2015-12-10, 08:44
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Kvinnor finns knappt på ingenjörsutbildningar och då kan du inte säga att kvinnor runt dig jobbar hårt.

26% av de som tog examen 2009/2010 var kvinnor. Så att de "knappt" finns på ingenjörsutbildningarna är båg.

Sedan så är det svårt att komma till någon annan slutsats än att du är lite lätt efterbliven. Köp en hora och koppla av, du är helt enkelt inte tillräckligt mycket man för att få kvinnor våta.
Citera
2015-12-10, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Haha, jag och hustrun har knullat tre gånger senaste tio timmarna – en gång innan läggdags, en gång i natt och en gång nu på morgonen. Har aldrig gjort mig till eller fejkat vara någon jag inte är och hon älskar mig ändå villkorslöst. Låter som du verkligen behöver tömma pungen, om inte annat så hjälper det dig att bli på bättre humör

I mina tidigare förhållanden har det sett exakt likadant ut, har fått knulla precis när jag vill. Du måste haft en rejäl otur i dina möten med kvinnor. Alla är verkligen inte så hemska som du vill framställa dem
Klart du ska knulla om du är i en relation. Att säga att man får knulla när man vill när man är i en relation är ju fullständigt verkningslöst. Det är självklart. Men att du ser det som en vinst är ju det riktigt tragiska.
Citera
2015-12-10, 08:57
Medlem
Jag har ingen aning, därför frågade jag. Du påstår ju att du är så ärlig så jag trodde faktiskt att du skulle svara trots att det är en alldeles för tuff fråga. Men on topic, sett till allt du uttrycker.

Jag tror inte kvinnor gärna pratar om när de är sexuellt frustrerade, för de tycker nog att det dels är en privatsak, dels återfaller negativt på dem själva. Du verkar se ditt sexliv som en offentlig sak, alltså som en samhällsfråga som du vill politisera.

Citat:
Vad tror du?

Man ser aldrig eller hör aldrig (säkert kommer det startas trådar som motpol för att få mig att ha fel) kvinnor som är sexuellt frustrerade. Deras mål är försörjning. Lyckas de inte få försörjning kan de i alla fall falla tillbaka på att få sex när de vill, allt beror på de själva och hur villiga de är att sluta vara flaskhals. Killar kan inte få sex när de vill, de kan inte blir uppskattade för vilka de är utan måste ständigt jobba och ge till kvinnan. Först då kan hans personlighet beskrivas som varm och rolig när kvinnan egentligen bara drar lögner för att klä av honom på hans tillgångar och skiter fullständigt i hans varma personlighet. Killar planterar och kvinnorna kommer och tar frukterna av hans framgång. Utan en tillstymmelse till ansträngning eller jobb.
Citera
2015-12-10, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
26% av de som tog examen 2009/2010 var kvinnor. Så att de "knappt" finns på ingenjörsutbildningarna är båg.

Sedan så är det svårt att komma till någon annan slutsats än att du är lite lätt efterbliven. Köp en hora och koppla av, du är helt enkelt inte tillräckligt mycket man för att få kvinnor våta.
Nej, såna som du begriper inte att kvinnor sen jobbar med skitjobb för det mesta. En fjärdedel är dessutom en låg siffra. Varför är inte siffran 70 %? Vill inte kvinnor jobba för att få killar att ha det bra? Den man gillar vill man ju ska ha det bra, men så fungerar det inte med kvinnor. Kvinnor är parasiter. Har de ingen vinning av killen så är de inte intresserade.

Sedan är du en av kollaboratörerna som upprätthåller deras rätt att hora ut sig för tillgångar. De riktiga fanskapen är såna som du, vit riddare, heter de minsann. Jag har fått både kvinnor våta och till orgasm men vad spelar det för roll när du som mentalt tappad och mentalt rigid älskar rollen som white knight?

Du är hopplös och efterbliven. Vi borde se offentliga hängningar på såna som du.
Citera
2015-12-10, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag har ingen aning, därför frågade jag. Du påstår ju att du är så ärlig så jag trodde faktiskt att du skulle svara trots att det är en alldeles för tuff fråga. Men on topic, sett till allt du uttrycker.

