2014-06-10, 17:09
Medlem
Babianens avatar
Jag kan ta ett annat exempel, här är en video på en kvinna som föder ett barn, https://www.youtube.com/watch?v=nnVuIwRX7V0 ett nyfött barn är 3 - 4 kilo och typ 30 - 40 cm. Det tar 12+ timmar att föda fram barnet, det gör väldigt ont för att hela bäckenet måste expandera. Ändå anses barna-födsel som en av de bästa upplevelserna i en kvinnas liv.

Om vi jämför det med en våldtäkt där kvinnan blir penetrerad med en penis som är typ 15 cm lång. Det tar högst 30 minuter (min estimate) och gör inte särskilt ont eftersom kvinnan automatiskt blir våt. Många kvinnor får även orgasm.

Hur kan det då anses att barna-födsel är awesome medan våldtäkt är "det värsta en kvinna kan råka ut för" någon som vill förklara det?

Oh, man blir också traumatiserad för livet av att bli penetrerad med en 15 cm penis men det är inte traumatiserande att föda fram ett barn på 30 - 40 centimeter logik?
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 17:11.
Citera
2014-06-10, 17:35
Medlem
durtmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men om du läser vad kvinnan som är therapist säger kan du se att det är 50%+,

Då måste du räkna med att inte alla har berättat för henne att de fått orgasm när de blivit våldtagna. Om vi säger att de är 10% (lågt räknat) då blir det minst 50%. Jag tror att i verkligheten är det mycket högre kanske 70% som får orgasm när de blir våldtagna.
du måste trolla.
inte ens vid frivilligt sex får 70% av alla kvinnor orgasm.
Kommer med en bogus artikel där 1 person undersökt ett tiotal kvinnor och du tror det är en universal sanning.
pinsamma neandertalare som köper det här
Citera
2014-06-10, 17:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
du måste trolla.
inte ens vid frivilligt sex får 70% av alla kvinnor orgasm.
Kommer med en bogus artikel där 1 person undersökt ett tiotal kvinnor och du tror det är en universal sanning.
pinsamma neandertalare som köper det här

1) Så här står det,

Citat:
In February of this year, Reddit featured a child therapist in an 'I Am A' discussion to address orgasm during rape. She had previously participated in an 'ask me anything' (AMA) on the topic. It was so popular that she was invited to engage again. In the first post the therapist states,

"I've assisted more young women than I can count with this very issue…There have been very few studies on orgasm during rape, but the research so far shows numbers from 10% to over 50% having this experience. In my experience as a therapist, it has been somewhat less than half of the girls/women I've worked with. (For the record, I have worked with very few boys/men who reported this.) In professional discussions, colleagues report similar numbers."

http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

det finns,

a) Studier som visar siffror på över 50%.

b) En kvinna som jobbar med kvinnliga våldtäkts offer säger att något mindre än 50% av kvinnorna hon jobbat med har berättat att de fick orgasm. Hon säger att hon har jobbat med "I've assisted more young women than I can count with this very issue" fler unga kvinnor än hon kan räkna i frågan om orgasm under våldtäkt.

Det här är belägg för att anta att minst 50% av kvinnorna som blir våldtagna får orgasm. I verkligheten är det sannolikt att det är mer än 10% som inte berättar att de fick orgasm typ 20 - 30% då skulle siffran bli 70% vid en realistisk estimate.

2) Som jag redan har förklarat är våldtäkt mer mentalt upphetsande för kvinnor än vanligt sex därför är det inte konstigt om fler kvinnor får orgasm vid våldtäkt än vid vanligt sex.
Citera
2014-06-10, 18:39
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Jag kan ta ett annat exempel, här är en video på en kvinna som föder ett barn, https://www.youtube.com/watch?v=nnVuIwRX7V0 ett nyfött barn är 3 - 4 kilo och typ 30 - 40 cm. Det tar 12+ timmar att föda fram barnet, det gör väldigt ont för att hela bäckenet måste expandera. Ändå anses barna-födsel som en av de bästa upplevelserna i en kvinnas liv.

Om vi jämför det med en våldtäkt där kvinnan blir penetrerad med en penis som är typ 15 cm lång. Det tar högst 30 minuter (min estimate) och gör inte särskilt ont eftersom kvinnan automatiskt blir våt. Många kvinnor får även orgasm.

Hur kan det då anses att barna-födsel är awesome medan våldtäkt är "det värsta en kvinna kan råka ut för" någon som vill förklara det?

Oh, man blir också traumatiserad för livet av att bli penetrerad med en 15 cm penis men det är inte traumatiserande att föda fram ett barn på 30 - 40 centimeter logik?

Men snälla, lägg ner nu. Vilken tragisk människa du är.

