2015-12-31, 18:58
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är det Morgan som har en son som har autism? Då kommer han nog att prata mycket om det....
Nej, det är nog Måns Möller du tänker på.
Citera
2015-12-31, 19:01
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Nej, det är nog Måns Möller du tänker på.
Ja det är Måns jag tänker på. Dom är rätt lika till utseendet så jag blandade ihop dom.
Citera
2015-12-31, 19:02
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja det är Måns jag tänker på. Dom är rätt lika till utseendet så jag blandade ihop dom.
Ja, lika usla komiker också
Citera
2016-01-01, 23:17
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Morgan borde för övrigt söka professionell hjälp, det är ju tydligt att han inte kommit över sin barndom.

Om han mår bättre, vad fan ska han då jobba med? På SVT kan han ju sväva fram på sympatin till pensionsåldern.

Jag hoppas att årets kuk på slottet blir Sauk. Får han i sig ett par järn kan han säkert trycka ner Marika-haggan.
Citera
2016-01-02, 13:41
Medlem
purpurites avatar
Citat:
Ja, gud vad trött jag är på hans gnällande. Hur många gånger har vi inte hört hans snyfthistoria nu? Är det verkligen en bra idé att sätta in honom på slottet, bland riktiga stjärnor?

Morgan borde för övrigt söka professionell hjälp, det är ju tydligt att han inte kommit över sin barndom.

Jag tycker det är självklart förstående att han inte har (ett faktum), vissa saker som att bli slagen, övergiven och förnedrad tidigt i livet kan ingen människa komma över helt. Man är för alltid färgad av sin uppväxt, på nåt sätt eller annan, medveten om det eller inte.

Har inte än sett avsnitten men läst om "konflikten" mellan Morgan & Claire. Givetvis är Claire även hon färgad av sin uppväxt (med en psykiskt sjuk förälder), på gott och ont. De är båda alltså färgade av sin uppväxt men bara på olika sätt.
Citera
2016-01-02, 20:06
Moderator
Dr Kings avatar
Morgan Allsings historier om sin barndom får mig att tänka på denna legendariska sketch.

http://youtu.be/Xe1a1wHxTyo
Citera
2016-01-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Morgan Allsings historier om sin barndom får mig att tänka på denna legendariska sketch.

http://youtu.be/Xe1a1wHxTyo

Hans är värre än deras.
Citera
2016-01-02, 20:32
Medlem
Mikojans avatar
Hur länge orkar folket med att om och om igen ta del av hans affärside om den eländiga barndomen?
Citera
2016-01-02, 20:34
Medlem
Trumpeters avatar
Jobbigt att Claire inte verkar unna folk framgång. Tycker synd om henne.
Citera
2016-01-02, 20:37
Medlem
Oj, vad det är lätt att tycka illa om CW! Är hon inte definitionen av vad feministerna kallar för "en stark kvinna"? Hur man nu kan använda ett sådant uttryck. Dessa människor brukar vara påfrestande och i själen svaga människor, men framställs av andra feminister som "starka".

Nu har jag ingen aning om detta stämmer, eller om CW ens är en feminist, men alla tecken pekar på det.
Citera
2016-01-02, 20:41
Moderator
Dr Kings avatar
Claire Wikholm verkar vara en vidrig människa ja. Stefan Sauk ger däremot ett mycket sympatiskt intryck. Jag ser fram emot när det blir hans dag och är glad att ragatan Claire redan har haft sin.
Citera
2016-01-02, 20:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Det var pinsamt när Claire kallade honom självgod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in