2014-12-08, 23:09
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nope. Jag går utklädd till spöke.

1) TheKicks är en man som låtsas vara kvinna. De flesta som säger att de är kvinnor här är egentligen män.

2) Nej varför skulle det göra ont? Även om kvinnan blir våldtagen så kommer inte att göra ont på henne tvärtom det kommer att kännas fysiskt skönt.

Det vet du inte för du har aldrig varit med om det.
Citera
2014-12-09, 09:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det räcker med att man spänner sig för att det ska göra ont, och då spelar det ingen roll hur våt man är. Läs på baskunskaper i kvinnans anatomi innan du utger dig för att vara kvinna.

Man kan spänna sig innan man blir penetrerad. Men när man väl blir penetrerad slappnar vaginan av automatiskt för att det är så det fungerar fysiskt. Man kan inte spänna sig medan man bli penetrerad för att det är fysiskt omöjligt. Det betyder att det i princip (med några få undantag) inte kan göra ont att bli våldtagen. Alla kvinnor som säger att "det gjorde ont att bli våldtagen" ljuger.

Citat:
Alla kvinnor här inne skulle kunna hålla med dig med tanke på att det är ett helt anonymt forum, men det är ingen som gör. Våldtäkt innebär en handling som man inte vill vara i, vill man så är det inte en våldtäkt. Men det har du ju svårt för att förstå. Och du själv erkänt att du personligen inte tänder på våldtäkter så du säger emot dig själv. Du säger oxå att alla kvinnor ljuger, alltså ljuger du oxå.

1) Varför postar kvinnor inte i porr-forumet med tanke på att det är anonymt? För kvinnor funkar inte så. De flesta kvinnor erkänner inte ens för sig själva att de tänder på våldtäkt eller ens vanligt sex. Det anses som skamligt bland kvinnor att gilla sex, det är bara "slampor" som gör det, det är en av anledningarna till att våldtäkt är en så stor grej för kvinnor, om kvinnan säger att hon blev våldtagen behöver hon inte skämmas för att hon gillade det.

2) Använd sunt förnuft. Varför skulle man inte vilja vara med om sex? Även om kvinnan inte gillar mannen så är det spännande och upphetsande att bli tvingad. Därför finns inte våldtäkt egentligen det finns bara "token resistance".

3) Jag tänder inte på våldtäkt för att jag 1) är inte sexuellt hämmad 2) får annat maledom som är mycket bättre.

Citat:
Det vet du inte för du har aldrig varit med om det.

Jag behöver inte ha varit med om det för att veta det för kroppen reagerar likadant på penetration, det är lika skönt att få en kuk i sig oavsett om det är våldtäkt eller frivilligt, för penetration = penetration.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-09 kl. 09:39.
Citera
2014-12-09, 10:44
Medlem
goran744s avatar
Sluta att göda den här personen!
Det ser ni alla att personen i fråga snackar skit om ett allvarligt ämne och endast för att göra det.
Personen själv säger sig aldrig ha blivit våldtagen men har bestämt sig för att vi kvinnor vill bli våldtagna.
Personen har sett på och eventuellt medverkat i porr där man LEKER våldtäkt och där personen ifråga är med i det hela och har en egen vilja.
Den absolut största viljan är att medverka frivilligt i det hela.( Då går det inte under våldtäktslagen)

Jag tycker att du skall sätta dig i TV på bästa sändningstid och prata om det du skriver om här inne.
Visa dig öppet och ta fighten i direktsändning. Annars! Sluta snacka skit bakom en data-skärm.
Du vet bevisligen inte vad en våldtäkt är.

Sluta alltså göda denna sjuka person. Det är synd om den. Lider av en psykisk åkomma som vi alla matar med motstånd och avsky. Personen i frågans bensin.

Jag kommer inte att kommentera denna person en gång till.

Gabrielle!
Citera
2014-12-09, 17:14
Medlem
Cineastens avatar
Baboon: Hur går din extrema, väldigt kontroversiella syn på sex ihop med din kristna tro och hur kommer det sig att du som kristen går heltäckt som en muslimsk fundamentalist?
Citera
2014-12-09, 17:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Baboon: Hur går din extrema, väldigt kontroversiella syn på sex ihop med din kristna tro och hur kommer det sig att du som kristen går heltäckt som en muslimsk fundamentalist?

1) Vad är det som är kontroversiellt? Att kvinnor njuter av våldtäkt? Det är sunt förnuft det har ingenting med religion att göra. Det är som att säga att man njuter av sex i sovrummet men inte i vardags-rummet. Våldtäkt är sex under andra omständigheter än kvinnan vanligtvis har sex men det är fortfarande sex. Om man njuter av frivilligt sex så njuter man av tvingat sex också för att sex = sex.

