2018-01-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Menar du att de tjejerna inte är feminister?

2) Det här är pop-kultur för unga kvinnor. Det visar vad unga kvinnor är intresserade av. Det här skriver en äldre PK feminist i den här artikeln, Babe Turns a Movement Into a Racket

a) The Atlantic är en legit PK källa.

b) du kan se att unga kvinnor idag är sexuellt fixerade vid våldtäkt och runkar till detaljer i riktiga våldtäkter.

c) det här visar att våldtäkt är unga kvinnors favorit-sex. De vill inte ha vanilj-sex.
a/ Och?
b/ Vad har det med saken att göra? Det finns vuxna som leker krig, utan att vilja vara med i ett riktigt krig.
c/ Ööhh, nej, det visar det inte. Och även om det vore så att 99 procent av kvinnorna vill bli våldtagna, så har en procent rätt att säga nej.
Citera
2018-01-31, 15:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
a/ Och?

1) Det visar att argumentet om att unga kvinnor är sexuellt fixerade vid våldtäkt är legit.

2) PK feminister säger det därför är det okay att säga det högt.

Citat:
b/ Vad har det med saken att göra? Det finns vuxna som leker krig, utan att vilja vara med i ett riktigt krig.

Det betyder att de vill bli våldtagna.

Citat:
c/ Ööhh, nej, det visar det inte. Och även om det vore så att 99 procent av kvinnorna vill bli våldtagna, så har en procent rätt att säga nej.

1) Om de inte tyckte om det skulle de inte spendera så mycket energi på det.

2) Kvinnor vill inte ha rätt att säga nej. Kvinnor är designade för att bli påsatta oavsett om de vill eller inte.
Citera
2018-01-31, 15:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hon vet mer om sitt liv som kvinna, vilket är en viss skillnad. Ungefär som att påstå att en man som sätter på djur "vet hur det är att vara man".
Att fenomenet finns är inget jag tycker är konstigt. Det konstiga är att hon påstår sig tala för alla kvinnor.

1) Men våldtäkt är lika udda för kvinnor som MILFs eller teens är för män.

2) Måste jag ta upp 50 Shades till exempel? 100 miljoner sålda exemplar av våldtäkts-porr för kvinnor. Och dessutom flera filmer som går på bio. Hur hade du tänkt bortförklara det?
Citera
2018-01-31, 15:13
Medlem
Citat:
1) Det är en feminist sida som är representativ för unga PK kvinnor.

2) Kvinnorna som driver sidan skulle inte publicera en massa saker om våldtäkt om unga kvinnor inte ville läsa det.

3) Till exempel, There’s a major rape fantasy sub-culture out there that’s pretty intense

alltså det finns en sub-kultur av våldtäkts-porr som produceras av feminist kvinnor.

Wut? Jag och mina vänner har konsumerat porr sen vi var 14. Varför skulle bara män gilla porr?

1) Jag säger bara som det är. Alla kvinnor ha nån gång tänt på att bli våldtagna det är mellanmjölk-sex enligt kvinnors standard.

2) Det är mer upphetsande för kvinnor att inte kunna välja vem de ska ha sex med.

1) Ung kvinnor som håller på med feminism. Det är representativa för kvinnor som är PK.

2) Varför skulle kvinnor inte njuta av att få samma saker som de runkar till? Ingen skulle säga att män inte skulle vilja ha sex med 2 kvinnor IRL bara för att de tänder på det i porr. Tvärtom är det självklart.

Nope. None of the above.

1. Om jag hävdar att jag är en häst så betyder det inte att jag är en häst.

2. Att du och dina tjejkompisar konsumerar porr betyder fortfarande inte att porrindustrin vänder sig till kvinnan, eller att kvinnor i branschen inte tvingas till det eller är lägre ställda.

3. En bloggartikel är inte en statistiskt pålitlig sida.

4. Men samtidigt häver du att du absolut inte tänder på tanken att bli våldtagen av babbar? Varför talar du emot dig själv?

Fråga: vad kallar du det om du hade blivit våldtagen av en babbe som du inte vill ha sex med?
Citera
2018-01-31, 15:14
Medlem
Citat:
Men våldtäkt är lika udda för kvinnor som MILFs eller teens är för män. Måste jag ta upp 50 Shades till exempel? 100 miljoner sålda exempel av våldtäkts-porr för kvinnor.

50 shades är för det första bdsm och inte våldtäkt. Det är en FETISCH. Läs på lite för helvete.
Citera
2018-01-31, 15:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
1. Om jag hävdar att jag är en häst så betyder det inte att jag är en häst.

2. Att du och dina tjejkompisar konsumerar porr betyder fortfarande inte att porrindustrin vänder sig till kvinnan, eller att kvinnor i branschen inte tvingas till det eller är lägre ställda.

3. En bloggartikel är inte en statistiskt pålitlig sida.

4. Men samtidigt häver du att du absolut inte tänder på tanken att bli våldtagen av babbar? Varför talar du emot dig själv?

Fråga: vad kallar du det om du hade blivit våldtagen av en babbe som du inte vill ha sex med?

1) Men om du driver en feministisk sida och anklagar män för våldtäkt då är du feminist. Vad annat skulle du vara?

2) Okay. Då kan vi titta på den porr-bransch som vänder sig till kvinnor: romance novels som 50 Shades. Vad ser vi där? Jo våldtäkt och grupp-våldtäkt av oskulder, sex med vampyrer och djur, alien abductions, kidnappning och misshandel, tvångs-horande, sex med babbar, allt möjligt som är mycket värre än vanlig våldtäkt.

3) Det visar vad unga kvinnor är intresserade av på ett sätt som statistik inte kan göra.

4) Jag är sexuellt normal?

5) I dunno. En äcklig upplevelse.
Citera
2018-01-31, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ursäkta att jag lägger mig i, men hon har redan sagt att hon är kvinna.

En annan reflektion man borde kunna göra är att hon kanske vet mer om livet som kvinna än hela den samlade "Whiteknight-eliten" här?

Ni får helt enkelt acceptera att fenomenet finns.
Utbredningen kommer troligen inte undersökas i Sverige, för här är vi så in i helvete instängda i den kvinnliga offerrollen att vi alla börjat lukta fisk.

Det finns en stor majoritet män som gillar att få snopp i rumpan. Män har även sin G-punkt där. Innebär det att alla män gillar att ta kuk analt? Alla som säger emot ljuger för sig själva?

Att hävda att alla kvinnor egentligen har en inre fantasi om att bli våldtagna (där dom själva väljer våldtäktsman (?!) som förövrigt INTE är en våldtäkt) är absurt och förespråkas av människor som inte har alla indianer i kanoten.
Citera
2018-01-31, 15:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
50 shades är för det första bdsm och inte våldtäkt. Det är en FETISCH. Läs på lite för helvete.

1) Tjejen i 50 Shades blir både misshandlad, stalkad, och våldtagen. Det står på feministiska sidor.

2) Men sure jag kan ta upp annan kvinno-porr som handlar om våldtäkt.
Citera
2018-01-31, 15:22
Medlem
Citat:
1) Men om du driver en feministisk sida och anklagar män för våldtäkt då är du feminist. Vad annat skulle du vara?

2) Okay. Då kan vi titta på den porr-bransch som vänder sig till kvinnor: romance novels som 50 Shades. Vad ser vi där? Jo våldtäkt och grupp-våldtäkt av oskulder, sex med vampyrer och djur, alien abductions, kidnappning och misshandel, tvångs-horande, sex med babbar, allt möjligt som är mycket värre än vanlig våldtäkt.

3) Det visar vad unga kvinnor är intresserade av på ett sätt som statistik inte kan göra.

4) Jag är sexuellt normal?

5) I dunno. En äcklig upplevelse.

Ja, du verkar vara fullt frisk.

Om du och din framtida man får en dotter och din man senare hade velat förgripa sig på henne, hur hade du reagerat?
Citera
2018-01-31, 15:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det finns en stor majoritet män som gillar att få snopp i rumpan. Män har även sin G-punkt där. Innebär det att alla män gillar att ta kuk analt? Alla som säger emot ljuger för sig själva?

Att hävda att alla kvinnor egentligen har en inre fantasi om att bli våldtagna (där dom själva väljer våldtäktsman (?!) som förövrigt INTE är en våldtäkt) är absurt och förespråkas av människor som inte har alla indianer i kanoten.

1) Alla kvinnor har fantiserat om att bli våldtagna. Den som säger annat ljuger.

2) Sen finns det många kvinnor som inte har haft en normal sexuell utveckling, som har tittat för mycket på porr, har svårt med män, och de kan bara tända på våldtäkt för att det har brunnit i proppskåpet.

3) Normala kvinnor, som har ett normalt sexliv, behöver inte tända på våldtäkt men de har inget problem med det. Ingen big deal.
Citera
2018-01-31, 15:29
Medlem
Citat:
1) Det visar att argumentet om att unga kvinnor är sexuellt fixerade vid våldtäkt är legit.

2) PK feminister säger det därför är det okay att säga det högt.

Det betyder att de vill bli våldtagna.

1) Om de inte tyckte om det skulle de inte spendera så mycket energi på det.

2) Kvinnor vill inte ha rätt att säga nej. Kvinnor är designade för att bli påsatta oavsett om de vill eller inte.
Bara för att du inte vill ha rätt att säga nej, vilket du erkände var en lögn, betyder inte att andra kvinnor inte vill ha rätten att säga nej.
Jag förstår inte hur du har tid att skriva här och ha sex samtidigt?
Citera
2018-01-31, 15:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, du verkar vara fullt frisk.

Om du och din framtida man får en dotter och din man senare hade velat förgripa sig på henne, hur hade du reagerat?

1) Det skulle aldrig hända. Män som har snygga kvinnor är inte intresserade av sånt.

2) Dessutom kan jag passera för 14 så det är som att han redan bankar på en tonåring.

3) Här är ett exempel som visar vad jag menar, Bjöd Abdullah och Rafi på privatfest i Täby – då slutade kvällen med gruppvåldtäkt

Citat:
Två män födda 1999 och 2000 döms nu för grov våldtäkt efter att ha haft gruppsex med en berusad kvinna strax före jul i villaförorten Täby utanför Stockholm. Männen påstår att kvinnan frivilligt ställde upp på samlag med dem men eftersom kvinnan hade druckit alkohol vid tillfället döms de ändå till flera års fängelse respektive sluten ungdomsvård.

Citat:
Den 2 december 2017 våldtog Rafi, född 2000, och Abdullah, född 1999, en kvinna under en privatfest. Efter att kvinnan blivit kraftigt berusad somnade hon på en säng i sovrummet där hon väcktes av duon – som ville ha sex.

Citat:
Under övergreppet tryckte Rafi in sina fingrar i kvinnan och fick en avsugning av henne tills han fick utlösning och tog sig friheten att spruta i hennes ansikte och hår. Det visar en film från våldtäkten. Enligt tingsrätten visar filmen att kvinnan var kraftigt berusad.

en kvinna som bjuder in babbar på fest med alkhol gör inte det för att titta på Disney-dags. Är det nån som tvivlar på att kvinnan tyckte om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in