Citat:
Ursprungligen postat av
Pirre77
Sweet Jesus vilket hat. Det är verkligen ett mysterium varför kvinnor inte är intresserade av att ligga med dig...
Vi normala män får ligga när och hur mycket vi vill

Tease me, give me sweet little lies!

Ingen av er tar mig. Jag talar från verkligheten och trycker er tillbaka till sandlådan. Du får inte knulla, på sin höjd kan du få fula kvinnor som kan tänka sig bli försörjda av dig men om du tror att kvinnan av altruistisk kärlek gillar dig för exakt vad du är, hur du drar dina skämt och din livsstil så är du rejält bakvänd. Äkta kärlek kommer när du är helt omedveten och inte gör till dig, gillar hon dig i det läget så är det äkta men exakt alla killar är mentalt spända och står mentalt på tå, sållar och väljer vad som är status. Kan de fejka sin gångstil så gör de det. För det är status. Det finns inget avslappnande med umgänget med kvinnor. Du får tänka dig för hela tiden och fejka dig själv för de gillar inte dig som du är. Fattar du det. Nej det gör du inte.
Dagens klimat är att killarna får tissla och tassla efter hur kvinnor behagar. De styr med järnhand och stålhandske och kan driva killarna exakt var de vill. För dem är det första april varje dag och killar som du blir blåsta varje dag. Mig lurar ingen. Ingen kvinna förtjänar min sperma.