Citat:
Ursprungligen postat av
zepofan
Building bridges var iaf riktigt bra tycker jag. Det mesta från Amager brukar hålla hög klass och samma sak med Oppigårds, så vad kan gå fel?
Håller med om att Amager har en hög nivå på sina IPA. Har haft deras Orange Crush som en gammal favorit!
Citat:
Båda är mycket bra men jag håller Building Bridges högst av de två. När det gäller IPA från Amager kan du alltid räkna med att du får bra grejer. Det kommer en till bolaget i januari som heter "Arizona Beast". Collab mellan Arizona Wilderness och Amager. Den är också ruskigt god! Köp! Utöver det släpper de samtidigt "Chad - King of the wild yeast". Den har jag inte druckit men kommer köpa på mig
Ska hålla koll på Arizona Beast när den släpps. Tack för tipset!