2016-05-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
En vanlig stor häst bär ju lätt 100 kg. Problemet är ju att hon är så otränad och svag att hon kommer att göra illa sig. Hästen måste också vara väldigt tålig eftersom hon kommer att hamna i obalans och bete sig illa på andra sätt. Lyteskomik på hästens bekostnad.

😂😂 haha. Jag ORKAR inte!! Men seriöst, människan gör verkligen vad som helst för lite uppmärksamhet
Citera
2016-05-20, 18:55
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Såväl kändishhoppningen som ridningen lär ju bli rena rama lyteskomiken. Tunnan lär med all sannolikhet skada sig och stämma respektive arrangörer!

Håller med till 100%.
Pandan är Sveriges (om inte världens) vidrigaste människa. Plåga en stackars häst med att släpa runt på hennes fläsk bara för att komma i TV.

Och som du säger: Hon kommer garanterat skada sig, gråta ut och försöka stämma folk till höger och vänster. Jag hoppas dock att hon faller av, bryter nacken och dör så vi aldrig mer behöver se hennes dallrande späck igen.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-05-20, 19:10
Medlem
touchtoess avatar
Ett brinnande KRIG har pågått på Annas periscope under ett antal kritiska timmar idag. Majoriteten av kändissverige har fått sig flygande kängor av en rasande Anna Book. Hon har ömsom gråtit, ömsom rasat i diverse svordomar.

Tydligt är att Anna blivit varse om tramsfrans blogginlägg i alla fall - hon har kallat honom för hycklare och som "feg", då han i radio använder sitt för- och efternamn och i sin blogg kallar han sig tramsfrans. Mycket oklar kritik. Hon har även rasat över olika kändisar som gör kokböcker fast de i själva verket "snott hennes recept" och för att de konstant använder sig av catering. Något Anna säger sig ha mycket säkra källor på.

Citera
2016-05-20, 19:37
Medlem
elpirros avatar
Humor på Annas periscope nu. Tvärförbannad och lagar minsann sin egna mat. Lol
Citera
2016-05-20, 19:57
Medlem
encephalizations avatar
Häckleri och häcklera. Jag är inte arg, jag är bara irriterad.

Herrejävlar..
Citera
2016-05-20, 21:35
Medlem
Om man inte visste hur galen denna tjocksmock är skulle det vara svårt att tro på alla skriverier här. Personligen anser jag att en plats på rätt hospital bör bookas Finns inga gränser verkar det som för sångfågeln men att plåga en häst är att gå för långt.
Citera
2016-05-20, 21:52
Medlem
ebba112s avatar
Oj oj vad arg hon är idag på instagram...

Länkarna är i oordning. Titta på den som ligger sist först och vise versa...

LÄNKTEXT

LÄNKTEXT
Citera
2016-05-20, 22:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Ett brinnande KRIG har pågått på Annas periscope under ett antal kritiska timmar idag. Majoriteten av kändissverige har fått sig flygande kängor av en rasande Anna Book. Hon har ömsom gråtit, ömsom rasat i diverse svordomar.

Tydligt är att Anna blivit varse om tramsfrans blogginlägg i alla fall - hon har kallat honom för hycklare och som "feg", då han i radio använder sitt för- och efternamn och i sin blogg kallar han sig tramsfrans. Mycket oklar kritik. Hon har även rasat över olika kändisar som gör kokböcker fast de i själva verket "snott hennes recept" och för att de konstant använder sig av catering. Något Anna säger sig ha mycket säkra källor på.

HAHAHAHAHAA, jag dör

När får vi se rubriken: "KOKBOOKSKANDAL: Mat-Tina snodde Anna Books recept!"
Citera
2016-05-20, 22:15
Medlem
Ja, nu är hon i spinn på riktigt! Skall bli ett sant nöje att följa hennes eskapader och psykbryt.

Dock tycker jag synd om hennes familj, Anna är ju Sveriges mesta driftkucku utan konkurrens.
Citera
2016-05-20, 22:42
Medlem
nu fick hon precis 1 st följare till ska hetsa sönder henne
Citera
2016-05-21, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa

Skall tydligen vara med i någon kändishoppning på TV.

På riktigt!?! Den som castat Anna KLOT bör ju anmälas för "förberedelse till djurplågeri". Förjävligt att djur ska behöva lida.
Citera
2016-05-21, 04:12
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
En vanlig stor häst bär ju lätt 100 kg. Problemet är ju att hon är så otränad och svag att hon kommer att göra illa sig. Hästen måste också vara väldigt tålig eftersom hon kommer att hamna i obalans och bete sig illa på andra sätt. Lyteskomik på hästens bekostnad.

Kan man skicka en orosanmälan till Länsstyrelsen eller Jordbruksverket?
Stackars Bingo. Tiotusen styrkekramar till dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in