Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-01, 04:25
Medlem
rikastistorstans avatar
När svenskar startar upplopp är det hemska nazister som skall gripas och inrikesministern uttalar sig. När babbar gör det samma blir det silkesvantar, korvgrillning och några minuter i polisbilen.
Ibland kan man undra om makten vill ha ett krig. Det här styret skall hur som helst störtas. Ändamålet helgar medlen!
Citera
2016-02-01, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
När svenskar startar upplopp är det hemska nazister som skall gripas och inrikesministern uttalar sig. När babbar gör det samma blir det silkesvantar, korvgrillning och några minuter i polisbilen.
Ibland kan man undra om makten vill ha ett krig. Det här styret skall hur som helst störtas. Ändamålet helgar medlen!
Ändrade lite på inlägget.
- Absolut, däremot är nynazister en otroligt liten minioritet. Det existerar knappt och polisen kan spränga grupperingarna relativt enkelt pm SÄPO kopplas in.

Jag tror som sagt (om nu den sk undergången kommer) som gör att jag kommer behöva använda vapen till att försvara mig så kommer det vara religion som utgångspunkt. .

Syrianer exempelvis är en folkgrupp som bokstavligen hatar muslimer och som dessutom är uppemot 150-200 tkr invånare i Sverige. Greker, Jugoslaver, Ryssar, Polacker, Svenskar, Sydamerikaner i allmänhet kommer gå ihop. Blir det så vill jag inte vara med i frontlinjen.. Dessa grupperingar är bokstavligen krigsskadade.

Ovannämnde kommer starta upploppen, inte Svenskar. Jag tror inte Svensken i allmänhet har psyket eller personligheten.

Vi såg exempel på firmor som går och pucklar på nordafrikaner. Blev mycket hell seger bla bla på nordfront. Man får inte glömma att firmorna inte gjorde detta på grund av starta ett raskrig etc. Utan för att rensa ett pågående problem.
Senast redigerad av headhunter76 2016-02-01 kl. 04:38.
Citera
2016-02-01, 05:24
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsedick.mpeg
Nej vad kul, kom precis hem och tänkte starta en tråd om detta. Var själv där, eller var i tunnelbanan som inte fick stanna av polisen på perrongen så vi rullade förbi sakta, detta är vad jag såg.

Är i tåget som kommer från st Eriksplan och när vi rullar in på stationer springer det ner 10-20 svarta "barn" sågväl ut att vara runt 20 års ålder, man ser en viss lättnad hos dom då de tror att tåget är på väg att stanna. De börjar banka och vill in men vi rullare vidare, när vi är i mitten så ser jag poliser springa siktades med automatvapen, något jag inte har jag aldrig sett i tidigare iaf.

Dom skriker lägg er ner osv osv. var för en 4-5 poliser sen en massa civvare som kom löpande också.

Ni som vet hur stationen ser ut vet att det vart en del ombyggnader så perrongen är rätt smal, bland allt detta stog det bra mycket barnfamiljer som är ute den tiden. Såg ut som en krigzon med folk som sprang åt alla håll.
Allt detta hände exakt 18.39, skickade sms samtidigt så därför vet jag. INGET om detta på nyheterna såklart.

Jag åker till rådmansgatan ist och går tillbaka ser då ungefär 4-5 piketbussar vid båda ingångarna till odenplan.

Om det här är vår nya verklighet så förstår jag tystnaden ifrån tidningarna nu på morgonen. Att skriva om sånt här kan ju leda till hat... Automatvapen och stora maskerade gäng, uppfriskande eller vad säger ni?

Mvh
Citera
2016-02-01, 05:40
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Förbjudet med både maskering och batong på offentlig plats...........this does not compute

"Inget brott har begåtts enligt yttre befäl". Jag vill veta vem "yttre befäl" är i det här fallet. Tjänstefel är väl bara förnamnet.

Mvh
Citera
2016-02-01, 05:50
Medlem
Iliums avatar
Sådär. Nu har SR ändrat sin artikel. Inga batonger där inte.
Borta är även referensen till invandrarungdomar. I vanlig ordning utan att ange att de redigerat artikeln.
Senast redigerad av Ilium 2016-02-01 kl. 05:59.
Citera
2016-02-01, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilium
Likaså har man tagit bort åldersuppgiften och naturligtvis även att det var invandrarungdomar.
Citera
2016-02-01, 06:03
Medlem
Citat:
invandrarungdomar- borttaget och ersatt med enbart "ungdomar"
rånarluvor - borttaget
batonger - borttaget

Nåja, kan väl bli så när det är söndag kväll och det inte finns någon redaktionschef på plats som kan gå igenom artiklarna så de är ordentligt PK-censurerade.

Hoppas ingen fick för mycket utskällning för att ha gått ut med att det var batonger och invandrarungdomar.
Citera
2016-02-01, 06:13
Medlem
Anarkhoss avatar
Citat:
Borta är även referensen till invandrarungdomar. I vanlig ordning utan att ange att de redigerat artikeln.
Bra! Allt tillbaka i vanlig ordning igen här i diktaturen. Men om en svensk skulle så mycket som peta på ett kriminellt MENA-patrask är denne en nazist som måste hängas ut!

Citera
2016-02-01, 06:22
Medlem
Var det någon som tog SS på artiklarna före de ändrades?
Vore rätt intressant att trycka det där i ansiktet på dem, så otroligt less på denna media..
Citera
2016-02-01, 06:27
Medlem
Se upp nu. Detta kan ha varit en del i den regisserade upptrappning som pågår. Räkna med en större terrorattack i Sthlm den närmsta tiden, håll då ögonen öppna o notera märkligheter.
Senast redigerad av Obannad 2016-02-01 kl. 06:30.
Citera
2016-02-01, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
invandrarungdomar- borttaget och ersatt med enbart "ungdomar"
rånarluvor - borttaget
batonger - borttaget

Nåja, kan väl bli så när det är söndag kväll och det inte finns någon redaktionschef på plats som kan gå igenom artiklarna så de är ordentligt PK-censurerade.

Hoppas ingen fick för mycket utskällning för att ha gått ut med att det var batonger och invandrarungdomar.

Den här jädra diktatoriska censuren för Sveriges skattebetalande medborgare är allt annat än något som ska tolereras i ett EU-land som har mage att framstå som ett fritt och öppet land. Finns folk som bör dömas till fängelsestraff för osanna intyganden!!! De är trots allt betalda för att vara ansvariga utgivare!!
Citera
2016-02-01, 06:47
Medlem
Angående Polisens användande av förstärkningsvapen förklarar den här artikeln en del. Vad som framkommer där bör gälla i hela landet.

Därför gick poliserna med automatvapen (LT).

Citat:
Ursprungligen postat av LT
Flera oroliga läsare hörde av sig till LT när de såg poliser komma gående med automatvapen. De var oroliga för att något allvarligt hade hänt. Men poliserna är bara ute och patrullerar.
– Det är en del av vår kommendering sedan november, förklarar polisinspektör Mattias Bergqvist.

Då höjdes hotbilden mot Sverige till fyra på en femgradig skala, efter terroristdåden i Paris och Säpos misstankar mot en man för terrorhot i Sverige. Trots att mannen var oskyldig kvarstår den höjda hotnivån. Polisen patrullerar därför regelbundet i Södertälje med synliga automatvapen.
– Det här ska vara ett normalt inslag som folk inte ska reflektera över, säger polisen Patrik Thorsén.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in