2016-02-10, 13:21
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo845killen
Precis! Det är ju inte dig det är fel på utan alla andra. Fast visst, geni inom sitt gebit kan han ju mkt väl vara. Gebitet överskattade nollor.

Bli inte sur nu bara för att du saknar humor! Henrik Schyffert himself tycker detta är jätteroligt!
Citera
2016-02-10, 16:37
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo845killen
Precis! Det är ju inte dig det är fel på utan alla andra. Fast visst, geni inom sitt gebit kan han ju mkt väl vara. Gebitet överskattade nollor.

Säg inte alla andra. Du pratar för dig själv.
Citera
2016-02-10, 16:42
Medlem
Var inte Kringlan ihop med Josefin Johansson fr P3?
Citera
2016-02-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DackKnallen

Ihop vet jag inte. Men dom gjorde podcasten Crazy Town ihop iaf. Ganska trist.
Citera
2016-02-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DackKnallen

Kanske tänker på Nanna Johansson f'resten?
Citera
2016-02-11, 11:20
Medlem
swimp78s avatar
Visst har Bard sin "Elitlistan" fortfarande? Isåfall tror jag chansen är stor att såväl Kringlan som Aron Flam är med där

Både Flam och K Svensson nämner Bard ganska ofta. I andra poddar har jag fått intrycket av att Flam umgås med och känner Bard. Minns från Crazytown att Kringlan nämnde att han och Kalle Lind skulle ha nån sorts otippat möte med Bard. Det framgick aldrig varför och var lite hemligt kring det där mötet - och Kringlan har aldrig nämnt i efterhand vad det gick ut på.

Tycker dessutom Kringlan blivit ganska försiktig då det gäller att dissa kändis-kändisar Han var också märkbart obekväm när Branne skojade om att Aron och Bard bögade. Typ som om där gick gränsen. Det är ok att skoja om vänsterfolk, linderborg, politismfittor eller DN - men adam alsing och alexander bard-sfärens b-kändisar. Nej DÄR vågar han inte röra..
Citera
2016-04-15, 23:13
Medlem
jamesdeans avatar
Var nyss och såg hans föreställning Persona Non Grata i Malmö. Jävligt kul. Det spelades in och ska läggas upp på Spotify. I föreställningen nämndes bl.a att han ska få barn, och att han planerar att skaffa jaktvapen/jaktlicens. Det skämtades i samband med det om att skjuta Peter Wolodarski och DNs kulturredaktion. Skämten är inte så farliga i kontext, men det låter mer chockerande att skriva det så utan sammanhang
Citera
2016-04-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Kanske tänker på Nanna Johansson f'resten?

Ah, typ runt 2011/2012 va...på den tiden Kringlan var snygg hah!

Förresten är Nanna, vad jag förstått, tillsammans med Jonathan Unge sedan åtminstone ett år tillbaka (det nämndes i roasten av Emma Knyckare förra våren).
Citera
2016-08-24, 23:16
Medlem
KillaHillaNi99as avatar
K är gift och får strax barn med en annan kvinna (snyggare än Nanna för övrigt). Persona Non Grata var lysande, alla landets begåvade ståuppare älskar honom och det handlar inte "om" han kommer tillbaka. Frågan är om han inte är tillbaka redan.

Däremot lär han aldrig få göra rövslickaruppdrag som att underhålla på Victoriadagen eller dra vitsar på riksmötets öppnande. Det tror jag han är jävligt nöjd med.
Citera
2016-08-25, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majs90
Ah, typ runt 2011/2012 va...på den tiden Kringlan var snygg hah!

Förresten är Nanna, vad jag förstått, tillsammans med Jonathan Unge sedan åtminstone ett år tillbaka (det nämndes i roasten av Emma Knyckare förra våren).
Snygg? Snubben ser ut som en misslyckad blandning av Johan Hakelius, Gösta Ekman, skåningen i så funkar det, Steven Tyler och en otvättad kth-student. Särskilt rolig är han inte heller för den delen. Jonatan Unge var väl den enda någorlunda roliga medverkande i tankesmedjan.
Citera
2016-10-18, 22:08
Medlem
Anberss avatar
Här blir han intervjuad av Referenskonsulterna: https://www.youtube.com/watch?v=Zx9IHm6XdZE

Rätt intressant men intervjuaren gör ju inte någon stjärnprestation direkt.
Citera
2017-01-15, 17:22
Medlem
lukashs avatar
Han måste vara svårt psykiskt sjuk av bilden att döma på Simon Gärdefors FB:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...88&oe=591898C1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem