Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-13, 02:37
Medlem
ProjectBlues avatar
Har tillgång till oxynorm, oxycontin, depolan, dolcontin, morfin meda i bra kvantitet.

Vilka mängder handlar det om nasalt för en nybörjare? Har ingen opioidresistens från bruk, 85 pannor matchvikt. Målnivå sitta och chilla och glömma bort verkligheten i soffan till nån film.
Citera
2016-08-13, 21:40
Medlem
Ska köpa Oxynorm för första gången. Är det värt att röka eller är det bäst att svälja med tanke på den snabba effekten?

Hur ska man göra för att röka? Det är väl kapslar?
Senast redigerad av WolframG 2016-08-13 kl. 21:51.
Citera
2016-08-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolframG
Ska köpa Oxynorm för första gången. Är det värt att röka eller är det bäst att svälja med tanke på den snabba effekten?

Hur ska man göra för att röka? Det är väl kapslar?

På folie, töm kapslarna på folie, tänd, inhalera och voila. Ioförsig lättare att röka vanliga hårda tabletterna med tanke på konsistensen.
Citera
2016-08-14, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
På folie, töm kapslarna på folie, tänd, inhalera och voila. Ioförsig lättare att röka vanliga hårda tabletterna med tanke på konsistensen.

Tack! Jag testade men gick inte så bra tror jag... Jag gjorde som en liten sked av folie och hällde i en halv kapsel (10mg). Höll sedan över ett ljus och tog några bloss med hjälp av en röret från en penna. Men blev ingen särskild effekt, pulvret blev typ svart direkt och smakade bränt. Ska det inte bli flytande, och sen rök? Hur högt ovanför lågan ska man hålla foliet?
Citera
2016-08-14, 08:17
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Tack! Jag testade men gick inte så bra tror jag... Jag gjorde som en liten sked av folie och hällde i en halv kapsel (10mg). Höll sedan över ett ljus och tog några bloss med hjälp av en röret från en penna. Men blev ingen särskild effekt, pulvret blev typ svart direkt och smakade bränt. Ska det inte bli flytande, och sen rök? Hur högt ovanför lågan ska man hålla foliet?

Varför röka det?
Det är inte heroin du fått tag på.
Svälj det om du nu är så illa tvungen, men krångla för fan inte till det.
Vill du röka och känna dig som en badass så köp heroin.
Citera
2016-08-14, 08:45
Medlem
AlfaRomeo159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Varför röka det?

Slår det inte snabbare och blir inte ruset mer intensivt om man röker?
Citera
2016-08-14, 08:52
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaRomeo159
Slår det inte snabbare och blir inte ruset mer intensivt om man röker?

Oxykodon har så pass hög biotillgänglighet oralt så jag tror faktiskt att du tappar på att röka det.

Fast det kanske experterna ska få uttala sig om, jag tog det bara i smärtstillande syfte.

Personligen tycker jag det är bortkastat att röra till det med att försöka röka det.
Citera
2016-08-14, 13:16
Medlem
Citat:

Du ska hålla lågan en bit under så att det hettas upp, luta foliet så att tabletten/innehålet rör sig neråt och det är oljan från oxycontin som ska inhaleras
Alltså, du kommer se en typ av olja som uppstår på foliet när oxycontin rör sig neråt, det är det som ska rökas. Innehållet ska inte ligga plant och stilla och rökas. Gäller att få in snitsen sen är det fint.
Citera
2016-08-14, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Varför röka det?

Hela grejen med att röka oxy är att det slår snabbare och mer intensivt som ovan skribent nämnde, det är klart att innan man får in snitsen så kan det slösas en del precis som med allting annat.
Citera
2016-08-14, 14:47
Medlem
Hur är det med dosering när man röker? Behöver man mindre, eller lika mycket?
Citera
2016-08-14, 19:20
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Hur är det med dosering när man röker? Behöver man mindre, eller lika mycket?
Enligt mig är det väldigt onödigt att röka oxy. Biotillgängligheten är så pass bra oralt iallafall.
Börja med lika mycket som du brukar ta. Känner du inget, så rök lite till. Det behövs mer vid rökning. När jag gick på oxy och strötog heroin tog jag 80mg för att det skulle börja gunga. Vid rökning (den enda gången jag provade) behövde jag 120mg och då fick jag sämre effekt än om jag svalt 80mg. Vet inte om det kan ha haft med geggan som fastnade på insidan av sugröret? Det var nämligen en gegga där som jag tänker kanske absorberar oxyn eller att det var oxy som var geggan? Jag slängde sugröret iallafall
Citera
2016-08-15, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teflonminne
Någon som kan hjälpa mig? Har beställt oxy ett tag från ex...apo. Senaste ordern kom i blister men de var en spricka över varenda tablett. Dessutom känns det jävligt konstigt när jag tar dem, inte alls som det brukar. Får hjärtklappning och yrsel, illamående av halva normala dosen. Någon som har nån input på detta? Är det fel på dem eller har det hänt något med mig och min tolerans?

De ser likadana ut som alltid, ser ingen som helst skillnad men börjar fan undra...

Jag får skämmas, ta tillbaka och be om ursäkt för det här. Det var jag som höll på att bli dundersjuk, inget fel alls på oxyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in