Citat:
Ursprungligen postat av
Talfy
Att du bytte injektionsfrekvens och därav oljemängd, kan helt klart satt hormonerna ur spel.
Du är bara två veckor in också. Förvirrad kropp. Hormonerna svajiga.
0.3 ml varannan dag av en olja som är på 250 mg per ml? Blir 262.5 mg per vecka. Rätt lågt. Får du gynokänningar på det är du känslig. Oljan är säkert högre än 250 mg per ml? Du är nog närmare 300 mg per vecka ändå. (Tänker högt.)
Varför kan du bara sticka i låren?
Ska du sticka varje eller varannan dag, behöver du garanterat fler stickställen än låren. Även om du kör med korta hög-gauge nålar.
Du kan ta en adex eller en halv. Se om det ger kroppen en knuff i rätt riktning. Själv gjort så under min kur: svidit/bränt lite i mina bröstvårtor. Då tagit 0.5 mg adex, endast ett tillfälle. Försvunnit och ej återkommit nästkommande dagar och veckor. Knuff i rätt riktning -tänk, ge kroppen en "hint".
Ja tanken e ju att jag inte ska ligga på högre än 250-270 per vecka. En anledning till de är för att jag inte vill utsätta min kropp för allt för höga doser utan jag har kollat på forskning och 250MG per vecka ska ge ett bra resultat.
Men köper de att ändra frekvens kanske förvirrar kroppen lite ?
Känningarna har bara dykt upp vid ett tillfälle idag har inte känt de igen .
Nej de e 250mg per ml enligt flaskan
Anledningen jag sticker i låren e för jag kör insulinsprutor plus har kroppsfett på kanske 25% så svårt att köra på de andra platserna.
Jag kanske kan köra delts men känns läskigt glutes e svåra iom fett
Jag ska testa de vill ju undvika AI så mkt som möjligt då jag hört de kan motarbeta effekten av testot, men ingen dum idé att ta de som du sa vid ett tillfälle för leda kroppen i rätt riktning.