Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-29, 19:48
Medlem
Jag mår dåligt av sub, de få gånger jag testat, oavsett om jag testat en "normaldos" eller pyttelite.

Oxy däremot det var som näring för mig. Tror det skulle gå att bota depressioner och ångest med Oxy, i ej missbrukardoser utan lagom så det släpper. Bättre de fixar ett Oxyprogram. Det står även på engelska wiki-sidan för Oxikodon.
Senast redigerad av Elementary1 2015-11-29 kl. 19:59.
Citera
2015-11-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Skalade av 3st 20mg och malde ned till pulver som jag sen drack upp. Precis efter jag drack så snortade jag en avskalad 20mg (fattar ej varför nu i efterhand ). Efter typ 90 min känner jag av en känsla i kroppen som påminner om ett opiatrus. Men väldigt väldigt svagt. Det kliade lite. Då tog jag 35mg diazepam för att jag tänkte boosta på. Men inget hände utan jag kände mig sådär i ca en timme. Sen gick jag och köpte röka. Nu sitter jag bäng och är rätt sänkt, har inte fått små pupiller på hela dagen, så tror det beror på rökat (+kanske benson).

Jag försökte köra rp idag men har bara 1ml pump, jag tog av skalet men det blev bara en tjock gegga som var totalt omöjlig att få upp i pumpen, därför jag drack det.

Jag tog 70mg metadon i onsdags, tror ni det påverkade? Jag har nämligen 90mg till som jag har tänkt att ta någon gång. Hur ska jag bära mig åt och hur länge ska jag vänta?

Uppskattar svar!

Måste bero på metadonet.. Har ätit Oxy dagligen mot smärta i 6mån och tar jag 40mg Oxynorm så blir jag mysig som fan, inte noddstadie men oerhört mysig och blir skönt trött som fan efter 2 timmar. Är höga doser du håller på med om du är en noob tycker jag, ta det försiktigt. Jag missbrukar inte utan äter mot svår smärta (diskbråck, diskdegeneration) men ibland kan jag bli så jävla less på smärtan så då smäller jag i mig 40mg oralt direkt på morgonen och blir riktigt go och mysig och all smärta försvinner. Klart jag hade kunnat smälla i mig 60-70mg också men är inte ute efter att bli väck så max 40 för mig. Ska säga att min normala morgondos dagligen är 25mg.
Citera
2015-11-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundbajset
Måste bero på metadonet.. Har ätit Oxy dagligen mot smärta i 6mån och tar jag 40mg Oxynorm så blir jag mysig som fan, inte noddstadie men oerhört mysig och blir skönt trött som fan efter 2 timmar. Är höga doser du håller på med om du är en noob tycker jag, ta det försiktigt. Jag missbrukar inte utan äter mot svår smärta (diskbråck, diskdegeneration) men ibland kan jag bli så jävla less på smärtan så då smäller jag i mig 40mg oralt direkt på morgonen och blir riktigt go och mysig och all smärta försvinner. Klart jag hade kunnat smälla i mig 60-70mg också men är inte ute efter att bli väck så max 40 för mig. Ska säga att min normala morgondos dagligen är 25mg.

Första gången jag tog Oxycontin, krossade jag 25mg och tog i näsan och blev tvärpigg. Jag vet knappt va nodda är. Men har inte tagit så mycket opi heller. Förutom senaste dagarna då jag köpte ett gäng u-47700 som typ är slut nu.
Citera
2015-11-30, 00:43
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Första gången jag tog Oxycontin, krossade jag 25mg och tog i näsan och blev tvärpigg. Jag vet knappt va nodda är. Men har inte tagit så mycket opi heller. Förutom senaste dagarna då jag köpte ett gäng u-47700 som typ är slut nu.

Oxy gör exakt samma sak med mig. Jag börjar inte nodda.
Jag har varit uppe i 3 dygn på oxy.
Älskar det! blir superpigg och allert.
Citera
2015-11-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1

Har också hört att många blir skitpigga, tror jag blir så trött för att smärtan försvinner, känner mig helt fri och befriad. Tyvärr går det ändå inte att sova på oxy i lite större dos för mig ändå, ligger bara och svävar mellan vaken och sömn i flera timmar.
Citera
2015-11-30, 22:38
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundbajset
Har också hört att många blir skitpigga, tror jag blir så trött för att smärtan försvinner, känner mig helt fri och befriad. Tyvärr går det ändå inte att sova på oxy i lite större dos för mig ändå, ligger bara och svävar mellan vaken och sömn i flera timmar.

Hur känner du dig dagen efter? Brukar (eller ja, brukade, var ett tag sen nu) själv sova lite kasst på oxy, men känner mig alltid extremt utvilad, pigg och glad nästkommande dag.
Citera
2015-12-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hur känner du dig dagen efter? Brukar (eller ja, brukade, var ett tag sen nu) själv sova lite kasst på oxy, men känner mig alltid extremt utvilad, pigg och glad nästkommande dag.

