2017-01-15, 18:44
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Han måste vara svårt psykiskt sjuk av bilden att döma på Simon Gärdefors FB:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...88&oe=591898C1
Intressant att du kan bedöma en persons psykiska hälsa baserat på dennes utseende.
Citera
2017-01-16, 01:25
Bannlyst
Citat:

Haha, hospital-hår om jag nånsin sett det. Stylad by psykos-pia på bullret.
Citera
2017-01-16, 12:58
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Ja! Än hur långt min kunskap går i att tyda någons psykiska tillstånd genom en bild så utstrålar denna bild iallafall inte en sak; hälsa!
Citera
2017-01-16, 13:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3

Ser han inte ut lite som Dan Park?
Citera
2017-02-02, 02:12
Medlem
Han har väl själv nämnt att att han embracear tunnhårigheten och har professor kalkyl som förebild.
För övrigt tycker jag att han är en av de bästa vi har i Sverige och är lite konfunderad över att de flesta som skriver här inte diggar han alls.
Citera
2017-02-02, 13:51
Medlem
Han är en äcklig alkis som luktar illa, han kan inte tvätta sej ofta, luktar gammal fylla och svett
Citera
2017-02-02, 16:48
Medlem
persona.von.gratas avatar
Jag måste erkänna att jag har helt ändrat min bild av Kringlan efter att ha lyssnat på några dussin poddar med honom. Började med Magister för några månader sedan. Men när Lampinen fick för mycket fokus lämnade jag och testade Della Sport. Det var en trevlig upptäckt.

Innan detta hade jag aldrig stött på hans produktioner, således var min bild av Kringlan endast baserad på den mediala bilden. Från att ha tidigare sett (baserat på den mediala bilden) en alkoholiserad labil psykopat med storhetsvansinne så ser jag idag (baserat på genomlyssnade poddar) en halvalkoholiserad tänkare och komiker med storhetsvansinne. Jag gillar framförallt hans snabba associationsförmåga. Måste vara en "yrkesskada" för duktiga ståuppare?
Citera
2017-02-04, 22:12
Medlem
Någon som har mer info om K Svenssons bråk med Aron Flam? Bråket nämns i senaste avsnittet av Magister men inget om bakgrunden.
Citera
2017-02-05, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovuru
Någon som har mer info om K Svenssons bråk med Aron Flam? Bråket nämns i senaste avsnittet av Magister men inget om bakgrunden.

Jag kan minnas fel, men har för mig att K pratade i tidigare avsnitt av Magister (eller någon annan av hans 100 poddar) att Aron Flam producerade hans föreställning och att de var oense om något. Eventuellt hade detta med att göra att K inte var nöjd med Flams arbete och valde att ta bort föreställningen från Youtube, vilket såklart gjorde Flam sur. Någon kanske kan fylla i detaljerna?
Citera
2017-02-05, 22:59
Medlem
swimp78s avatar
Det var nåt om hur kringlans special skulle klippas
Flam verkar var väldigt snarstucken får jag intryck av
Citera
2017-02-10, 17:41
Medlem
Det hela handlade, har jag för mig, om att K tillslut inte sände Persona non grata via youtube utan istället köra den som enbart ljudfil. Aron kände sig sviken, då han producerade produktionen, och väljer att typ säga upp vänskapen. A kräver samtidigt att hans del i roasten av K Svensson ska tas bort, vilket den gör.
Citera
2017-02-13, 14:28
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:

Jag skrattade åt det här inlägget. Om du kan diagnosticera psykisk ohälsa genom att kolla på bilder av folk har du en lukrativ karriär framför dig....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in