2016-02-03, 08:45
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Jaha så steady state nås inte fortare för att man tar en högre dos? Varför frontar man då testo t.ex?

Du rekkade mig nolva 20mg eod i en annan tråd för att förebygga gyno för en 40mg dbol kur, så jag behöver inte oroa mig att utveckla gyno under tiden innan nolvan har hamnat åå ett steady state?

Mvh

Känner ingen som kör med front mest nybörjare som tror man blir hulken fortare.

Ja du kan komma undan med ed eller eod du får laborera och se hur det yttrar sig poängen är att använda så lite prep som möjligt. Det kan gå på några dagar så ser du effekt, individuellt mitt barn.
Citera
2016-02-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Känner ingen som kör med front mest nybörjare som tror man blir hulken fortare.

Ja du kan komma undan med ed eller eod du får laborera och se hur det yttrar sig poängen är att använda så lite prep som möjligt. Det kan gå på några dagar så ser du effekt, individuellt mitt barn.

Okej låter bra min underbara hustru.
Mvh
Citera
2016-02-04, 09:32
Medlem
Har kört letro i 2 dagar , 1.25mg nolva 40mg i 2 dagar och en dag på 20mg .
Innan jag började något kändes det inget i brösten ingen smärta eller så men klämmer jag nu gör det ont.. Någon som vet varför det kan ha uppkommit 2 dagar efter letro?
Citera
2016-02-04, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenunge
Har kört letro i 2 dagar , 1.25mg nolva 40mg i 2 dagar och en dag på 20mg .
Innan jag började något kändes det inget i brösten ingen smärta eller så men klämmer jag nu gör det ont.. Någon som vet varför det kan ha uppkommit 2 dagar efter letro?

Ge det tid, 0.5mg letro ed, 40mg bolva första veckan SEn 20mg.

Mvh
Citera
2016-02-04, 10:25
Medlem
Okej , tog 20 mg igår och tagit 20 idag , ska ja ta 20 till när jag kommer hem då och fortsätta hela veckan?
Blev 1.25mg letro idag med dock
Citera
2016-02-04, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenunge
Okej , tog 20 mg igår och tagit 20 idag , ska ja ta 20 till när jag kommer hem då och fortsätta hela veckan?
Blev 1.25mg letro idag med dock

Ja ta 20 till och fortsätt.

Kör på 1.25mg letro tills knölen börjar minska om du känner att du klarar av den dosen, om du börjar må dåligt sänk.
Mvh
Citera
2016-02-04, 19:29
Medlem
JillisLs avatar
Hur långt sträcker sig bröstkörteln egentligen? Endast inom den synliga bröstvårtans yta eller är den ännu större invändigt? Känner lite svullnad ovanför vänster bröstvårta som inte befinner sig på höger sida. Detta är precis ovanför där bröstvårtan slutar och endast ovansidan, inte runtom. Ingen ärta i mitten heller. När jag söker på anatomibilder så är det bara bröstkörtlar hos kvinnor som resultat.
Citera
2016-02-04, 23:46
Medlem
Kliar och är rätt öm i bröstvårtor den här veckan. Det var över 1 år sedan jag avslutade kur och hade inga problem under eller vid PCT. Kan det bero på? Sen kan väl en hel del bero på att jag börja noja mig och känna efter extra mycket.

Går det att göra något för att förhindra att det skulle växa mer? Har en liten knöl i vänster sen tidigare, rätt liten men inte direkt sugen på att den ska växa mer. Kan Nolva hjälpa?

Mvh
Citera
2016-02-06, 11:39
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Körde 250 mg testo, dubblade till 500, körde nolva 20 mg under tiden eftersom jag fått för mig att jag fick känningar tidigare under kuren. Nu tror jag att jag fått förhårdnad på höger också men hade på vänster tidigare. Jag har beställt hem letro och ska halvera dosen till 250 mg igen. Frontar 160 mg nolva idag och sedan 20 mg/40 mg varje dag tills letro är hemma som skickas nu på söndag..

Känner inte att jag vill gå av men jag har inte heller någon märkvärd utveckling till utseendet så kanske inte ska stressa mig i onödan. Trodde absolut inte att det skulle bli ett problem eftersom jag tog 25 mg nolva 3e/4e dag i början bara för att. Tanken var 10 ed men fick inte hem 10 mg när jag lovades.
Citera
2016-02-06, 11:48
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
Körde 250 mg testo, dubblade till 500, körde nolva 20 mg under tiden eftersom jag fått för mig att jag fick känningar tidigare under kuren. Nu tror jag att jag fått förhårdnad på höger också men hade på vänster tidigare. Jag har beställt hem letro och ska halvera dosen till 250 mg igen. Frontar 160 mg nolva idag och sedan 20 mg/40 mg varje dag tills letro är hemma som skickas nu på söndag..

Känner inte att jag vill gå av men jag har inte heller någon märkvärd utveckling till utseendet så kanske inte ska stressa mig i onödan. Trodde absolut inte att det skulle bli ett problem eftersom jag tog 25 mg nolva 3e/4e dag i början bara för att. Tanken var 10 ed men fick inte hem 10 mg när jag lovades.

Din nolva är skit min son och varför kör du inte arimidex eller aromasin under kuren?
Citera
2016-02-06, 11:58
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Din nolva är skit min son och varför kör du inte arimidex eller aromasin under kuren?

För att jag är bra jävla korkad och trodde nolva skulle räcka. (inte vara skit)
Har beställt hem letro, tycker du ja gska beställa hem armidex och köra resten av kuren efter letro? För inte alls sugen på att hoppa av. Känns också som något knottrigt mot armhålan och utsidan av bröstmukeln. Kan inte vara ett bra tecken. Var efter att jag bytte nolva som det började hända saker
Senast redigerad av flashbackuserzyzz 2016-02-06 kl. 12:57.
Citera
2016-02-08, 07:18
Medlem
Kört letro i typ en vecka , 1,25 mg i 5 dagar och 0.625 i runt 3 ,
Även 40mg nolva tills idag då det blir 20, fått ont i lederna, är det letrons fel? Va kan ja göra åt saken. Knölarna är nog borta tror det är fett jag har kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in