Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Meg var Kjelles förslag. Känns som att gubbklubben tagit in två stycken tjejer som de vet alltid fogar sig och inte tar plats. Ytterst fantasilös uppsättning. Jag kan ta Körberg, han är ok i det sammanhanget som stjärna på slottet. Men resten?
Ja vid närmare eftertanke så.. Bergkvist är ju trevlig. Vad Körberg beträffar säger han i dagens AB "Man ska göra det här med värdighet. Vi har sett ganska dåliga exempel i det här programmet tidigare, med en massa primadonnor hit och dit". Primadonna var ordet
Hursomhelst blir det ändå roligt men en säsong till, ser fram mot det,