Citat:
kirameneck@lillemor_1959 helt sjukt, Läste precis att hon e arg på arga snickaren gällande vitvaror, Dom har bara installerat dom inte tillverkat vitvarorna. Haha. Så säger hon att hon fårt slänga mat för flera hundratusentals kronor? haha ja det syns ju på annas kropp. förlåt men de va lite roligt och passande... Men anna seriöst, INGEN HAR MAT FÖR FLERA HUNDRATUSENTALS KRONOR i kyl o frys. känns som om du letar efter hål att få kompensation och pengar. Löjligt... Dom gjorde allt gratis för dig va tacksam istället..
Citat:
solomamsJaha, det gick tydligen att knöla in sej i offerkoftan igen. Skäms på dej Anna! Usch så omoget o ofräscht.
Citat:
lillemor_1959Hej Anna, jag tänker så här, hur kan du stå i tv och säga att du inte har råd att fixa ditt hem, du HAR ett hem, tänk på alla våra hemlösa som INTE ens har ett hem , och så utblottad kan du inte vara, tycker att de e ett hån mot dom som INTE har ett hem, eller vad anser du själv med handen på hjärtat, för de vet jag att du har.........
Citat:
tinalundqvistÅh andra sidan söker du ju upp tidningarna och berättar om allt. Gummisnoddar i håret och mamma och arga snickaren och vitvaror och vikten och och och. Om du slutar med det kanske?
Citat:
millan81jkpg@tinalundqvist Jag håller faktiskt med dig, alltid gillat Anna o följt henne med glädje här, även tyckt synd om henne i somliga fall o försvarat hennes stunder då hon inte mått bra men nu börjar även jag lessna på att ständigt få läsa om att hon gråter ut i media som i senaste fallet jag precis läste om detta med vitvarorna o de stod att tårarna kom igen. Jisses, finns väl värre problem i världen än att gråta över ens vitvaror som inte fungerar.. framstår som väldigt ytligt.. o sen ha mage att säga - Maten kunde ha gått till behövande.. Alltså va?! hade inte kylen gått sönder tror ju inte jag hon hade packat ner maten för att bege sig ut på gatan med de.
Detta är några kommentarer från idiotens instagram nu ikväll. Bäst att klistra in dem här, för de lär snart vara borta tillsammans med ett nytt inlägg om hur orättvisa och elaka alla inklusive Anders Ö är. Samt taggar om #kärlek #respekt #tacksamhet #ödmjukhet My ass!