Användaren Rolexbro1337 har medgivit att denne ljuger hela tiden i en tråd under psykologi, det kan man ju ha i åtanke innan man skriver angående att han varit full på uppkörningen.
"Just saying"..., historien är troligtvis inte sann på något sätt.
Kuggade uppkörningen för jag skvätte på ett barn och hennes mamma
Jag körde upp idag, allting var felfritt och liksom perfekt, påväg tillbaka så råka jag köra nära trottoarkanten och där fanns det vattenpöl/slaskpöl bredvid går en mamma med barnvagn med ett barn i. Jag råka köra på vattenpölen och det skvätte som bara den på mamman och barnet, sen fick jag reda på att jag kuggade pga av det jag är nämligen ingen ''bra förare''.
Jag körde upp idag, allting var felfritt och liksom perfekt, påväg tillbaka så råka jag köra nära trottoarkanten och där fanns det vattenpöl/slaskpöl bredvid går en mamma med barnvagn med ett barn i.Jag råka köra på vattenpölen och det skvätte som bara den på mamman och barnet, sen fick jag reda på att jag kuggade pga av det jag är nämligen ingen ''bra förare''.
Hur fan kan man kugga för sånt skit?
Du vet väl att VÅTA kläder UTOMHUS i VINTERKYLAN utgör en viss hälsorisk? Speciellt när en av de drabbade är ett SPÄDBARN?
Jag körde upp idag, allting var felfritt och liksom perfekt, påväg tillbaka så råka jag köra nära trottoarkanten och där fanns det vattenpöl/slaskpöl bredvid går en mamma med barnvagn med ett barn i. Jag råka köra på vattenpölen och det skvätte som bara den på mamman och barnet, sen fick jag reda på att jag kuggade pga av det jag är nämligen ingen ''bra förare''.
Tjena, för någon vecka sedan så beställde jag hem blanketten för synintyget som man ska ta till optikern/körskolan för syntest. pga. vissa omständigheter så har jag inte kunnat göra synundersökningen än, hur lång tid kan man vänta innan den ogiltigförklaras?
Menar du att blanketten eller synundersökningen ogiltigförklaras? Så länge du inte skickar in något intyg på undersökningen så ligger alla andra handlingar på paus. Skicka in när du kan. Enda regeln är att undersökningen inte får ha skett tidigare än två månader från ansökan.
Menar du att blanketten eller synundersökningen ogiltigförklaras? Så länge du inte skickar in något intyg på undersökningen så ligger alla andra handlingar på paus. Skicka in när du kan. Enda regeln är att undersökningen inte får ha skett tidigare än två månader från ansökan.
Blanketten tänkte jag. Så jag kan vänta max 2 månader innan jag går till optikern?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!