Citat:
Ursprungligen postat av
dubbeltommy
Claire Wikholm och Krusty the Clown måste vara släkt på något sätt
Nästa episod får vi tydligen se lite konfliktande när Morgan Alling för femtioelfte gången ska berätta om sitt svåra liv.
Ja, gud vad trött jag är på hans gnällande. Hur många gånger har vi inte hört hans snyfthistoria nu? Är det verkligen en bra idé att sätta in honom på slottet, bland
riktiga stjärnor?
Morgan borde för övrigt söka professionell hjälp, det är ju tydligt att han inte kommit över sin barndom.