Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Man blir ju äcklad av att se Örjan Ramberg med i gänget
Med tanke på hans kvinnomisshandel
Finns en del ryslig läsning i tråden om honom
Inte lika äcklad av att se Rikard Wolff? Med tanke på hans mansmisshandel..
Rikards våldsamhet är ett välkänt fenomen - som han till och med erkände själv i programmet. Dock gjorde han samma sak som alla kvinnomisshandlare: tyckte framför allt synd om sig själv och sen låtsades att han inte förstod hur misshandeln hade gått till. Han "vaknade" först då när han såg sin partner helt blodig.. blablabla.. Sure..
Fruktansvärt svartsjuk, ego, självupptagen, självömkande, jag jag jag - en som KRÄVER omsorg av en vuxen man och samtidigt försöker låsa sin partner mellan spisen och knytnäven.
Inte en sekund bättre än Ramberg.
Undrar verkligen vad det är som förenar detta gäng: är det
svartsjukan och våldsamheten?
Någon som vet något om de andra tre personernas privata liv?
Själv är bästa dräng: googlade på Harriet Andersson. Hon har tydligen levt både med svartsjuka demonregissören (samtidigt som regissörens nya fru och nyfödda barn bodde en stenkast från regissörens kärleksetta..). Sen har hon tydligen blivit misshandlad av Gunnar Hellström när hon var gravid på femte månaden - och fick missfall.
Trevliga gubbar..
Ok. Vad gör Özz och Helena Bergström i detta gäng? Helena lär väl ha drabbats av svartsjukan när hon förförde regissören - men finns det våldsamheten också med i bilden? Och Özz.. hurdan är han privat?