2) I princip alla dina frågor kommer att besvaras i de här inläggen,

Senast redigerad av Babianen 2014-12-09 kl. 17:57.
Citera
2014-12-09, 19:26
Bannlyst
Citat:
Babianen

Ärligt talat så tycker jag att om man blir utsatt för våldtäkt och det finns under inga omständigheter möjlighet att fredda sig och komma loss, så är det bästa alternativet att slappna av och vara med i akten och njuta som fan, varför? Jo det är mycket enkelt, för att det tillfogar mycket allvarliga skador fysiskt som psykiskt om man kämpar emot, det är alltså det enda och rätta självförsvaret i detta fallet hur dum det än låter så har Babianen rätt när hon påstår att dem njuter i syftet att försvara sig själva

Självklart inte alla kvinnor dock.
Senast redigerad av veshachi 2014-12-09 kl. 19:31.
Citera
2014-12-09, 19:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vad är det som är kontroversiellt? Att kvinnor njuter av våldtäkt? Det är sunt förnuft det har ingenting med religion att göra. Det är som att säga att man njuter av sex i sovrummet men inte i vardags-rummet. Våldtäkt är sex under andra omständigheter än kvinnan vanligtvis har sex men det är fortfarande sex. Om man njuter av frivilligt sex så njuter man av tvingat sex också för att sex = sex.

2) I princip alla dina frågor kommer att besvaras i de här inläggen,

Intressant att du är den enda kvinnan som "talar sanning" då. Hur kommer det sig?
Det är väldigt märkligt att människor över hela världen ljuger och du är den ende som talar sanning. Vanliga människor kan erkänna fel och brister. De kan säga "jag vet faktiskt inte hur alla tänker", "Jag tänker såhär. Jag tror att andra tänker på det här sättet men jag vet inte". Vet du vad ödmjukhet är?
Citera
2014-12-09, 19:43
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veshachi
Ärligt talat så tycker jag att om man blir utsatt för våldtäkt och det finns under inga omständigheter möjlighet att fredda sig och komma loss, så är det bästa alternativet att slappna av och vara med i akten och njuta som fan, varför? Jo det är mycket enkelt, för att det tillfogar mycket allvarliga skador fysiskt som psykiskt om man kämpar emot, det är alltså det enda och rätta självförsvaret i detta fallet hur dum det än låter så har Babianen rätt när hon påstår att dem njuter i syftet att försvara sig själva

Så att inte göra motstånd när det är hopplöst är samma sak som att njuta? Hur dum i huvudet är du på en skala? Är det roligt att leka tvärtemot-leken?
Citera
2014-12-09, 19:51
Bannlyst
Citat:
Så att inte göra motstånd när det är hopplöst är samma sak som att njuta? Hur dum i huvudet är du på en skala? Är det roligt att leka tvärtemot-leken?

Att göra motstånd är dock inte lönsamt i alla lägen eftersom det finns fall där du inte kan göra ett piss hur mycket du än försöker så varför då försöka göra motstånd överhuvudtageet?????'''
Jag tycker man ska försöka njuta när läget är omöjligt att påverka, detta för att jag tror annars att det kan tillföra mer skada än nytta att göra motstånd, motbevisa mig gärna att jag tror fel saker i detta fall så lovar jag att lyda dig
Citera
2014-12-09, 19:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Att göra motstånd är dock inte lönsamt i alla lägen eftersom det finns fall där du inte kan göra ett piss hur mycket du än försöker så varför då försöka göra motstånd överhuvudtageet?????'''
Jag tycker man ska försöka njuta när läget är omöjligt att påverka, detta för att jag tror annars att det kan tillföra mer skada än nytta att göra motstånd, motbevisa mig gärna att jag tror fel saker i detta fall så lovar jag att lyda dig
Försök njut när någon kör upp en trasig flaska i röven på dig. Du kan ju ändå inte ta dig loss när du blir fasthållen av 4 stora starka 2 metersbiffar så då kan du lika gärna njuta...
Citera
2014-12-09, 20:02
Bannlyst
Citat:
Försök njut när någon kör upp en trasig flaska i röven på dig. Du kan ju ändå inte ta dig loss när du blir fasthållen av 4 stora starka 2 metersbiffar så då kan du lika gärna njuta...

Fast trasig flaska är inte lika mjuk som ett könsorgan, det var ett dåligt jämförelse där,nu får du sluta göra dig dum hörru
Citera
2014-12-09, 21:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Varför skulle kvinnan ha något emot det från första början? Skulle du ha något emot det om en kvinna tvingade dig att sätta på henne? Typ, https://www.youtube.com/watch?v=ZWlPkUFJNJ0

Citat:
Intressant att du är den enda kvinnan som "talar sanning" då. Hur kommer det sig?
Det är väldigt märkligt att människor över hela världen ljuger och du är den ende som talar sanning. Vanliga människor kan erkänna fel och brister. De kan säga "jag vet faktiskt inte hur alla tänker", "Jag tänker såhär. Jag tror att andra tänker på det här sättet men jag vet inte". Vet du vad ödmjukhet är?

Därför att det är inte PK för kvinnor att tala sanning generellt därför att alla kvinnor vet att män inte kan hantera sanningen. Men OK här är en kvinna som exempel,

- 1:35, "I also thought it would be really cool to die by being raped and murdered."

Citat:

Man njuter automatiskt av att bli penetrerad vad är det du inte förstår i det?

Citat:

Varför skulle de använda en flaska istället för att sätta på kvinnan själva?
Senast redigerad av Babianen 2014-12-09 kl. 21:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in