2016-02-21, 20:50
Medlem
Diagnos på Tunnan tja någon släng av narsisism borde hon ha. Book är övertygad om att hon har någon superstarstatus alla skall dyrka henne. När det inte sker blir Tunnan rasande har sett henne i aktion hon blev ombedd att visa leg när hon skulle hyra ett Tv-spel hon tokvrålade att hon var Anna Book och inte behövde visa något.
Citera
2016-02-21, 20:51
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettan2
Diagnoser på denna dam?

För många...
Citera
2016-02-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
har sett henne i aktion hon blev ombedd att visa leg när hon skulle hyra ett Tv-spel hon tokvrålade att hon var Anna Book och inte behövde visa något.

Här kan man påstå precis vad som helst men i det här fallet köper jag detta rakt av. Anna Book är Sveriges största narcissist. När hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet drar hon på tårkranen för fullt. Kvällspressen hugger reflexmässigt. Jag måste ge Book kred för att ha hängt med i rampljuset efter att släppt en skitlåt för 30 (!!!) år sedan. I övrigt borde damen omges av varningstrianglar och varningsskyltar. Den som går för nära får helt enkelt skylla sig själv. Anders Öfvergård har precis lärt sig läxan.
Citera
2016-02-21, 22:11
Medlem
har hon en man? Kan väl inte vara möjligt.
Citera
2016-02-21, 22:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Hon är tamigfan inte klok någonstans

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22305075.ab
Så jävla otacksam kärring hon är! Hon får varor och arbete utfört värt hundratusentals kronor, och sen har hon MAGE att klaga!? Hur i helv-e är man funtad då? Inte alls, tydligen.

Jag blir så in i helskotta förbannad på en sån här tragisk äcklig människa. Du borde skämmas Anna! Spyr.

Edit. Jag är tydligen inte ensam. Kolla kommentarerna till artikeln.
Citera
2016-02-21, 22:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
kirameneck@lillemor_1959 helt sjukt, Läste precis att hon e arg på arga snickaren gällande vitvaror, Dom har bara installerat dom inte tillverkat vitvarorna. Haha. Så säger hon att hon fårt slänga mat för flera hundratusentals kronor? haha ja det syns ju på annas kropp. förlåt men de va lite roligt och passande... Men anna seriöst, INGEN HAR MAT FÖR FLERA HUNDRATUSENTALS KRONOR i kyl o frys. känns som om du letar efter hål att få kompensation och pengar. Löjligt... Dom gjorde allt gratis för dig va tacksam istället..

Citat:
solomamsJaha, det gick tydligen att knöla in sej i offerkoftan igen. Skäms på dej Anna! Usch så omoget o ofräscht.

Citat:
lillemor_1959Hej Anna, jag tänker så här, hur kan du stå i tv och säga att du inte har råd att fixa ditt hem, du HAR ett hem, tänk på alla våra hemlösa som INTE ens har ett hem , och så utblottad kan du inte vara, tycker att de e ett hån mot dom som INTE har ett hem, eller vad anser du själv med handen på hjärtat, för de vet jag att du har.........

Citat:
tinalundqvistÅh andra sidan söker du ju upp tidningarna och berättar om allt. Gummisnoddar i håret och mamma och arga snickaren och vitvaror och vikten och och och. Om du slutar med det kanske?

Citat:
millan81jkpg@tinalundqvist Jag håller faktiskt med dig, alltid gillat Anna o följt henne med glädje här, även tyckt synd om henne i somliga fall o försvarat hennes stunder då hon inte mått bra men nu börjar även jag lessna på att ständigt få läsa om att hon gråter ut i media som i senaste fallet jag precis läste om detta med vitvarorna o de stod att tårarna kom igen. Jisses, finns väl värre problem i världen än att gråta över ens vitvaror som inte fungerar.. framstår som väldigt ytligt.. o sen ha mage att säga - Maten kunde ha gått till behövande.. Alltså va?! hade inte kylen gått sönder tror ju inte jag hon hade packat ner maten för att bege sig ut på gatan med de.

Detta är några kommentarer från idiotens instagram nu ikväll. Bäst att klistra in dem här, för de lär snart vara borta tillsammans med ett nytt inlägg om hur orättvisa och elaka alla inklusive Anders Ö är. Samt taggar om #kärlek #respekt #tacksamhet #ödmjukhet My ass!
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-02-21 kl. 22:54.
Citera
2016-02-21, 22:55
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interista10
Jag hatar få människor, skall mycket till. Särskilt någon jag inte känner eller aldrig träffat.
Men jag blir spyfärdig bara av att se denna Anna Book.

Var riktigt nära på att spy när jag såg henne böla på aftonbladetbilden angående arga snickaren velet.
Nu fick jag ont i magen också.

Med tanke på att tunnans problematik varit känd i 30 år nu är det obegripligt att Arga Snickaren var dum nog att beblanda sig med henne. Tunnans stolligheter skall man ånjuta på håll, inte vara en del av.
Citera
2016-02-21, 23:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu slåss bolagen om att få jobba med idiot-tunnan, enligt henne själv:

Citat:
annatoledanobook@habibae_ du är ute och flummar!!!!! Just nu slås flera bolag om att JOBBA MED MIG!!!!! Så skriv inte din skit här tack!!!!!!!!!! Detta är blommor från ett bolag som vill ha mig & lockar med vackra blommor!!!!! Så skriv din smuts nån annan stans tack!!!!!! Anna & Roberto!!!!!!!!!!

Kan slå vad om att hon köpt rosorna själv. Ingen skulle komma på tanken att "locka" henne med rosor. Nej alla vet att då är det pizza och gratis mat som gäller.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-02-21 kl. 23:15.
Citera
2016-02-21, 23:13
Medlem
]Kunde inte Arga snickaren fixat tjockisens hemska ögonbryn? Han har nu fått en stalker som vägrar ge upp kampen. Kan bli hur stort som helst det här med stämningar och stjärnadvokater.

Igår var jag övertygad om att det inte kunde komma något mer om Book på ett tag. Jag är så djävla nyfiken redan nu vad som blir nästa drag
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-02-21 kl. 23:22.
Citera
2016-02-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Detta är några kommentarer från idiotens instagram nu ikväll. Bäst att klistra in dem här, för de lär snart vara borta tillsammans med ett nytt inlägg om hur orättvisa och elaka alla inklusive Anders Ö är. Samt taggar om #kärlek #respekt #tacksamhet #ödmjukhet My ass!

Jag är vad är det som händer ??

Tack för att du la ut detta.
Citera
2016-02-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettan2
Diagnoser på denna dam?

Troligtvis deprimerad, tycker nästan synd om henne...
Citera
2016-02-21, 23:37
Medlem
jag har hört att en mening blir mycket bättre när man skriver tio utropstecken efter den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in