2016-01-08, 20:58
Medlem
Användaren Rolexbro1337 har medgivit att denne ljuger hela tiden i en tråd under psykologi, det kan man ju ha i åtanke innan man skriver angående att han varit full på uppkörningen.
"Just saying"..., historien är troligtvis inte sann på något sätt.
Citera
2016-01-11, 16:13
Bannlyst
Kuggade uppkörningen för jag skvätte på ett barn och hennes mamma

Jag körde upp idag, allting var felfritt och liksom perfekt, påväg tillbaka så råka jag köra nära trottoarkanten och där fanns det vattenpöl/slaskpöl bredvid går en mamma med barnvagn med ett barn i. Jag råka köra på vattenpölen och det skvätte som bara den på mamman och barnet, sen fick jag reda på att jag kuggade pga av det jag är nämligen ingen ''bra förare''.

Hur fan kan man kugga för sånt skit?
Citera
2016-01-11, 16:18
Medlem
VonFanderblads avatar
Helt korrekt agerat av inspektören, om du nu mot förmodan inte trollar.
Citera
2016-01-11, 16:20
Medlem
Starobrnos avatar
Du är en hänsynslös jävel. Jag har stänkt ner en (1) fotgängare på ca 50 000 mils körning, du lyckas omgående. Klart att du inte ska få köra bil.
Citera
2016-01-11, 16:24
Medlem
För att du bröt mot lagen.
Citera
2016-01-11, 16:28
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters
Jag körde upp idag, allting var felfritt och liksom perfekt, påväg tillbaka så råka jag köra nära trottoarkanten och där fanns det vattenpöl/slaskpöl bredvid går en mamma med barnvagn med ett barn i. Jag råka köra på vattenpölen och det skvätte som bara den på mamman och barnet, sen fick jag reda på att jag kuggade pga av det jag är nämligen ingen ''bra förare''.

Du vet väl att VÅTA kläder UTOMHUS i VINTERKYLAN utgör en viss hälsorisk? Speciellt när en av de drabbade är ett SPÄDBARN?

Gör om, gör rätt.
Citera
2016-01-11, 16:29
Medlem
Gahahahaha, jävla klantarsel

Klart som fan man kuggar på det, bevis på vårdslöshet och det är samma sak att du inte bryr dig om de andra i din omgivning
Citera
2016-01-11, 16:35
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters

Det finns många anledningar...

(FB) Hittade ritalin kapslar, Okej att inta dem?

(FB) Råkade döda min hundvalp jag fick i present...

Dom har kanske tuffare regler i Australien...?

(FB) Börja om utomlands, flytta till australien?
Citera
2016-01-11, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Du är en hänsynslös jävel. Jag har stänkt ner en (1) fotgängare på ca 50 000 mils körning, du lyckas omgående. Klart att du inte ska få köra bil.
HHAHAHAHH

Så jävla detta. Hur fan lyckas man. Varför körde du så snabbt bredvid en trottoar till att börja med?
Citera
2016-01-11, 16:44
Medlem
Hur snabbt måste man göra synundersökningen?

Tjena, för någon vecka sedan så beställde jag hem blanketten för synintyget som man ska ta till optikern/körskolan för syntest. pga. vissa omständigheter så har jag inte kunnat göra synundersökningen än, hur lång tid kan man vänta innan den ogiltigförklaras?
Citera
2016-01-11, 16:50
Medlem
Menar du att blanketten eller synundersökningen ogiltigförklaras? Så länge du inte skickar in något intyg på undersökningen så ligger alla andra handlingar på paus. Skicka in när du kan. Enda regeln är att undersökningen inte får ha skett tidigare än två månader från ansökan.
Citera
2016-01-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Menar du att blanketten eller synundersökningen ogiltigförklaras? Så länge du inte skickar in något intyg på undersökningen så ligger alla andra handlingar på paus. Skicka in när du kan. Enda regeln är att undersökningen inte får ha skett tidigare än två månader från ansökan.

Blanketten tänkte jag. Så jag kan vänta max 2 månader innan jag går till optikern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in