Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-06, 19:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Nej, det förebygger inte. Det hjälper dock om det ges IV (Stes te.x) under en kramp. Kolla upp det

Fungerar att stoppa i röven också..vet en tjej som har diazepam rövraketer mot EP

men ska kolla upp de där, du kan ha rätt
Citera
2010-06-15, 22:58
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Hmm, det kan bli jävligt knivigt, ja. Annars kan du göra på ett annat sätt, men det är verkligen inte att rekommendera. Har sett folk gjort så när de har för små pumpar, och ska skjuta något som absolut inte hade funkat i en så liten lösning.

Ta en pump, antar att du får ta en ganska stor för de mängderna pulver som blir, kanske 5ml eller liknande? Häll i Oxyn och sätt i kolven. Sug upp vatten och skaka om ordentligt. Sedan tar du och sätter ett filter mellan mynningen på pumpen och kanylen och pangar på.

Detta är verkligen inte att rekommendera, det är ett BIG NO NO egentligen! Man ska egentligen filtrera tabletter säkert 5-10 gånger. Vet inte om många orkar det generellt sett faktiskt, men i alla fall två gånger minst.

Föresten lät 100-120mg Oxy sjukt mycket, jag antar att du har tolerans som fan?

Edit: Fan, fick lust och ta bort inlägget, sånt här ska man ju fan inte lära ut heller. Fast bättre det om någon promt ska ha i sig sin jävla lösning och tillslut skiter i filter över huvud taget kanske..

Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
en kompis köpte nyss fjorton oxynormfemmor, tio oxycontintjugor och sex traddar för 600...

Exakt såhär satte jag några av just de där OxyContin'erna i din arm för några veckor sedan. Som sagt, absolut inget bra sätt att gå tillväga, men visst fungerar det, för in i helvette va bra du mådde sen. Sedan satt vänskapen som klistrad, fyfan vilka härliga tider. Puss på dig, det blir strax igen.

Edit: Ursäkta OT, men var bara tvungen.
Citera
2010-06-19, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeflobbe
Ni som vill ha morfinbaserat läkemedel så kan jag tipsa om dessa 2 Oxycontin 5 - 80 mg depå, Oxynorm 5 - 20 mg kapslar.
Det e dom bästa man kan få utskrivet på recept. Glöm Ketogan mm.
Satsa på dom här. Har dom själv mot rygg smärta. Ger ett mycket bra rus som liknar morfin/heroin starkt.
Verksamt ämne - Oxykodon

Håller med dig om att både oxynorm o oxycontin e mycket bättre än ketogan. Har i snart 2 år stått på 60 mg oxycontin både morgon och kväll och 6 st 10 mg oxynorm per dygn som jag får utskrivet sen jag fick min rygg och nack skada.
Innan min skada gick jag på både Horse o sub o tycker de funkar riktigt bra me oxy i stället. skönt att slippa jagandet o att de e gratis me min medicin som min underbara läkare ger mej pga min smärta . Men de tråkiga e att min tolerans e skyhög så man känner ju inget om ja inte käkar ganska mycket éxtra som man gör i bland
Citera
2010-06-22, 14:53
Medlem
Hmm, jag har ätit och snortat ca 60-80mg oxycontin om dagen i 8 dagar nu och har inte tagit något sedan igår kväll.

Det som förvånar mig är att jag inte känner mig det minsta sjuk

Jag hade räknat med att må lite dåligt men icke, är detta normalt eller är jag unik?
Citera
2010-06-22, 16:20
Medlem
Menas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Hmm, jag har ätit och snortat ca 60-80mg oxycontin om dagen i 8 dagar nu och har inte tagit något sedan igår kväll.

Det som förvånar mig är att jag inte känner mig det minsta sjuk

Jag hade räknat med att må lite dåligt men icke, är detta normalt eller är jag unik?

Jag skulle säga normal, för att man ska få AT så måste kroppen bli van vid substansen och de hinner den nog inte bli på bara 8 dagar.
Citera
2010-06-22, 22:36
Medlem
Influmsans avatar
Jag har ett par oxyfrågor.
Lite bakgrundsinfo: För ca. ett halvår sedan så avslutade jag ett drygt två år långt dagligt bruk (runt 300mg/dygn). Har en del kvar och vill mysa på dem. Men jag får f-n inget rus på dem, har som mest testat 300mg Norm och 50mg Stesolid. Den enda effekten var att jag blev lite dåsig vilket i sig var lite småmysigt men jag förväntade mig mer. Hade inte tagit annat än Citodon (max. 8/dygn) vid behov sen jag slutade med Oxyt.

Nu till frågorna: Hur lång tid tar det att få ner toleransen och går det att få ned den medans jag tar Citodon? Räknas 300mg (oralt) som stor dos? (Jag reagerade mest när jag läste att AntiAlias nöjer sig med 300mg och han tar ju heroin normalt sett och så starka grejor tar ju inte jag Så... tja... hur stor är en stor dos egentligen?

Btw... det var enklare än vad jag befarade att sluta med Oxyt.
Citera
2010-06-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mena
Jag skulle säga normal, för att man ska få AT så måste kroppen bli van vid substansen och de hinner den nog inte bli på bara 8 dagar.

check
Citera
2010-06-24, 00:19
Medlem
warriors2s avatar
Fick både oxycontin och oxy norm idag hu r mycket ska man ta i en fix har bra tolerans!
Citera
2010-06-24, 00:40
Medlem
Real1Samas avatar
Funkar oxycontins som är ett par år för gamla?
Citera
2010-06-24, 04:17
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Funkar oxycontins som är ett par år för gamla?

Ja det gör dom garanterat. Typ all sorts medicin har kvar sin styrka en lång lång tid sålänge den har förvarats någorlunda vettigt.. jag har tagit t ex somadril som varit 10+ år gamla som inte har tappat ett endaste milligram i styrka.
Citera
2010-06-24, 11:42
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Ja det gör dom garanterat. Typ all sorts medicin har kvar sin styrka en lång lång tid sålänge den har förvarats någorlunda vettigt.. jag har tagit t ex somadril som varit 10+ år gamla som inte har tappat ett endaste milligram i styrka.

Awesome!
Vet dock ej hur dessa har förvarats, då jag hittade dem på gatan!
Jag tar normalt sett aldrig sånt här, men när det bjuds på gratis av någon klant så får man väl offra sig.

Det var tre stycken á 10mg.
För en med noll, nada erfarenhet (förutom kratom), så borde 10-20mg räcka, eller?
Citera
2010-06-24, 11:53
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Awesome!
Vet dock ej hur dessa har förvarats, då jag hittade dem på gatan!
Jag tar normalt sett aldrig sånt här, men när det bjuds på gratis av någon klant så får man väl offra sig.

Det var tre stycken á 10mg.
För en med noll, nada erfarenhet (förutom kratom), så borde 10-20mg räcka, eller?

Börja med 20 och fyll på om du inte blir nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in