Citat:
Ursprungligen postat av
RedX
Då är alltså grundproblemet den yta de upptar och inte "rejtbögandet" i sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Quorthon
Både och givetvis. Det är skillnad på att föra anteckningar och deras rejtbögande där man i princip copy-pastar text från en recension till en annan och deras penis växer lite när de tickat en till öl. Ibland kanske man vill gå in på ratebeer för att få ett hum om hur en öl smakar och då ser man dessa meningslösa recensioner. En del är dessutom totalt motsägelsefulla i poängsättning och smakbeskrivning.
det är liksom fenomenet i sig självt. jämför med cp-slan som går på konserter och står och filmar skiten rakt igenom. vad vill dom? är dom där för ha trevligt? eller är dom bara där för att kunna säga att dom var där?
likadant med ölandet. man vill vara på mässan och ha trevligt. även om vi testade en massa så söp vi också. för fan liksom. sitta i goda vänners lag och supa till det på bästa ölen i världen. fan va fint!
precis som jag skrev ovan.
ungstrup recenserar en lambic. "dry and tart finish" STOPPA PRESSARNA!!!!!
nä men det är den där hipster-hetsen och maniska samlare. orsaken är sedan länge glömd, man gör det bara för sakens skull. själlöst värre.
"hej, jag har ratat 5000 öl"
ja men vad kan du om öl egentligen? kan du brygga? kan du plocka ut smaker? kan du para öl med mat? förstår du fenomenet?
njae....men jag har testat många i alla fall!