2012-05-06, 21:54
Medlem
FidoDidos avatar
Claes Malmberg är inte precis min favorit. Har svårt att förstå att han lyckats överleva på sitt "skådespelande"
Citera
2012-07-14, 12:59
Medlem
Kickexs avatar
Är det ingen som tycker att Kjell och Mel B är ganska lika?
Citera
2012-12-23, 09:36
Medlem
Ratis avatar
Lill-Babs Finns det något tv-program hon inte varit med i... Hon älskar verkligen uppmärksamhet.
Hoppas bara inte Fylle-Babs snubblar och slår halvt ihjäl sig som hon gjorde sist...
Citera
2012-12-23, 15:31
Medlem
Falcãos avatar
Jag tycker de kunde ha ett Super-Stjärnorna på slottet nästa år där de tog tillbaka några av de bästa (läs: mest fucked up) deltagarna från tidigare år, tänk till exempel Ranelid, Ahlstedt och Gardell i samma program - skulle bli magisk tv, och sedan kunde de lägga ner det för konceptet börjar kännas allt mer trött.
Citera
2012-12-24, 19:27
Medlem
mishimas avatar
Ewa Fröling är väl den enda som är riktigt intressant. Hon har väl lite mer stjärnstatus andra och har en intressant karriär. Hon känns också lite osympatisk och divig och det gör bra TV. Hoppas också hon tar upp relationen med Örjan Ramberg. Malmberg, Gustafsson och Lill-Babs hade jag klarat mig utan, tröttsamma personer. Lill-Babs har också varit med i Så mycket bättre. Philip Zandén kan vara intressant. Han har en intressant teaterkarriär men han är svårbedömd som person.
Senast redigerad av mishima 2012-12-24 kl. 19:33.
Citera
2012-12-25, 02:55
Medlem
NewDeers avatar
Jag orkar verkligen inte med Claes Malmberg. Lill-Babs känns också rätt uttjatad - vad finns det att säga som hon inte avslöjat redan? Robert Gustafsson är ju inte världens mest pratsamma person privat - får hoppas att han öppnar upp sig lite iaf.
Citera
2012-12-25, 15:06
Bannlyst
I Robins för en vecka sedan visades ett avsnitt ur Eva Frölings program. Hon hade bestämt Östersjöbad i programmet men vågade själv knappt gå i vattnet. Damerna badade i vita särkar och när de blivit våta smet de åt kring kroppen. I Lillbabs fall kunde man se bröstvårtorna genom både särken och den vita bh:n och det verkade faktiskt som om hon inte hade några trosor på sig.
Citera
2012-12-25, 16:15
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag orkar verkligen inte med Claes Malmberg. Lill-Babs känns också rätt uttjatad - vad finns det att säga som hon inte avslöjat redan? Robert Gustafsson är ju inte världens mest pratsamma person privat - får hoppas att han öppnar upp sig lite iaf.
Håller med, kommer antagligen inte att se programmet pga Malmberg, skulle uppskatta en censurerad version där han var helt bortklippt.
Citera
2012-12-25, 16:47
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer

Det enda som kan pigga upp den här säsongen är om Klabbe Malmberg spårar ur helt i en orgie av kokain och sprit. En halvpackad Gustafsson lär säkert sprida lite glädje, men so fuckin' what...
Citera
2012-12-28, 10:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det här är vad jag tycker om årets gäng:
Vem ska jag tro på, när ord står mot ord! både du och Claes är auktoriteter mig som människokännare!. Så hur vill du kommentera att Claes Malmbergs bild av gänget råkar vara helt försköna..*förlåt* omvänd din i olika inför-tidningsintervjuer jag samlat på mig i jul.

Citat:
Citat:
Ewa Fröling - Intetsägande

Den färgstarkaste av oss. Ger innebörd åt ordet girlpower och kvinnokraft. En fantastisk människa.

Robert Gustafsson - Överskattad

Lite mer komplicerad. Har ett empatiskt hjärta och är mycket klokare än vad han ibland ger sken av.
Samtidigt neurotisk, men kan också skratta åt det.