Jag tror inte kvinnor gärna pratar om när de är sexuellt frustrerade, för de tycker nog att det dels är en privatsak, dels återfaller negativt på dem själva. Du verkar se ditt sexliv som en offentlig sak, alltså som en samhällsfråga som du vill politisera.
Självklart. Jag är för en avreglerad och fri marknad. Tycker du att staten har rätt att diktera om killar ska få köpa sex så är jag självklart för en avpolitisering av den riggade marknaden.
Citera
2015-12-10, 09:16
Medlem
Citat:
Självklart. Jag är för en avreglerad och fri marknad. Tycker du att staten har rätt att diktera om killar ska få köpa sex så är jag självklart för en avpolitisering av den riggade marknaden.

Jaha. Om det är det du vill uppnå tycker jag du bör fokusera på att argumentera övertygande för din sak istället för att slå vilt åt alla håll. För övrigt finns det en sexindustri i Sverige redan i dag, så om du väntar dig att kvinnor ute i verkligheten blir mer intresserade av tillfälligt sex med dig för att köpande av sex avkriminaliseras så tror jag du blir besviken.
Citera
2015-12-10, 09:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Hör frigiditeten så att säga ihop med viljan till analt? Tänker mig att de få kvinnor som faktiskt gillar sex också uppskattar analt och att denna uppskattning så att säga minskar med frigiditeten eller vad man nu ska säga.

Yes! Hur mycket kvinnan gillar analt är ett mått på hur mycket hon gillar sex.

Citat:
Vi lever i en värld där kvinnor är bättre utbildade än män och sällan eller aldrig behöver en man för sin försörjning. Det finns ingen anledning för svenska kvinnor att byta sex mot fördelar som TS påstår. Trots det har svenska kvinnor sex med svenska män i alla möjliga relationskombinationer. Det kan inte vara av annan orsak än rent nöje och äkta känslor, för kvinnor här har inte varit ekonomiskt beroende generellt sett av sina män sedan Beatles var färska... Det finns män som sätter i system att utnyttja kvinnor ekonomiskt, för att det är så förbannat lätt. Kvinnor gör rätt mycket för att behålla en man de älskar i sina liv.

1) Att skaffa en man dubblar kvinnans disponibla inkomst. Tänk om män fick spendera alla pengar som deras kvinnor tjänade? Då skulle män göra allt för att skaffa en kvinna.

Nandu skev ett bra inlägg om det här,

Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Här är exempel på saker som aldrig sker;
1. Mannen och kvinnan betalar 50/50 vardera när de går ut och bestämmer sig för att se en film bara mannen egentligen vill se.
2. Kvinnan står för 100 % av pengarna i hushållet och beslutar sig för att köpa en ny stereo till mannen.
3. Mannen och kvinnan betalar 50/50 till bostaden och har tillsammans sparat ihop 100 000 kr, kvinnan vill renovera köket och mannen vill bygga en jacuzzi i badrummet, de väljer det mannen vill.
4. En kvinna har ett jobb som är så välbetalt att hon med enkelhet försörja en annan person, hon gifter sig med en man som inte har ett jobb och försörjer honom till 100 %.

Speciellt nummer 4 är intressant, för varför ska kvinnor ha ett jobb där man kan försörja två personer på lönen om de aldrig skulle kunna tänka sig faktiskt göra detta? Det enda som händer är att någon företagsägare på något modeföretag blir ännu rikare när de säljer designerkläder till karriärkvinnor.

2) Om det handlade om nöje och äkta känslor skulle kvinnorna försörja männen.

3) De skulle också satsa på att vara snygga och sexuella.

Citat:
Jag hoppas du hittar lyckan i vilken form du än vill möta den Chirho. Vi lever uppenbarligen på olika planeter. På min planet är det kvinnorna som jobbar hårdast, har flest högskolepoäng och försörjer fler än sig själva. Kvinnor reser dessutom mer, flyttar till jobb när män sitter hemma på arslet och tränar enormt mycket mer än män.

1) Kvinnor trivs på högskolan för att den är ett vuxendagis.

2) Varje man tvingas ge kvinnor 1 miljon

Citat:
I ett modernt samhälle betalar alla skatt, och alla får sedan tillbaka något i form av olika samhälleliga tjänster. En del grupper går under livet plus gentemot den offentliga sektorn – det kallas positivt livsnetto. Andra grupper går minus – de har negativt livsnetto.

Det är intressant att anlägga ett genusperspektiv på det här. Det visar sig nämligen att gruppen ”män” har ett negativt livsnetto gentemot den offentliga sektorn på 1 miljon kronor. Gruppen ”kvinnor” har ett positivt livsnetto på lika mycket.

Alltså: I genomsnitt överför varje man 1 miljon kronor till gruppen kvinnor. Och varje kvinna får i genomsnitt 1 miljon kronor från gruppen män.