Första månaderna sov jag som ett litet barn på kvällen när jag ätit oxy, nu däremot har jag ett helvete att somna. Sover rätt bra när jag väl somnat förutom pissbehovet när blåsan blir normal igen under natten, blir en 2 pissningar minst per natt och en ordentlig svettattack så jag blir helt fuktig när oxyn går ut. Drömmarna är rätt bisarra och känns oerhört verkliga varje natt utan att vara mardrömmar. Här om natten var jag och såg en kokainpåverkad Tommy Körberg sjunga i Les Miserables musikalen på 80-talet. För det första skulle jag aldrig någonsin gå och se en musikal, för det andra har jag ingen aning om Tommy Körberg ens har sjungit en ton kokainpåverkad ur LM. Men i övrigt sover jag rätt bra på oxyn, är grymma mot smärtan iaf. Är också rätt pigg på morgonen varje dag.
Senast redigerad av Hundbajset 2015-12-04 kl. 13:20.
Citera
2015-12-05, 11:48
Medlem
Truedetective2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Oxy gör exakt samma sak med mig. Jag börjar inte nodda.
Jag har varit uppe i 3 dygn på oxy.
Älskar det! blir superpigg och allert.

Sån blir jag på tramadol, jag älskar det, jag får så jävla mycket gjort. Men jag kom över 2 askar oxy men gillar inte det alls. Jag får inte ruset liksom, som jag får av tram.
Lite synd, efter att ha läst lite inlägg här så väntade jag mig mer.
Citera
2015-12-08, 14:24
Medlem
KorpChristers avatar
Hej, undrar om jag kan ta Oxynorm nu? Jag har ätit 250 mg Lyrica (är väldigt tolerant mot Lyrica och krävs runt 2-3 g för att jag ens ska känna av den.) och sedan 4 mg Stesolid för någon timme sedan. Det var nästan två år sedan jag åt Oxy öht och ett tag sedan jag åt någon opiat/opioid. Tror ni att det är lugnt? Jag brukar bli ganska pigg och inte kunna sova på opiater/opioider.

Förresten, hur lång tid tar den innan normen börjar verka och hur länge stannar ruset? Som sagt, länge sedan jag åt detta. Snabba svar skulle vara underbart!

Edit; Dom har gått ut 07-2015. Ger dom ger väl sämre effekt då? Eller bör man oroa sig?
Senast redigerad av KorpChrister 2015-12-08 kl. 14:34.
Citera
2015-12-08, 15:17
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorpChrister
Hej, undrar om jag kan ta Oxynorm nu? Jag har ätit 250 mg Lyrica (är väldigt tolerant mot Lyrica och krävs runt 2-3 g för att jag ens ska känna av den.) och sedan 4 mg Stesolid för någon timme sedan. Det var nästan två år sedan jag åt Oxy öht och ett tag sedan jag åt någon opiat/opioid. Tror ni att det är lugnt? Jag brukar bli ganska pigg och inte kunna sova på opiater/opioider.

Förresten, hur lång tid tar den innan normen börjar verka och hur länge stannar ruset? Som sagt, länge sedan jag åt detta. Snabba svar skulle vara underbart!

Edit; Dom har gått ut 07-2015. Ger dom ger väl sämre effekt då? Eller bör man oroa sig?

4 mg stess och så lite Lyrica, med tolerans också lär väl knappt göra en abstinent frisk. Menar du 40 mg? Dra ner på hälften dos oxy isf.

Har själv inte käkat oxy på flera år. Då brukade det bli 20 mg 2-3 går i veckan. Nu har jag kört sub i flera år med fåtalet uppehåll, fast är nu inne på 7 dagar CT. Träffade nyss en gammal polare som hade och tog 15 mg oralt för en timme sen. Börjar domna av och få lite tunnelseende känns det som nu, mysigt i ruskigt och 0 grader. Lär njuta idag

Läkemedel går sällan ut knappt om de stått inomhus. En sak om de stått i ett ruckel i skogen, annars tror jag utgångsdatum enbart är satt för att läkemedelsbolagen ska kunna säkerställa nya pengar.
Senast redigerad av Tropex 2015-12-08 kl. 15:21.
Citera
2015-12-08, 15:21
Medlem
KorpChristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
4 mg stess och så lite Lyrica, med tolerans också lär väl knappt göra en abstinent frisk. Menar du 40 mg? Dra ner på hälften dos oxy isf.

Har själv inte käkat oxy på flera år. Då brukade det bli 20 mg 2-3 går i veckan. Nu har jag kört sub i flera år med fåtalet uppehåll, fast är nu inne på 7 dagar CT. Träffade nyss en gammal polare som hade och tog 15 mg oralt för en timme sen. Börjar domna av och få lite tunnelseende känns det som nu, mysigt i ruskigt och 0 grader. Lär njuta idag

Nej, 4 mg stess bara! Så du tycker att det är "safe" med typ 20 mg oxynorm?
Citera
2015-12-08, 15:23
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorpChrister
Nej, 4 mg stess bara! Så du tycker att det är "safe" med typ 20 mg oxynorm?

Om du inte är överkänslig skulle jag våga rekommendera typ 40 mg, så ja kör bara

Edit: Borde tillägga att jag aldrig testat Oxynorm (men Oxycontin), men samma substans ju så det spelar nog ingen roll. Men bettet safe than sorry
Senast redigerad av Tropex 2015-12-08 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in