Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Visa mig varifrån jag har kopierat det jag skrivit. Jag skriver avsiktligt osammanhängande för att det blir spännande läsning när man skiftar från det ena till det andra. Du kanske inte tycker det (förstås) men du missade att begripa det.
Låg allmänbegåvning har jag inte annars hade jag inte klarat igenom de studier som jag har tagit mig igenom och mycket annat. De flesta skriver som skit härinne ändå men skiljelinjen är att jag har fel åsikter. Hade jag haft samma invalida och verklighetsfrånvända åsikter som du så hade du aldrig dragit fram autistkortet. För då hade det varit rätt.
"Skriver avsiktligt osammanhängande", heh. Fantastic. Den var bra.
Jag vet folk som är (nästan) lika korkade som du är och som har långa utbildningar, ledsen men sånt säger inget om ens faktiska begåvning.
Jag väntar på att nån annan går in i tråden och läser ditt inlägg 893 och sen förklarar för dig varför du är så korkad att du inte ens ser det själv.
Och suck alltså, det är tragiskt att se folk med din personlighetstyp, ni bara står och trampar vatten och bara kommer ingenvart. Livet rinner ju förbi er.
Känner din typ ganska bra vid det här laget då jag haft en del med såna som du att göra. Ni är egotrippade men samtidigt invärtes tomma på nåt märkligt sätt och försöker fylla upp tomrummet med en massa löst skrot som egentligen inte ska vara där och som inte passar in.
Sök hjälp så du lär dig hantera dina problem istället för och slösa bort livet på att tjata om hur kassa alla brudar är när det är du och din morsa det hela egentligen handlar om.
Visst brudar är inget att ha för det mesta, men detta handlar inte om dem det handlar om dig och din personlighetsstörning som du borde söka hjälp för att komma till insikt om.
Lycka till och ha en god jul