Åk ut till valfri förort och låt dig bli våldtagen av ett gäng negrer så kan du rapportera sen med alla härliga orgasmer du fick. Innan dess, håll käften.
Citera
2014-06-10, 18:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Men snälla, lägg ner nu. Vilken tragisk människa du är.

Åk ut till valfri förort och låt dig bli våldtagen av ett gäng negrer så kan du rapportera sen med alla härliga orgasmer du fick. Innan dess, håll käften.

Det svarar inte på frågan jag ställde dig,

Citat:
Svara på frågan,

a) Är det värre att bli penetrerad av 1 man vaginalt eller att bli penetrerad av 100 män analt?

b) Är det värre att bli penetrerad av 1 man vaginalt eller att bli penetrerad av 600 män vaginalt?

Om jag har fel och du har rätt är det här inga problem.
Citera
2014-06-10, 19:33
Medlem
Babianens avatar
Jag kan ta ett till exempel, (porr gifs),

a) Om en kvinna gör det här (mot sin vilja), http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbb9rkQdKZ1rgg84uo1_500.gif så blir hon traumatiserad för livet.

b) Om en kvinna gör det här (frivilligt), http://25.media.tumblr.com/41bd818e8a2582a6ac9e7c9502436181/tumblr_mhxewqq3671s1140jo1_500.gif så blir hon inte traumatiserad för livet.

Kan någon av er som hävdar att våldtäkt är hemskt förklara hur det går ihop?
Citera
2014-06-10, 19:52
Medlem
sweden_lands avatar
Mycket intressant diskussion.

Som jag tidigare nämde så våldtog ju Justin Lee tjejer och i vissa fall resulterade det till vanligt sex, efter att tjejerna kämpat lite. Men av alla andra våldtäktsvideor jag sett så kopplar tjejen bort, gråter och försöker kämpa emot eller så gör dom ingenting.
Citera
2014-06-10, 19:54
Medlem
Europes avatar
Jag undrar vad som var fel med den här tråden:

https://www.flashback.org/t1910780

Sedan köper jag inte direkt att våldtäkt är en njutning bara för att man får orgasmer. Alla heterosexuella män i tråden kan ju fundera på om de verkligen kan 100% säkert hävda att de inte skulle få utlösning om de blev avsugna mot sin vilja, t.ex. om de skulle bli fastbundna och avsugna av ett gäng håriga, fula MENA-gubbar, samt om de nu skulle till slut komma, ifall det verkligen innebär att de njuter av det för fulla muggar.

Edit: Jag råkade ha TV:n på med Family Guy med ett avsnitt där Peter blir bög av att ha deltagit som testperson av ett läkemedel. Precis när jag hade skrivit klart ovanstående, så gick Peter in i ett rum med en massa karlar för att ha böggruppsex. Mitt under gruppsexet upphörde läkemedlets inverkan...
Senast redigerad av Europe 2014-06-10 kl. 20:01.
Citera
2014-06-10, 20:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag undrar vad som var fel med den här tråden:

https://www.flashback.org/t1910780

Sedan köper jag inte direkt att våldtäkt är en njutning bara för att man får orgasmer. Alla heterosexuella män i tråden kan ju fundera på om de verkligen kan 100% säkert hävda att de inte skulle få utlösning om de blev avsugna mot sin vilja, t.ex. om de skulle bli fastbundna och avsugna av ett gäng håriga, fula MENA-gubbar, samt om de nu skulle till slut komma, ifall det verkligen innebär att de njuter av det för fulla muggar.

Edit: Jag råkade ha TV:n på med Family Guy med ett avsnitt där Peter blir bög av att ha deltagit som testperson av ett läkemedel. Precis när jag hade skrivit klart ovanstående, så gick Peter in i ett rum med en massa karlar för att ha böggruppsex. Mitt under gruppsexet upphörde läkemedlets inverkan...

En kvinna kan inte få orgasm om hon inte njuter av sexet. Så om en kvinna får orgasm av våldtäkt betyder det att hon njöt av det. Allt annat är PK argument "yeah sure hon kom men det var en ofrivillig reaktion det är inte som att hon njöt av det" det är bullshit en kvinnlig orgasm funkar inte så och varje kvinna vet det här.
Citera
2014-06-10, 20:32
Medlem
Citat:
Jag kan ta ett till exempel, (porr gifs),

a) Om en kvinna gör det här (mot sin vilja), http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbb9rkQdKZ1rgg84uo1_500.gif så blir hon traumatiserad för livet.

b) Om en kvinna gör det här (frivilligt), http://25.media.tumblr.com/41bd818e8a2582a6ac9e7c9502436181/tumblr_mhxewqq3671s1140jo1_500.gif så blir hon inte traumatiserad för livet.

