2009-05-23, 23:03
  #457
Medlem
Efter att ha sett Babben ikväll där den numere trötte Körberg och.... Ranelid, höll hov och berättade vilka andra de valt ut som deltagare misstänker jag en halvt uddlös föreställning i år som bara kommer bestå av ett par förträffliga människor som kommer att ges outtömlig plats och tid att för sista gången i livet förklara sin förträfflighet. Jag kan redan nu se Siv Malmkvist sittande knäpptyst, timma efter timma med sina stora ögon. Kanske får hon riva av en av sina schlagerdängor i nåt av programmen.
Meg... ja vad säger man....
Citera
2009-05-23, 23:25
  #458
Medlem
Meg var Kjelles förslag. Känns som att gubbklubben tagit in två stycken tjejer som de vet alltid fogar sig och inte tar plats. Ytterst fantasilös uppsättning. Jag kan ta Körberg, han är ok i det sammanhanget som stjärna på slottet. Men resten?
Citera
2009-05-23, 23:33
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Efter att ha sett Babben ikväll där den numere trötte Körberg och.... Ranelid, höll hov och berättade vilka andra de valt ut som deltagare misstänker jag en halvt uddlös föreställning i år som bara kommer bestå av ett par förträffliga människor som kommer att ges outtömlig plats och tid att för sista gången i livet förklara sin förträfflighet. Jag kan redan nu se Siv Malmkvist sittande knäpptyst, timma efter timma med sina stora ögon. Kanske får hon riva av en av sina schlagerdängor i nåt av programmen.
Meg... ja vad säger man....

Ska nog för första gången försöka se några avsnitt av detta program. Tycker tvärt mot vad du tycker. Med Ranelid kan det bli lite färg
Citera
2009-05-23, 23:44
  #460
Medlem
wonderlands avatar
Körberg och Kjell kan nog bli intressanta om de tillåts dricka, Ranelid kommer svamla om August- och Piratenpriset och filosofera som vanligt. Siw kan nog släppa loss då hon verkar ha ett rätt märkligt och virrigt beteende, men risken finns nog att hon bara längtar bort.

Ser dock framemot Ranelid-dagen, kommer vara riktigt flummigt. Då deltagarnas ansiktsuttryck ständigt ser ut som fågelholkar. Fö. verkar uppsättningen enbart bestå av manliga divor denna gång. Siw och Meg verkar beiga.
__________________
Senast redigerad av wonderland 2009-05-23 kl. 23:52.
Citera
2009-05-24, 01:14
  #461
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Ska nog för första gången försöka se några avsnitt av detta program. Tycker tvärt mot vad du tycker. Med Ranelid kan det bli lite färg

Verkligen. Fy fan vad glad jag blev när jag fick höra att han skulle var med. Även Kjelleman är ju riktigt skön!
Citera
2009-05-30, 00:27
  #462
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Klart det finns. Har lagt upp hela avsnittet på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=b3eHcEUNMKU

Även en specialvariant som bara fokuserar på bråket Harrysson vs Ahlstedt.
http://www.youtube.com/watch?v=SmYsgXPlpyM

Mycket nöje


Åh! TACK!!!
Citera
2009-06-11, 00:18
  #463
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Klart det finns. Har lagt upp hela avsnittet på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=b3eHcEUNMKU

Även en specialvariant som bara fokuserar på bråket Harrysson vs Ahlstedt.
http://www.youtube.com/watch?v=SmYsgXPlpyM

Mycket nöje

Man kan inte ta ifrån Börje att han är en bra skådis.
Sen tycker jag han vann beefen med Harryson som såg ut och få en stroke och sumpade greppet totalt.

Varför mjölkar inte SVT ut konceptet nu snabbt och spelar in fler säsonger samma sommar? S04 ser ju ut att innehålla mest kulturmänniskor, varför inte ett med sportfolk, eller t,e,x Guillou och Ulf Nilsson som båda blivit rejält gaggiga på sistonde.
Citera
2009-07-24, 23:44
  #464
Medlem
templers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Meg var Kjelles förslag. Känns som att gubbklubben tagit in två stycken tjejer som de vet alltid fogar sig och inte tar plats. Ytterst fantasilös uppsättning. Jag kan ta Körberg, han är ok i det sammanhanget som stjärna på slottet. Men resten?

Ja vid närmare eftertanke så.. Bergkvist är ju trevlig. Vad Körberg beträffar säger han i dagens AB "Man ska göra det här med värdighet. Vi har sett ganska dåliga exempel i det här programmet tidigare, med en massa primadonnor hit och dit". Primadonna var ordet

Hursomhelst blir det ändå roligt men en säsong till, ser fram mot det,
Citera
2009-07-25, 00:04
  #465
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Körberg och Kjell kan nog bli intressanta om de tillåts dricka, Ranelid kommer svamla om August- och Piratenpriset och filosofera som vanligt. Siw kan nog släppa loss då hon verkar ha ett rätt märkligt och virrigt beteende, men risken finns nog att hon bara längtar bort.

Ser dock framemot Ranelid-dagen, kommer vara riktigt flummigt. Då deltagarnas ansiktsuttryck ständigt ser ut som fågelholkar. Fö. verkar uppsättningen enbart bestå av manliga divor denna gång. Siw och Meg verkar beiga.

Jo, det ska ju va folk som är törstiga tycker jag

Släng in Persbrandt eller Oldsberg i leken

Man vet ju innan i årets upplaga att Kjell kommer få psykbryt på Ranelids självgoda samlande
__________________
Senast redigerad av Enzyme 2009-07-25 kl. 00:06.
Citera
2009-07-25, 12:44
  #466
Medlem
Walkers avatar
Årets "Slottet" verkar inte lovande, behövs nog mycket sprit och en uppretad Ranelid för att få fart på det programmet. Eventuellt en joker som Börje Ahlstedt.

Citat:
Tommy Körberg går ännu hårdare fram i sin kritik och pekar ut de personer han tycker har förstört ”Stjärnorna på slottet”.

– Det är bara att titta på programmen. Varför håller man på och spelar gossen Ruda bara för att man inte får någon uppmärksamhet hemma. Jag tycker att det är dålig stil.

– Jag vet att Börje Ahlstedt valde den rollen för att han tyckte att det var så tråkigt annars. Och Jonas Gardell kan ju vara en pain in the ass, så han spelade väl sig själv. Det är under mänsklig värdighet. Vi har tillräckligt med förnedrings-tv. Vi ska föra rika samtal i stället, säger Körberg.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5559760.ab
Citera
2009-07-25, 17:40
  #467
Medlem
Haha Ranelid , alltid lika underhållande. Kan tänka mig att Körberg kan bli en drygjävel i det här sällskapet. Bergqvist kan nog bli rolig med några järn innanför västen. Kärrigarna har jag ingen uppfattning om , bara att Siwan var god vän med en släkting till mig.
Citera
2009-07-25, 19:06
  #468
Medlem
Siwan gav ett rätt korkat intryck i på spåret, hon verkar ha svårt att hänga med. Åldern har tagit ut sin rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in