Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-08, 15:24
Medlem
KorpChristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Om du inte är överkänslig skulle jag våga rekommendera typ 40 mg, så ja kör bara

Det är jag inte. Tack för hjälpen. Blir nog att ta lite idag då!
Citera
2015-12-08, 15:58
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorpChrister
Det är jag inte. Tack för hjälpen. Blir nog att ta lite idag då!

OBS! Ta INTE 40mg oxynorm(som är snabbverkande, oxycontin har en depåeffekt) om du inte har tolerans eller dylikt. Hälften räcker gott och väl
Citera
2015-12-08, 16:26
Medlem
KorpChristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
OBS! Ta INTE 40mg oxynorm(som är snabbverkande, oxycontin har en depåeffekt) om du inte har tolerans eller dylikt. Hälften räcker gott och väl

Okej, tackar! Får bli imorgon istället så slipper jag blanda det med Imovane ikväll.
Citera
2015-12-08, 17:46
Medlem
Ni som "skalar" tabletter istället för att tugga dem, varför gör ni det? Gillar ni inte smaken eller finns det några andra fördelar med att skala dem?
Citera
2015-12-08, 19:14
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av campingplats
Ni som "skalar" tabletter istället för att tugga dem, varför gör ni det? Gillar ni inte smaken eller finns det några andra fördelar med att skala dem?

Gillar inte smaken som är svår att få bort mellan tänderna...
Citera
2015-12-10, 12:31
Medlem
va väldigt försiktiga med dessa så kallade mediciner!!

http://kontro.se/docs/2015/06/24/statligt-knark-dodar/
Citera
2015-12-10, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrPelosio
va väldigt försiktiga med dessa så kallade mediciner!!

http://kontro.se/docs/2015/06/24/statligt-knark-dodar/

Folk på flashback är så hjärntvättade av drogerna dem själva, så de måste fortsätta käka dem då de har "ångest".
Ångesten kommer ifrån drogerna, men dom vill inte erkänna det.
Det är klart att dessa droger dödar folk, och i dagens läge för att få något utskrivet är lika enkelt som att köpa ett paket mjölk på ica.

Ett par lögner sen har du din dödsknark.
Citera
2015-12-10, 21:09
Medlem
svampen211s avatar
Hur är det med oxy om man vill fylla på så ruset håller längre? Säger att man käkar 30mg och sen senare vill man fortsätta må bra går det ta 20mg eller blir effekten utebliven eller dålig? Kodein t.ex. går ju inte fylla på, finns vissa som säger att dem kan det men är antagligen placebo effekt.
Citera
2015-12-10, 21:37
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Hur är det med oxy om man vill fylla på så ruset håller längre? Säger att man käkar 30mg och sen senare vill man fortsätta må bra går det ta 20mg eller blir effekten utebliven eller dålig? Kodein t.ex. går ju inte fylla på, finns vissa som säger att dem kan det men är antagligen placebo effekt.

Kan fylla på när som helst. Längesen jag körde oxy. Men brukade ta en del oralt, sen fylla på nasalt efterhand.

Sen, kodein går utmärkt återdosera. Men man måste vänta min. 4tim imellan.
Annars knasar det till i levern och effekten uteblir.

- 5.G.D.
Citera
2015-12-11, 14:58
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Kan fylla på när som helst. Längesen jag körde oxy. Men brukade ta en del oralt, sen fylla på nasalt efterhand.

Sen, kodein går utmärkt återdosera. Men man måste vänta min. 4tim imellan.
Annars knasar det till i levern och effekten uteblir.

- 5.G.D.

Okej man tackar Det angående kodein stämmer nog bra! Hört att det är väldigt olika, vissa har en enzym så dem tar upp kodein bättre och kan fylla på, men annars är de väl 4 timmar som gäller.

Fast tur att jag gillar oxy bättre, kodein är nice med, men jobbigt att trycka i sig 10 dunderfeta piller.
Citera
2015-12-11, 22:30
Medlem
Cannamupps avatar
Intagit 1/2.L golden grapefruit från tropicana.
Hur bör jag dosera oxyn? Hälften av ens ursprungliga dos? Låter som att grape är en rejäl boost om så är fallet.
För mig duger omkring 25mg i en rövpanna i dagsläget.
Citera
2015-12-12, 08:28
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase

Jag har alltid tagit mina oxycontin oralt eftersom biotillgänglighet är hög oralt. Men är det bättre att snorta oxycontin? Har alltid tyckt att jag fått bra rus när jag svalt dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in