Citat:
Ursprungligen postat av
KorpChrister
Hej, undrar om jag kan ta Oxynorm nu? Jag har ätit 250 mg Lyrica (är väldigt tolerant mot Lyrica och krävs runt 2-3 g för att jag ens ska känna av den.) och sedan 4 mg Stesolid för någon timme sedan. Det var nästan två år sedan jag åt Oxy öht och ett tag sedan jag åt någon opiat/opioid. Tror ni att det är lugnt? Jag brukar bli ganska pigg och inte kunna sova på opiater/opioider.
Förresten, hur lång tid tar den innan normen börjar verka och hur länge stannar ruset? Som sagt, länge sedan jag åt detta. Snabba svar skulle vara underbart!
Edit; Dom har gått ut 07-2015. Ger dom ger väl sämre effekt då? Eller bör man oroa sig?
4 mg stess och så lite Lyrica, med tolerans också lär väl knappt göra en abstinent frisk. Menar du 40 mg? Dra ner på hälften dos oxy isf.
Har själv inte käkat oxy på flera år. Då brukade det bli 20 mg 2-3 går i veckan. Nu har jag kört sub i flera år med fåtalet uppehåll, fast är nu inne på 7 dagar CT. Träffade nyss en gammal polare som hade och tog 15 mg oralt för en timme sen. Börjar domna av och få lite tunnelseende känns det som nu, mysigt i ruskigt och 0 grader. Lär njuta idag
Läkemedel går sällan ut knappt om de stått inomhus. En sak om de stått i ett ruckel i skogen, annars tror jag utgångsdatum enbart är satt för att läkemedelsbolagen ska kunna säkerställa nya pengar.