Citat:
Ursprungligen postat av
rikastistorstan
När svenskar startar upplopp är det hemska nazister som skall gripas och inrikesministern uttalar sig. När babbar gör det samma blir det silkesvantar, korvgrillning och några minuter i polisbilen.
Ibland kan man undra om makten vill ha ett krig. Det här styret skall hur som helst störtas. Ändamålet helgar medlen!
Ändrade lite på inlägget.
- Absolut, däremot är nynazister en otroligt liten minioritet. Det existerar knappt och polisen kan spränga grupperingarna relativt enkelt pm SÄPO kopplas in.
Jag tror som sagt (om nu den sk undergången kommer) som gör att jag kommer behöva använda vapen till att försvara mig så kommer det vara religion som utgångspunkt. .
Syrianer exempelvis är en folkgrupp som bokstavligen hatar muslimer och som dessutom är uppemot 150-200 tkr invånare i Sverige. Greker, Jugoslaver, Ryssar, Polacker, Svenskar, Sydamerikaner i allmänhet kommer gå ihop. Blir det så vill jag inte vara med i frontlinjen.. Dessa grupperingar är bokstavligen krigsskadade.
Ovannämnde kommer starta upploppen, inte Svenskar. Jag tror inte Svensken i allmänhet har psyket eller personligheten.
Vi såg exempel på firmor som går och pucklar på nordafrikaner. Blev mycket hell seger bla bla på nordfront. Man får inte glömma att firmorna inte gjorde detta på grund av starta ett raskrig etc. Utan för att rensa ett pågående problem.