2025-03-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Jag hoppades såklart att det skulle finnas värden från innan han slängde i sig 3 olika preparat till…

Men nu är vi där vi är.

Det enda han själv kan tjäna på är att kolla vilket värde han hade som gav gynokännigarna ja, vilket nu är försent.

Han borde bara slängt in nolva eller raloxifen och låtit sitt östrogen varit för att sedan kolla var hans gräns går och då sedan börjat sänka östrogenet sakta med låg dos AI alternativt ännu bättre, sänka testosteron dosen.
Citera
2025-03-27, 08:49
Medlem
Hur lång tid tar det för gyno att utvecklas? Ca 3 veckor efter jag påbörjade egenadministrerad trt upptäckte jag en knöl som är ca 4cm lång och grov som ett finger bakom ena bröstvårtan, haft noll känningar före, under tiden och efter, nu nära ett år senare är knölen oförändrad.
Citera
2025-03-27, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengubbengerinte
Hur lång tid tar det för gyno att utvecklas? Ca 3 veckor efter jag påbörjade egenadministrerad trt upptäckte jag en knöl som är ca 4cm lång och grov som ett finger bakom ena bröstvårtan, haft noll känningar före, under tiden och efter, nu nära ett år senare är knölen oförändrad.

Det kan gå väldigt snabbt, på någon dag.

Konstigt att du inte känt det, brukar göra ont.

Har en knöl bildats kan den inte försvinna utan operation, men den kan krympas. För att krympa sin gyno kör många raloxifen, lätt hänt att det återgår när man slutar med raloxifen dock.
Citera
2025-03-29, 00:15
Medlem
Bara kört en kur och då testo, med och utan AI upp till 900 mg /ew och haft noll känningar eller minsta lilla symptom på gyno oavsett skyhögt E2, Så jag gissar då att man är immun mot gyno
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in