Citat:
Ursprungligen postat av
TheKicks
Det räcker med att man spänner sig för att det ska göra ont, och då spelar det ingen roll hur våt man är. Läs på baskunskaper i kvinnans anatomi innan du utger dig för att vara kvinna.
Man kan spänna sig innan man blir penetrerad. Men när man väl blir penetrerad slappnar vaginan av automatiskt för att det är så det fungerar fysiskt. Man kan inte spänna sig medan man bli penetrerad för att det är fysiskt omöjligt. Det betyder att det i princip (med några få undantag) inte kan göra ont att bli våldtagen. Alla kvinnor som säger att "det gjorde ont att bli våldtagen" ljuger.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheKicks
Alla kvinnor här inne skulle kunna hålla med dig med tanke på att det är ett helt anonymt forum, men det är ingen som gör. Våldtäkt innebär en handling som man inte vill vara i, vill man så är det inte en våldtäkt. Men det har du ju svårt för att förstå. Och du själv erkänt att du personligen inte tänder på våldtäkter så du säger emot dig själv. Du säger oxå att alla kvinnor ljuger, alltså ljuger du oxå.
1) Varför postar kvinnor inte i porr-forumet med tanke på att det är anonymt? För kvinnor funkar inte så. De flesta kvinnor erkänner inte ens för sig själva att de tänder på våldtäkt eller ens vanligt sex. Det anses som skamligt bland kvinnor att gilla sex, det är bara "slampor" som gör det, det är en av anledningarna till att våldtäkt är en så stor grej för kvinnor, om kvinnan säger att hon blev våldtagen behöver hon inte skämmas för att hon gillade det.
2) Använd sunt förnuft. Varför skulle man inte vilja vara med om sex? Även om kvinnan inte gillar mannen så är det spännande och upphetsande att bli tvingad. Därför finns inte våldtäkt egentligen det finns bara "token resistance".
3) Jag tänder inte på våldtäkt för att jag 1) är inte sexuellt hämmad 2) får annat maledom som är mycket bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheKicks
Det vet du inte för du har aldrig varit med om det.
Jag behöver inte ha varit med om det för att veta det för kroppen reagerar likadant på penetration, det är lika skönt att få en kuk i sig oavsett om det är våldtäkt eller frivilligt, för penetration = penetration.