Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-10, 12:41
  #169
Medlem
Onanikrems avatar
Finns ett talesätt som lyder: Pest eller kolera.
Herr Jan har nu tydligt visat vad han tycker om Sverigedemokrater och om bögar.

Undrar vad han tycker om bögar som röstar SD?
Citera
2016-01-10, 12:46
  #170
Avstängd
Kontakt112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Jag tycker syftningen är ganska komisk.

Syftningen säger att det är någonting fel med SD men också bögar. Men att bögar föredras framför SD. Detta är det komiska.
Att ens ta upp bögar i sammanhanget känns bara fel över huvud taget, förstår inte vad han tänkte.
För att slippa syftningen hade han behövt säga något i stil med "Jag accepterar straight, bögar, lesbiska och allt däremellan men däremot kan jag inte säga detsamma om folk som röstar SD"
Att just nämna bögar är hel konstigt såvida man inte är just emot båda
Han tror så klart att sverigedemokrater hatar alla bögar. Därför vräker han ur sig sånt här för att han tror att det retar sverigedemokrater.
Citera
2016-01-10, 12:58
  #171
Medlem
Firewaias avatar
Att Jan som ska anses så intelligent (?) inte förstår vilket urbota korkat uttalande det är.
Citera
2016-01-10, 12:58
  #172
Medlem
Cornholio.s avatar
Det var droppen som fick bägaren att rinna över. Nu åker SD ur riksdagen nästa val, bra jobbat Jan! Det finns ingen person som kommer kunna rösta på SD efter att ha läst det här i aftonbladet. En eloge till Jan för nu kommer SD sluta upp precis som nydemokrati tack vare Jan!
Citera
2016-01-10, 13:00
  #173
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anusiktet
Har Jan rätt i sitt resonemang att största parti inte självklart bör innebära acceptans? (Exempelvis i Sverige blir muslimska IS, Nazister, Hbtqpartiet eller SD största part i nästa val)

Övriga tankar om Jans politiska tankegångar?


Jag personligen föredrar också bögars sällskap framför Jan Guillous! Han är en muslimkramare av rang och vad värre är: LANDSFÖRRÄDARE som har ägnat sig åt spionage för ryssarnas räkning samt avslöjat svensk underrättelsetjänst! ( IB-affären) Dessutom försitter han aldrig ett tillfälle att tala om för svenskarna hur usla vi är att vi inte finns, inte har någon kultur. Ett epitet på en förnäm & överlägsen människa, en riktig adelsman det är en MENA! Allt enligt denna slemmiga & tvivelaktiga folkförrädaren Guillou.
Citera
2016-01-10, 13:09
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
När han skriver att han föredrar bögar framför Sverigedemokrater så låter det som att han ser ner på bögar nästan lika mycket som sverigedemokrater?

Exakt! Tänkte också på det.

Typ jag skulle hellre åka häst och släde än sätta mig i tex en saab, eller, hellre bo i en husvagn än att flytta till en lägenhet i tex rinkeby.
Citera
2016-01-10, 13:21
  #175
Medlem
Jan Guillou har som bekant en gång i tiden kallat bögar för pederaster. Den logiska slutsatsen blir då givetvis att J.G föredrar pederaster framför Sverigedemokrater eller m.a.o kriminella framför Sverigedemokrater.

" Jag kallade Rikard Wolff för pederast"

http://wwwb.aftonbladet.se/nyheter/9907/19/guillou.html
Citera
2016-01-10, 13:28
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jan Guillou har som bekant en gång i tiden kallat bögar för pederaster. Den logiska slutsatsen blir då givetvis att J.G föredrar pederaster framför Sverigedemokrater eller m.a.o kriminella framför Sverigedemokrater.

" Jag kallade Rikard Wolff för pederast"

http://wwwb.aftonbladet.se/nyheter/9907/19/guillou.html


Du har inte läst eller förstår inte Janne Bullas förklaring?

Jag föredrar också bögars sällskap.
Citera
2016-01-10, 13:29
  #177
Medlem
JustZlatans avatar
Mer korrekt hade väl varit om han föredragit kommunister framför sverigedemokrater, men det gör han väl också. Nu framstår han mer som en böghatare vilket han säkerligen också är.
Citera
2016-01-10, 13:31
  #178
Medlem
Valaskjalfs avatar
Lite märkligt, snudd på desperat.
Vad vill han säga med detta?

Guillou:s utspel känns mer som att godhetsindustrin försöker göra en ny Schyffert.
Personer med ett sedan länge utgånget bäst-före-datum, försöker locka tillbaka en sedan lika länge svunnen målgrupp.
Jahopp.

Citat:
Eftersom jag varit bortrest någon tid kom jag nyss hem till en mejlbox fylld
med hundratals hatiska inlägg. Mest hat riktade sig inte mot mig personligen
utan självklart mot muslimer och flyktingar. Den föreställningsvärld som
präglar dessa sverige*demokratiska inlägg är närmast obeskrivlig. Det mesta är
helt *enkelt för vämjeligt att citera. Men helt kort kan sägas att
skribenterna är övertygade om att flyktingarna från IS-terrorn flytt till
Sverige för att här sätta i gång med kvinno*slaveri, offentliga halshuggningar
och terror, just den ondska som tvingat dem på flykten.

Bäste Guillou förenklar problemet, och bedriver propaganda.
Och naturligtvis kan ju inte någon påvisa alla dessa hatiska inlägg i hans mejlbox. Inte ens han själv. Om det nu visar sig att mindre eftertänksamma personer mejlar hatbrev till en Guillou-centrisk föredetting, så tvivlar jag starkt på att de skriver under alla dessa med sin politiska tillhörighet.

Själv måste jag ibland sortera all surgammal hatisk skitmedia. Idag gjorde jag ett undantag och läste detta patetiska snyftkväde.
Citera
2016-01-10, 13:31
  #179
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jan Guillou har som bekant en gång i tiden kallat bögar för pederaster. Den logiska slutsatsen blir då givetvis att J.G föredrar pederaster framför Sverigedemokrater eller m.a.o kriminella framför Sverigedemokrater.

" Jag kallade Rikard Wolff för pederast"

http://wwwb.aftonbladet.se/nyheter/9907/19/guillou.html
Jag tänkte på samma sak. Janne hamnade ju en jävla skitstorm den gången, så han kanske skulle ta det lite lugnt med bögreferenserna.
Citera
2016-01-10, 13:34
  #180
Medlem
Provocative2.0s avatar
Klart han har rätt. Han har tagit ställning o ska vi behöva tvinga befolkningen att stödja SD nu oxå?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback