Citat:
Ursprungligen postat av
zach
Återigen slökollat på youtube. Ungarna tvingade mig skaffa chromecast. Me är glad gör det, totti gör sig bäst på stor skärm.
Såg en video jag inte sett tidigare. Va sorgsen musik som bakgrund till ideliga mirakel signerat den kanske enda bandieran värd namnet. Blir fan sorgsen, på riktigt alltså.
Tåget har gått. Spelade pes2016 med sonen. Alla andra spelare är som tåg. Lite som magnettåget i shanghai. Men totti... han är som ett gammalt ånglok som knappt tuffar fram. Det smärtar. Men på youtube så är han som förr igen. Blicken kommer han alltid ha, touchen med, men på youtube så är han långt ifrån långsam.
Smärtar mig sönerna aldrig fick se det live.
Och om jag bara kan få en önskan så är det inte att roma vinner. Kommer det nog aldrig bil. Men önskar mig att totti kan få en sista stund i centrum. Att han kan få ett sånt där ögonblick någon gör ett vackert youtubeklipp på. Kanske mot real då hela världen tittar. Att han får avsluta vackert. Så att världens alla ungar kan få se honom för den han va, och inte som han är idag.
Har svårt för det här. Är som att släppa taget om nån man håller väldigt kär. Vill han ska sluta nu. Men snälla, snälla - på ett värdigt sätt. Ett sätt värdigt en mästare.
Klarade knappt av att logga in... toppad som en jävla älg... sett dem på zoo, eftersom jag bor i Skåne.
Oavsett och alltid så är Totti en gigant. Du snackar om en artist som behärskar hela scenen.
Jag älskar musik och njuter av konserter. Men riktiga jävla musiker kan aldrig göra bort sig. När Keith Richards improviserar så är jag fullständigt lugn att min hjälte landar mjukt. Totti är en artist på samma nivå. Rock n Roll men med genuine kunskap och passion i botten.
Totti kan inte göra bort sig. Keith Richards kan fan inte göra bort sig. Tvärtom så njuter vi av dem så länge som möjligt.
https://www.youtube.com/watch?v=_btCZWi1jkg
PS
Keith Richards är ännu äldre än Totti...