2016-02-26, 10:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
På vilket sätt är det ett brott att ge en kvinna gratis sex? Ingen skulle tycka att det var ett brott om en kvinna våldtog en man.

Men det är sant. Det är ingen fysisk skillnad på våldtäkt och vanligt sex.
Våldtäkt är inte gratis sex. Du är bara tröttsam. Du har aldrig blivit våldtagen och kan uppenbarligen inte sätta dig in i hur det är för offret. Det är respektlöst att påstå att kvinnor njuter av att bli våldtagna och att alla kvinnor vill bli utsatta för våldtäkt när du tom erkänner att du själv inte vill det. Bara lägg ned.
Citera
2016-02-26, 12:29
Medlem
Citat:
På vilket sätt är det ett brott att ge en kvinna gratis sex? Ingen skulle tycka att det var ett brott om en kvinna våldtog en man.

Men det är sant. Det är ingen fysisk skillnad på våldtäkt och vanligt sex.
"Tycka"? Det är redan ett brott.

Jo, i många fall kan man se att en våldtäkt ägt rum. Koncentrera dig på ordet "våld" så förstår du nog vad jag menar.
Citera
2016-02-26, 13:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Våldtäkt är inte gratis sex. Du är bara tröttsam. Du har aldrig blivit våldtagen och kan uppenbarligen inte sätta dig in i hur det är för offret. Det är respektlöst att påstå att kvinnor njuter av att bli våldtagna och att alla kvinnor vill bli utsatta för våldtäkt när du tom erkänner att du själv inte vill det. Bara lägg ned.

1) På vilket sätt är det inte gratis sex?

2) Varför skulle kvinnor inte njuta av att bli våldtagna? Du inser att det är skönt att få kuk?

3) Jag vill inte ha sex på ett hårt underlag, få mina kläder förstörda, eller att det ska vara över på 10 minuter. Men om jag typ blev våldtagen på en strand skulle jag tycka om det. Who wouldn't?
Citera
2016-02-26, 13:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
"Tycka"? Det är redan ett brott.

Jo, i många fall kan man se att en våldtäkt ägt rum. Koncentrera dig på ordet "våld" så förstår du nog vad jag menar.

1) Det är skillnad på att det är ett brott i lagboken och att Svensson tycker att det är ett brott.

2) De flesta våldtäkter innehåller inget våld och kvinnan får inga skador. Det är som vanligt sex fast mer spännande.
Citera
2016-02-26, 13:33
Medlem
Citat:
1) På vilket sätt är det inte gratis sex?

2) Varför skulle kvinnor inte njuta av att bli våldtagna? Du inser att det är skönt att få kuk?

3) Jag vill inte ha sex på ett hårt underlag, få mina kläder förstörda, eller att det ska vara över på 10 minuter. Men om jag typ blev våldtagen på en strand skulle jag tycka om det. Who wouldn't?
1) Våldtäkt har inte mycket med sex att göra.

2) Det är nog skönt att "få kuk" när man vill, inte när man blir tvingad. Och alla kvinnor tycker inte det är skönt att få kuk.

3) Varför skulle det vara skönt att bli utsatt för våld på en strand!
Citera
2016-02-26, 13:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Våldtäkt har inte mycket med sex att göra.

2) Det är nog skönt att "få kuk" när man vill, inte när man blir tvingad. Och alla kvinnor tycker inte det är skönt att få kuk.

3) Varför skulle det vara skönt att bli utsatt för våld på en strand!

1) Våldtäkt är sex per definition.

2) Det är skönt att få kuk även om man blir tvingad. Det är alltid fysiskt skönt att bli penetrerad att kvinnor har hysteri är en annan sak.

3) Det är skönt att ha sex på en strand. Det gör ingen skillnad om man blir tvingad.
Citera
2016-02-26, 13:38
Medlem
Citat:
1) Det är skillnad på att det är ett brott i lagboken och att Svensson tycker att det är ett brott.

2) De flesta våldtäkter innehåller inget våld och kvinnan får inga skador. Det är som vanligt sex fast mer spännande.
1) Jag bryr mig inte om Svensson.
2) Den som blir våldtagen vet inte hur våldtäktsmannen tänker, och kan dörför sluta kämpa emot för att rödda livet på sig själv. Att inte få skador gör inte att det automatiskt är skönt.
Citera
2016-02-26, 13:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Jag bryr mig inte om Svensson.
2) Den som blir våldtagen vet inte hur våldtäktsmannen tänker, och kan dörför sluta kämpa emot för att rödda livet på sig själv. Att inte få skador gör inte att det automatiskt är skönt.

Det är alltid skönt att bli penetrerad det blir inte mindre skönt för att man blir våldtagen. Det betyder att kvinnor njuter lika mycket av våldtäkt som av vanligt sex.
Citera
2016-02-26, 13:43
Medlem
Citat:
1) Våldtäkt är sex per definition.

2) Det är skönt att få kuk även om man blir tvingad. Det är alltid fysiskt skönt att bli penetrerad att kvinnor har hysteri är en annan sak.

3) Det är skönt att ha sex på en strand. Det gör ingen skillnad om man blir tvingad.
1) Ja, eventuellt är det sex från ena parten. För den utsatta har det inget med sex att göra.
2) Nej, det är inte alltid fysiskt skönt att bli penetrerad.
3) Jo, det gör skillnad om man blir tvingad. Om det står rätt till i huvudet, vill säga.
Citera
2016-02-26, 13:45
Medlem
Citat:
Det är alltid skönt att bli penetrerad det blir inte mindre skönt för att man blir våldtagen. Det betyder att kvinnor njuter lika mycket av våldtäkt som av vanligt sex.
Nej, det gör det inte. Det är sällan våld är skönt.
Citera
2016-02-26, 13:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Ja, eventuellt är det sex från ena parten. För den utsatta har det inget med sex att göra.
2) Nej, det är inte alltid fysiskt skönt att bli penetrerad.
3) Jo, det gör skillnad om man blir tvingad. Om det står rätt till i huvudet, vill säga.

1) Det är väldigt sexuellt upphetsande för de flesta kvinnor att bli våldtagna. Mer upphetsande än vanligt sex.

2) Skolkade du från biologi lektionerna på läroverket? Kvinnor har känsel-nerver på insidan av vaginan om du stimulerar de nerverna då käns det skönt. Det blir inte mindre skönt för att det är tvång. Stimulansen är samma som vid vanligt sex.

3) På vilket sätt skulle det göra skillnad? Man kan bara blunda och tänka på Brad Pitt så är det bra ändå.
Citera
2016-02-26, 13:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, det gör det inte. Det är sällan våld är skönt.

1) Jo så är det för att den fysiska stimulansen är samma.

2) Våld är sexuellt upphetsande för kvinnor. För en del kvinnor kan det räcka med att läsa om våld eller se våld på TV för att det ska rinna till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in