2016-02-08, 08:49
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenunge
Kört letro i typ en vecka , 1,25 mg i 5 dagar och 0.625 i runt 3 ,
Även 40mg nolva tills idag då det blir 20, fått ont i lederna, är det letrons fel? Va kan ja göra åt saken. Knölarna är nog borta tror det är fett jag har kvar

Sluta med letro du har nollat ditt östro och kör 20mg nolva
Citera
2016-02-08, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Sluta med letro du har nollat ditt östro och kör 20mg nolva

Kan man ta bort gyno med letro?
Mvh
Citera
2016-02-08, 11:34
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Kan man ta bort gyno med letro?
Mvh

Självklart men du kommer må som en kvinna. Därför använder man nolva i första hand.
Citera
2016-02-08, 20:05
Medlem
Citat:
Självklart men du kommer må som en kvinna. Därför använder man nolva i första hand.

vad menar du med må som en kvinna? skvallra mer till vänner? ska jag sluta med letro helt? , kan inte gynos då återkomma? eller köra typ 0.5mg eod tills kurens slut och igenom pct? är det konstigt att typ höra röster om man äter mycket letro?..
Citera
2016-02-08, 20:25
Medlem
Har för mig att jag läst någonstans att Nolva i kombination med tren (och givetvis testo som bas) kan istället för att motverka gyno faktiskt ge gyno utav någon annan hormonstörning?

dvs att vid känningar orsakad av trenbolone bör man helst använda lägre dos utav adex/letro istället för nolva.
Är jag helt ute och cyklar?
Citera
2016-02-08, 21:35
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenunge
vad menar du med må som en kvinna? skvallra mer till vänner? ska jag sluta med letro helt? , kan inte gynos då återkomma? eller köra typ 0.5mg eod tills kurens slut och igenom pct? är det konstigt att typ höra röster om man äter mycket letro?..

Gråta hela tiden, ont i lederna, allmänt svag och pinsam typ. 0.25 eod eller något liknande, letro är fruktansvärt starkt och ska man prompt använda det UNDER kuren för att KONTROLLERA östrot så får man vara väldigt försiktig.

Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Har för mig att jag läst någonstans att Nolva i kombination med tren (och givetvis testo som bas) kan istället för att motverka gyno faktiskt ge gyno utav någon annan hormonstörning?

dvs att vid känningar orsakad av trenbolone bör man helst använda lägre dos utav adex/letro istället för nolva.
Är jag helt ute och cyklar?

Det är en myt mitt barn.
Citera
2016-02-08, 22:23
Medlem
Citat:

Tänker då gyno som existerat i 1år+, kan letro fortfarande ta bort det?
Mvh
Citera
2016-02-08, 22:29
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Tänker då gyno som existerat i 1år+, kan letro fortfarande ta bort det?
Mvh

Nolva och letro ska fungera sen råder det delade meningar om det försvinner helt eller enbart krymper till 0.1% storlek.
Citera
2016-02-09, 14:25
Medlem
Tack för all hjälp märker att ja har väldigt ont i leder så måste ha överdoserat. Tänk va bra med ett forum som detta att folk hjälper en.

När kan jag räkna med att inte ha ont överallt?
Citera
2016-02-09, 15:05
Medlem
Citat:
Nolva och letro ska fungera sen råder det delade meningar om det försvinner helt eller enbart krymper till 0.1% storlek.
Aha, så varför opererar folk bort sin gyno för 15k istället för att lägga en röding på letro?

Tror du att det går att få bort gyno under en kur om man kör nolva? Eller behöver man vara helt fri från preparat?
Mvh
Citera
2016-02-09, 17:18
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Aha, så varför opererar folk bort sin gyno för 15k istället för att lägga en röding på letro?

Tror du att det går att få bort gyno under en kur om man kör nolva? Eller behöver man vara helt fri från preparat?
Mvh
Inga problem att (oftast) få bort gyno under kur.
Mvh
Citera
2016-02-09, 18:35
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:

Mvh

För 99% saknar kunskap och då slutar det oftast med att plånboken får lida i slutändan. Ha tålamod och kör tills du märker skillnad, hoppas du har korrekt doserade saker min son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in