Citat:
Det börjar redan vid 10-fikat på jobbet på fredagarna. Då får varje TM "glimten i ögat" och börjar berätta vad han ska göra i helgen. Först ska han till "glasbanken" och "köpa ut". Medan han berättar detta blinkar han med ena ögat och kör armbågen i sidan på den som sitter bredvid. Sedan berättar han att han ska förfesta för att sedan gå ut och dansa. Och dricka groggar förstås. Medan han berättar hur mycket han ska häva i sig gapskrattar han hysteriskt mellan varven: "Ja, å se'n blir det bira och Absolut. HAHAHAHAHAHA! Kommer det fram nå'n jävel till baren och kaxar så smäller det direkt! Ove och Lars kommer förbi med en platta Arboga 7,2. Allt under 7,2 procent är för kärringar. HAHAHAHAHAHAHA! På kvällen efter dansen blir det vitt vin och räkor hemma hos Mårten och Sonja. Jag kan dra i mig tre vinare på en kväll! Du tror mej inte? Va? Du tror mej inte? Fråga Mårten då för fan så får du se. Jag drog i mej tre vinare förr-förra helgen. HAHAHAHAHAHA! Jag blev knappt full fast jag dragit i mej en halv platta Elefantöl och en hela Absolut innan. Kommer du ihåg den där jäveln jag sänkte med en höger i Eskilstuna när det var visfestival? Då hade jag dragit i mej fyra vinare, en hela Koskenkorva och 14 violshots innan. HAHAHAHAHAHA! Nej, fan, nu går jag och attesterar de sista fakturorna. Se'n är det helg! HAHAHAHAHAHA! Det börjar suga som fan i alkoholtarmen! HAHAHAHAHAHA!"
Väl hemma drar TM i sig ett par strama groggar innan han byter om. Snyggbyxor och bästa skjortan. Nytvättade kallingar och strumpor på det. Sedan dränker han in kroppen med AXE Jungle Fever och knäpper de första 7,2
rna. Medan han byter om och förvärmer spelar han Lionel Richie Say You, Say Me högt på stereon. En guldfärgad Marantz från 1987. Givetvis från bästa samlingsskivan med hits och med Loudness-knappen intryckt. Sedan kommer Ove och Lars med fler 7,2
r och en flaska Marinella. När det är dags att gå ut ska TM in och pissa för sista gången, men råkar skita på sig när han ska släppa en brakare medan pisset skvalar i porslinet. Då blir det till att byta kallingar igen till de skitiga som ligger i tvättkorgen. Lite AXE Jungle Fever mellan skinkorna så att Ove, Lars och damerna på dansstället inte anar ugglor i mossen. Resten av kvällen förlöper som TM berättade vid 10-fikat på jobbet. Oräkneliga groggar och bira på dansstället, aggressiva utfall mot medelålders överberusade charmörer med överkammad halvflint och sedan vin och räkor hos Mårten och Sonja. TM tjatar på Sonja att sätta på Lionel Richie Say You, Say Me för 3:e gången. Vid 5-snåret på morgonen är han hemma igen och kan sova fram tills V75 börjar på TV4. Det är tävlingar på Axevalla och Leif "Loket" Olsson har dragning i lotteriet till en drömresa till Paris under Prix d'Amerique-helgen. TM har Kilhström som spik i gulddivisionen.
Väl hemma drar TM i sig ett par strama groggar innan han byter om. Snyggbyxor och bästa skjortan. Nytvättade kallingar och strumpor på det. Sedan dränker han in kroppen med AXE Jungle Fever och knäpper de första 7,2
rna. Medan han byter om och förvärmer spelar han Lionel Richie Say You, Say Me högt på stereon. En guldfärgad Marantz från 1987. Givetvis från bästa samlingsskivan med hits och med Loudness-knappen intryckt. Sedan kommer Ove och Lars med fler 7,2
r och en flaska Marinella. När det är dags att gå ut ska TM in och pissa för sista gången, men råkar skita på sig när han ska släppa en brakare medan pisset skvalar i porslinet. Då blir det till att byta kallingar igen till de skitiga som ligger i tvättkorgen. Lite AXE Jungle Fever mellan skinkorna så att Ove, Lars och damerna på dansstället inte anar ugglor i mossen. Resten av kvällen förlöper som TM berättade vid 10-fikat på jobbet. Oräkneliga groggar och bira på dansstället, aggressiva utfall mot medelålders överberusade charmörer med överkammad halvflint och sedan vin och räkor hos Mårten och Sonja. TM tjatar på Sonja att sätta på Lionel Richie Say You, Say Me för 3:e gången. Vid 5-snåret på morgonen är han hemma igen och kan sova fram tills V75 börjar på TV4. Det är tävlingar på Axevalla och Leif "Loket" Olsson har dragning i lotteriet till en drömresa till Paris under Prix d'Amerique-helgen. TM har Kilhström som spik i gulddivisionen.Du har missförstått vad Tacky Medelklass är. Det där är undre medelklass/arbetarklass.