Claes Malmberg - Nolla

"Claes Malmberg berättade om sin uppväxt, relationer, kvinnor och knark

- Det är ju det liv jag levt och uppgiften jag hade var att prata om mig själv. Det är ju ingen ide
att försköna sitt liv säger han"

Barbro Lill-Babs Svensson - Föråldrad (dessutom den första som både varit med i Så mycket bättre och Stjärnorna på slottet)

- Ett fenomen. Är så glad, positiv och ser så bra ut. Hon visar att ett ett gott hjärta är bra för välbefinnandet.

Philip Zandén - Intetsägande

- Den mannen vill man ha som storebror. Har mycket klokskap och en stor
förmåga att sprida värme

Jag är iaff intresserad av sanningen, inte tolkningar och åsikter, kan vi lösa det?.

Citat:
Ursprungligen postat av FidoDido
Claes Malmberg är inte precis min favorit. Har svårt att förstå att han lyckats överleva på sitt "skådespelande"
Hurså? ang överlevnaden.

Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
I Robins för en vecka sedan visades ett avsnitt ur Eva Frölings program. Hon hade bestämt Östersjöbad i programmet men vågade själv knappt gå i vattnet. Damerna badade i vita särkar och när de blivit våta smet de åt kring kroppen. I Lillbabs fall kunde man se bröstvårtorna genom både särken och den vita bh:n och det verkade faktiskt som om hon inte hade några trosor på sig.
Har Lill Babs vid något offentligt framträdande haft trosor på sig snarare? tycker din text var ganska undermålig som porrnovell måste jag säga!..

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ewa Fröling är väl den enda som är riktigt intressant. Hon har väl lite mer stjärnstatus andra och har en intressant karriär. Hon känns också lite osympatisk och divig och det gör bra TV. Hoppas också hon tar upp relationen med Örjan Ramberg. Malmberg, Gustafsson och Lill-Babs hade jag klarat mig utan, tröttsamma personer. Lill-Babs har också varit med i Så mycket bättre. Philip Zandén kan vara intressant. Han har en intressant teaterkarriär men han är svårbedömd som person.
Vad är det som är intressant med hennes karriär tycker du?
Det är ganska många kvinnliga skådisar som fått vara med i en Ingmar Bergman film..

Vad har hon gjort mera, som är värt vatten förutom...Det sjunde inseglet?.

"Ät med fingrarna du det gör alla japaner" från SOS sällskapsresan, och...Maja Gräddnos i Pelle Svanslös kassettbandet från 1985!.

ja det enda karriärrollerna betyder för mig blir således ur nostalgiskt egoistiskt! egenvärde! muhaaaaaaa!!. Om Eva Fröodling sedan är en bättre skådespelare än andra ger jag blanka fan i och tror mig dessutom inte vara i stånd att avgöra heller, sådant har bara
Nils Petter Sundgren och CO kompetens att kunna avgöra, inte vi civilister, jag hoppas du håller med?...trots att mycket av det här kom ifrån ingenstans
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-12-28 kl. 11:21.
Citera
2012-12-28, 11:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag tycker de kunde ha ett Super-Stjärnorna på slottet nästa år där de tog tillbaka några av de bästa (läs: mest fucked up) deltagarna från tidigare år, tänk till exempel Ranelid, Ahlstedt och Gardell i samma program - skulle bli magisk tv, och sedan kunde de lägga ner det för konceptet börjar kännas allt mer trött.
Släng in Sebastian Dawkins och Farmen Qristina så blir det kvalitets-tv!
Citera
2012-12-28, 21:26
Bannlyst
[quote=Herr Bökberg]
Har Lill Babs vid något offentligt framträdande haft trosor på sig snarare? tycker din text var ganska undermålig som porrnovell måste jag säga!..

Det var inte någon porrnovell. Det var en beskrivning av det avsnitt ur Eva Frölings program som visades i programmet Robins. Om Lill-Babs brukar ha trosor på sig vet inte jag, men tydligen du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in