2025-02-12, 23:30
Medlem
Anna verkar vidrig men är ju ung och het så k mannen står ut
Citera
2025-02-13, 08:26
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickget
Alla dessa konstiga intervjuer är väll bara någon typ av marknadsföring för hans nya föreställning. All reklam är bra reklam osv.

Är övertygad om att han fritt fantiserar ihop mycket för att verka mer intressant. Om inget annat hoppas jag det för hans barns skull.

Citat:
Ursprungligen postat av TRS-80
Underbara nyheter.

Hahaha, ja skulle kunna tänka mig att den filuren hittar på något sånt.

Han berättade i Della för några avsnitt sen att det är exakt så det är, hans agenter bokar in en massa intervjuer och han tackar ja till allt, och sen ljuger han lite då och då i dom för att roa sig själv. Det var något särskilt exempel han tog upp som jag nu glömt bort, men som blev rätt stora rubriker i nån tidning.
Citera
2025-02-21, 18:08
Medlem
Är han och Anna all in antroposofer? Han ser allt mer antroposofisk ut.
Citera
2025-02-25, 06:18
Medlem
Hamsterbolls avatar
Otroligt fascinerande par. Har alltid gillat Anna! Men han ser ju ut som hej kom och hjälp mig. Båda verkar ha hyfsat hög alkoholkonsumtion. Tar han andra droger eller är det alkoholen han syftar på när han talar om missbruk?
Citera
2025-05-24, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Anna verkar vidrig men är ju ung och het så k mannen står ut

Lol ung? Hon är väl snart 40? Jag får massvis av reklam för hans nya show, känns lite desperat att punga ut så mycket pengar för att göra reklam för något som få kommer gå och se. Han ser ut som en metrosexuell tant med sin tunna hästsvans och hon kör nån förvirrad blandning av botox och säckväv. De verkar inte kunna bestämma sig för om de vill vara edgy outsiders eller mitt i stockholmssmeten. Gäsp
Citera
2025-05-24, 03:00
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Lol ung? Hon är väl snart 40? Jag får massvis av reklam för hans nya show, känns lite desperat att punga ut så mycket pengar för att göra reklam för något som få kommer gå och se. Han ser ut som en metrosexuell tant med sin tunna hästsvans och hon kör nån förvirrad blandning av botox och säckväv. De verkar inte kunna bestämma sig för om de vill vara edgy outsiders eller mitt i stockholmssmeten. Gäsp

Anna är 34.
Citera
2025-05-24, 08:43
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Otroligt fascinerande par. Har alltid gillat Anna! Men han ser ju ut som hej kom och hjälp mig. Båda verkar ha hyfsat hög alkoholkonsumtion. Tar han andra droger eller är det alkoholen han syftar på när han talar om missbruk?
Han brukar antyda att han röker cannabis då och då. Men det verkar som alkoholen är huvuddrogen.
För när han talar om sitt drickande låter han ofta som en alkoholist som rationaliserar , ironiserar eller försöker hitta strategier kring sitt drickande.

Ibland handlar det om att gå omkring med barnvagnen och ”bara” kolka folköl. Ibland om att låta bli att dricka vin innan 12. Ibland ”upptäcker” han en kort period att ha ju inte behöver vin hela tiden! om han tuggar på en kastanj och bär murbruk.. ständigt dessa upptäckter och insikter som går ut på att dricka annorlunda..
Citera
2025-05-24, 10:31
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Han brukar antyda att han röker cannabis då och då. Men det verkar som alkoholen är huvuddrogen.
För när han talar om sitt drickande låter han ofta som en alkoholist som rationaliserar , ironiserar eller försöker hitta strategier kring sitt drickande.

Ibland handlar det om att gå omkring med barnvagnen och ”bara” kolka folköl. Ibland om att låta bli att dricka vin innan 12. Ibland ”upptäcker” han en kort period att ha ju inte behöver vin hela tiden! om han tuggar på en kastanj och bär murbruk.. ständigt dessa upptäckter och insikter som går ut på att dricka annorlunda..

Ja precis. Man får känslan av att det faktiskt handlar om ett missbruk. Anna lägger ju även hon ofta upp bilder på sitt vin i vanliga dricksglas. Nu är jag ingen nykterist själv och tycker absolut att man får dricka vin varje dag. Men det är något med deras sätt att prata om alkohol som gör att man drar öronen till sig. Anna ser konstant lite alkoholplufsig ut dessutom. Var får de alla pengar ifrån? Har någon av dem ärvt?
Citera
2025-05-25, 10:51
Medlem
st33rs avatar
Kanske bidrar det till tvekan inför att ta körkort... Man kan inte gå och dricka slattar vin o folkisar hela tiden om man ska köra lagligt .
Citera
2025-05-26, 07:45
De är väl i den ålder då man måste bestämma sig för att leva nyktert eller leva kort.

Allt har sin tid. Det står i bibeln. The Byrds gjorde en låt på de bibelverserna even.

Anna får väl vänta ut sin familjs pengar i form av arv, det är väl ungefär vad som går att bärga från det där vraket.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-05-26 kl. 07:46. Anledning: kinks byrds
Citera
2025-05-30, 04:54
Medlem
Kringlan debuterar som spänningsförfattare och blir utgiven av HarperCollins

https://harpercollins.se/97891807264...ans-mysterier/
Citera
2025-05-30, 09:12
Medlem
MachaAndChills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Kringlan debuterar som spänningsförfattare och blir utgiven av HarperCollins

https://harpercollins.se/97891807264...ans-mysterier/

Skönt att de särskriver överrumplas på den sidan. De platsar inte på Expressen ens.

redigering: något bekant med det där upplägget. Man tar sig för pannan.
Senast redigerad av MachaAndChill 2025-05-30 kl. 09:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in