2016-01-31, 00:02
Medlem
_Dante_s avatar
Kringlans hot är så grova och framförs på ett sätt att man kan skönja en rätt stor portion humor i det hela! (en speciell humor men dock humor, och ganska kul om man förstår sig på den)

Jag tror inte Åsa Lindeborg behöver vara rädd att bli halsknullad så att hon dör samt bli yxad i fittan!
Citera
2016-02-04, 00:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Däremot kanske hans lite 'för snygga för honom' och för unga? tik borde vara svartsjuk med tanke på att han vill knulla Lindeborg hä hä. Vi ser återigen prov på kvinnans tillkortakommanden där en man som har humor kan kompensera för allt annat dem båda inte har.

Det vore ju ganska intressant skvaller hon ställer sig till det där?, om hon var positiv till det lilla utbrottet..då är hon av jävligt bra flickvänsmaterial har jag bestämt, för då har hon en attraktiv tvivelaktig moralisk kompass, tittar man på hennes twitter verkar hon väldigt cynisk och kverulant på ett revolutionerande sätt som jag inte sätt någon annan kviga föra sig med, har ni?.

Nu har dom kommit ut med en ganska tråkig podd om deras äktenskap
http://podtail.com/podcast/det-sista-aktenskapet/ jag antar att syftet men är
att Kringlan vill bevisa att han inte har en sunkig kvinnosyn allmänt genom att kunna prata
med sin fru åtm, problemet är att han låter stasad & aspackad
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-02-04 kl. 01:38.
Citera
2016-02-04, 15:05
Moderator
HelgeBuks avatar
Bekräftat att K/Kringlan ska bli far. Ska bli intressant att se om det kommer ha en lugnande effekt.
Citera
2016-02-05, 00:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Bekräftat att K/Kringlan ska bli far. Ska bli intressant att se om det kommer ha en lugnande effekt.
Å Lindeborg är mamman då förstås?, hur gammal är kringlans fru?
18+?
Citera
2016-02-05, 09:10
Medlem
swimp78s avatar
Hon är 25 år gammal tror jag
Citera
2016-02-05, 10:06
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Kringlans hot är så grova och framförs på ett sätt att man kan skönja en rätt stor portion humor i det hela! (en speciell humor men dock humor, och ganska kul om man förstår sig på den)

Jag tror inte Åsa Lindeborg behöver vara rädd att bli halsknullad så att hon dör samt bli yxad i fittan!
Du får gärna förklara på vilket sätt det blir "kul".
Citera
2016-02-05, 22:40
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Du får gärna förklara på vilket sätt det blir "kul".

Många av oss är så funtade att överdrifter blir roliga. Vi kan börja fnissa om vi ser en gubbe som vandrar gatan fram med 70 cm långa skor eller en hög hatt som är 1 meter hög eller en tant som har läppstift över hela ansiktet istället för bara runt munnen.

Eller varför inte en gubbe som svär så in i helvete över nåt superlitet problem som t.ex. att TVn strular, eller varför inte någon som drar till med grova hot och hårda ord på grund av att ha drabbats av en överlag väldigt positiv recension med EN lite negativ mening.
Citera
2016-02-08, 22:20
Medlem
Citat:
Många av oss är så funtade att överdrifter blir roliga. Vi kan börja fnissa om vi ser en gubbe som vandrar gatan fram med 70 cm långa skor eller en hög hatt som är 1 meter hög eller en tant som har läppstift över hela ansiktet istället för bara runt munnen.

Öh, nej, det är bara infantilt och visar bristen på humor.
Citera
2016-02-10, 09:30
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Owlclub
Öh, nej, det är bara infantilt och visar bristen på humor.

Och jag kan säga att det är "pinne-i-röven-tråkigt" att inte se det roliga i sånt och visar brist på humor, så vem har rätt? Humor är inte tillräckligt skarpt definierat.
Citera
2016-02-10, 11:02
Medlem
Citat:
Och jag kan säga att det är "pinne-i-röven-tråkigt" att inte se det roliga i sånt och visar brist på humor, så vem har rätt? Humor är inte tillräckligt skarpt definierat.

Absolut, smaken är som baken, men om du tycker yxor i fittor är roligt eller tanter med läppstift över hela ansiktet så kan jag inte mer än tycka att du är störd. Men du kan ju leka "Skämskudde" med Kringlan och Soneby.
Citera
2016-02-10, 12:59
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Owlclub
Absolut, smaken är som baken, men om du tycker yxor i fittor är roligt eller tanter med läppstift över hela ansiktet så kan jag inte mer än tycka att du är störd. Men du kan ju leka "Skämskudde" med Kringlan och Soneby.

Släpp sargen och dra ut pinnen! Kringlan är ett geni i sitt gebit! Detta är en avancerad och sofistikerad humor som bara den intellektuella eliten förstår sig på!
Citera
2016-02-10, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Släpp sargen och dra ut pinnen! Kringlan är ett geni i sitt gebit! Detta är en avancerad och sofistikerad humor som bara den intellektuella eliten förstår sig på!

Precis! Det är ju inte dig det är fel på utan alla andra. Fast visst, geni inom sitt gebit kan han ju mkt väl vara. Gebitet överskattade nollor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in