Citat:
Ursprungligen postat av
achelor
Eller hur. Den har jag letat efter på YT.
Älskar musiken när publiken får veta att polisen tittar på.
Jag önskar förövrigt att man fått se ett full out maffiakrig tidigare, nu är det dedikerat de allra sista avsnitten.
De fem-sex sista avsnittet är, i mitt tycke, inte så bra som hela övriga serien. Det fokuseras enormt på Tonys familj och väldigt lite på business.
Vill lätt ha en spinnoff med A.J. och Meadow, där t ex Paulie fortfarande är med på ett hörn. Och Carmine Lupertazzi, jag gillar honom, så diplomatisk och han pratar på ett pålitligt och inbjudande sätt. Hesh kunde också vara med och agera nån slags rådgivare.
Någon jag inte gillar däremot är Benny Fazio, dryg jävel och tror att han är nåt för att han är med i maffian. Älskar när Artie bankar honom.
Jag fattade aldrig varför man fick se att Heshs tjej dog, man fick ändå aldrig veta vad hon dog av och om det var kopplat till hans maffiainblandning.
Undrar hur många som dör allt som allt genom hela serien. Fast man kanske då ska skilja på mord, naturliga dödsfall, sjukdomar, olyckor för att få en mer rättvis bild. Iaf dör det väldigt mycket folk.