Kan någon av er som hävdar att våldtäkt är hemskt förklara hur det går ihop?

Säg att det godaste du vet är köttfärssås och spaghetti. Du kommer hem, hungrig som en varg, och din älskling har dukat fram en stor portion av det, lagad med mycket kärlek och de bästa råvaror, bara för att glädja dig. Den sätter du tacksamt i dig med stor entusiasm och kanske orkar du t.o.m. en portion till. Efteråt känner du dig mycket nöjd och tillfredsställd, och kanske lite extra kär i din darling som vet så väl vad du tycker om och har ansträngt sig för att ge dig det.

En annan dag är du på väg hem från jobbet och en främling drar in dig i buskarna, vräker ner dig på marken, håller fast dig och tvångsmatar dig med färdiglagad köttfärssås och spaghetti på burk, fast du just har ätit en stor biff med bearnaisesås och pommes med arbetskompisarna. Du hinner inte svälja innan nästa tugga trycks in i munnen, du försöker spotta ut det för att inte kvävas men det får du inte, du har dina egna spyor i halsen men han kör bara in mer och mer och mer... Det svartnar för ögonen och du bönar och ber om att få slippa för att du är rädd för att dö, då säger han till dig att om du inte öppnar munnen och håller käften från och med nu så kommer du att få glasburken krossad mot tänderna innan han skär halsen av dig. Du inser att han skiter fullständigt i om du lever eller dör. Efteråt känner du dig varken nöjd eller tillfredsställd, bara chockad.

Nästan alla människor föredrar alltså att serveras enligt beskrivning nr 1. Det är en enorm skillnad på att äta för att man tycker att det är gott, och på att bli tvångsmatad av någon som rycker på axlarna inför risken att du råkar dö på kuppen. Jag vet att du inte kan förstå det men det behövde sägas.
Citera
2014-06-10, 20:43
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
En kvinna kan inte få orgasm om hon inte njuter av sexet. Så om en kvinna får orgasm av våldtäkt betyder det att hon njöt av det. Allt annat är PK argument "yeah sure hon kom men det var en ofrivillig reaktion det är inte som att hon njöt av det" det är bullshit en kvinnlig orgasm funkar inte så och varje kvinna vet det här.
Självfallet. Det handlar om otacksamt gnäll. Fick de det inte så är det kanske en annan sak, men annars ska de ju enbart hålla käften.
Citera
2014-06-10, 21:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Säg att det godaste du vet är köttfärssås och spaghetti. Du kommer hem, hungrig som en varg, och din älskling har dukat fram en stor portion av det, lagad med mycket kärlek och de bästa råvaror, bara för att glädja dig. Den sätter du tacksamt i dig med stor entusiasm och kanske orkar du t.o.m. en portion till. Efteråt känner du dig mycket nöjd och tillfredsställd, och kanske lite extra kär i din darling som vet så väl vad du tycker om och har ansträngt sig för att ge dig det.

En annan dag är du på väg hem från jobbet och en främling drar in dig i buskarna, vräker ner dig på marken, håller fast dig och tvångsmatar dig med färdiglagad köttfärssås och spaghetti på burk, fast du just har ätit en stor biff med bearnaisesås och pommes med arbetskompisarna. Du hinner inte svälja innan nästa tugga trycks in i munnen, du försöker spotta ut det för att inte kvävas men det får du inte, du har dina egna spyor i halsen men han kör bara in mer och mer och mer... Det svartnar för ögonen och du bönar och ber om att få slippa för att du är rädd för att dö, då säger han till dig att om du inte öppnar munnen och håller käften från och med nu så kommer du att få glasburken krossad mot tänderna innan han skär halsen av dig. Du inser att han skiter fullständigt i om du lever eller dör. Efteråt känner du dig varken nöjd eller tillfredsställd, bara chockad.

Nästan alla människor föredrar alltså att serveras enligt beskrivning nr 1. Det är en enorm skillnad på att äta för att man tycker att det är gott, och på att bli tvångsmatad av någon som rycker på axlarna inför risken att du råkar dö på kuppen. Jag vet att du inte kan förstå det men det behövde sägas.

Men det svarar inte på mitt argument,

a) Det är en större grej att ta dubbel-anal än att ta vanlig vaginal penetration right?

b) Hur kan en kvinna då ta dubbel-anal utan att bli traumatiserad för livet, men om hon blir tvingad till vanlig vaginal penetration då blir hon traumatiserad för livet?

c) Är det för att hon blir tvingad? Vaginal penetration känns likadant oavsett om det är tvång eller frivilligt. Så om vi jämför dubbel-anal med vanlig vaginal penetration då är det uppenbart att ingen kvinna blir traumatiserad för livet av att bli våldtagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in