ett våldtäktsoffer berättar hur det kändes så beskylls personen för att vara "en fulgubbe". Är det bra debatteknik? Är det att argumentera?

När jag berättar att det i mitt arbete ingår att ta emot våldtäktsoffer och jag nämner att de är skärrade, sargade, chockade osv så får jag höra "nej du ljuger" eller "offren ljuger. De har inte alls blivit våldtagna". Är det att argumentera och diskutera hederligt?

Citat:
Ja, dom flesta genier har ju områden där dom är helt borta. Detta kanske är Babianens område?
Det skulle vara intressant att veta inom vilket område Babianen är ett geni?

Jag försvarar inte Babianen.
Det är inte givande för diskussionen om huruvida användaren är kvinna eller man.
Könet på användaren spelar ingen roll, enligt mig.
För de som är intresserade av könet på Babianen, varför är detta viktigt?

Du skriver:

- Sorgligt. Våldtäkt är att förgripa sig på en person sexuellt. Varför begriper alla det här utom Babianen och de som försvarar henom?

Du glider ifrån ämnet, konstant!

Är Babianen ointelligent?
Vad är det jag inte begriper som du begriper?

Förklara i sånt fall?

2014-06-09, 08:19 startades denna tråd.
Babianen har varit med sen start.

Vad har vi kommit fram till?

Jo. Till detta: http://dinarattigheter.se/dina-rattigheter/vad-sager-lagen/vad-ar-sexuella-overgrepp/juridisk-definition-av-valdtakt/

- Detsamma gäller den som med en person genomför ett samlag eller en sexuell handling är jämförlig med samlag genom att utnyttja att personen på grund av medvetslöshet, sömn, berusning eller annan drogpåverkan, sjukdom, kroppsskada eller psykisk störning eller annars med hänsyn till omständigheterna befinner sig i ett hjälplöst tillstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in