Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Nåväl. Men. Efterspelet tillett ofrivilligtcsamlag kan vara både påfrestande och skadligt. STDs? Vem var han, som tömde i mig. Ingen jag godkännt. Å andra sidan verkar kvinnor inteså nogranna vad gäller detta, aggressiv spermadonator premieras nästan alltid. På Kumla får man knulla. Våldtäktsmän får knulla. Snälla Stefan 38 som köper sex av en frivillig prostituerad är smutsig och sjuk, fy fy fy ..........
1) Vad får dig att tro att kvinnor bryr sig?
2) Varför skulle det vara en big deal att kvinnan inte har valt mannen? Det gör det mer spännande.
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
1) Källa på att det är en "bra upplevelse" för de flesta kvinnor som blivit våldtagen, tack!
2) Jag skulle inte gilla att bli tvingad att knulla en kvinna. Jag vill att båda parter ska vara överens.
Det kan ju vara så att den som blir våldtagen är oskuld, så det där med 5 000 förstår jag inte riktigt.
1) Om det är fysiskt skönt är det per definition en bra upplevelse. Vad skulle det annars vara?
2) Men skulle du börja gråta över det och känna dig chockad?
3) Om kvinnan är oskuld är hon bara glad över att förlora oskulden.
4) Om en kvinna har fått en kuk i sig 5000 gånger tror ni att något magiskt händer om hon blir tvingad att ta en kuk gång 5001? Det är mer en kul grej än en "övergrepp".