Citat:
Jaha. Om det är det du vill uppnå tycker jag du bör fokusera på att argumentera övertygande för din sak istället för att slå vilt åt alla håll. För övrigt finns det en sexindustri i Sverige redan i dag, så om du väntar dig att kvinnor ute i verkligheten blir mer intresserade av tillfälligt sex med dig för att köpande av sex avkriminaliseras så tror jag du blir besviken.

Ja det stämmer och det visar hur fittiga kvinnor är.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-10 kl. 09:35.
Citera
2015-12-10, 10:09
Bannlyst
Klockrent inlägg som vanligt av Babianen och Nandu.
Citat:
Du har tappat mig helt. Och du säger det själv, att ni kvinnor inte gillar killar. Ni är fittiga som Babianen sa.

Kvinnor uppskattar inte killar, varken mig eller grannen. Jag vill träffa någon som kan uppskatta allt som kommer med mig, hur jag ser ut, hur jag åldras, vad jag säger, beter mig och exakt allt som är knutet till mig specifikt. Kvinnan ska inte kunna hitta något annat som jag inte har. Till poängen är att eftersom ingen kvinna uppskattar mig för dessa saker så spelar det ingen roll om jag köper sex eller försörjer en vanlig kvinna. Ingen av de uppskattar mig. Förresten spelar det roll på ett sätt utöver bristen på uppskattning och det är att horan i alla fall hålöer sig snygg och bryr sig om att göra sig snygg för killar.

Vanliga kvinnor gör inte det. Jag har varit på dejter där kvinnan kommer osminkad. Hur kan man då säga att man bryr sig om män? Att visa genom gester att man tar hand om sin kropp för killens skull är också ett sätt att uppskatta honom på, men inte ens det gör kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Här är exempel på saker som aldrig sker;
1. Mannen och kvinnan betalar 50/50 vardera när de går ut och bestämmer sig för att se en film bara mannen egentligen vill se.
2. Kvinnan står för 100 % av pengarna i hushållet och beslutar sig för att köpa en ny stereo till mannen.
3. Mannen och kvinnan betalar 50/50 till bostaden och har tillsammans sparat ihop 100 000 kr, kvinnan vill renovera köket och mannen vill bygga en jacuzzi i badrummet, de väljer det mannen vill.
4. En kvinna har ett jobb som är så välbetalt att hon med enkelhet försörja en annan person, hon gifter sig med en man som inte har ett jobb och försörjer honom till 100 %.

Speciellt nummer 4 är intressant, för varför ska kvinnor ha ett jobb där man kan försörja två personer på lönen om de aldrig skulle kunna tänka sig faktiskt göra detta? Det enda som händer är att någon företagsägare på något modeföretag blir ännu rikare när de säljer designerkläder till karriärkvinnor.
Går inte att uttrycka det bättre.
Senast redigerad av chirho 2015-12-10 kl. 10:15.
Citera
2015-12-10, 14:36
Medlem
Citat:
Jag kommer bli enormt "uppskattad" (någon riktig uppskattning är det inte fråga om) om jag blir mångmiljonär. Hur kommer det sig? HUR?

Ditt problem är inte brist på pengar, utan på karaktär.

Krävs inte ens normalbegåvad människa för att inse det, efter hur du uttryckt dig här i tråden.
Citera
2015-12-10, 15:06
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Nej, såna som du begriper inte att kvinnor sen jobbar med skitjobb för det mesta. En fjärdedel är dessutom en låg siffra. Varför är inte siffran 70 %? Vill inte kvinnor jobba för att få killar att ha det bra? Den man gillar vill man ju ska ha det bra, men så fungerar det inte med kvinnor. Kvinnor är parasiter. Har de ingen vinning av killen så är de inte intresserade.

Sluta flytta målstolparna. 25% är inte 50% - eller 70% för den delen, men ditt argument var att det knappt fanns kvinnor på utbildningarna, vilket inte är sant.

Skitjobb? Specificera.

Kvinnor är inte parasiter, men det förstår du nog inte, då jag misstänker att du lider av en mildare hjärnskada.

Citat:
Sedan är du en av kollaboratörerna som upprätthåller deras rätt att hora ut sig för tillgångar. De riktiga fanskapen är såna som du, vit riddare, heter de minsann. Jag har fått både kvinnor våta och till orgasm men vad spelar det för roll när du som mentalt tappad och mentalt rigid älskar rollen som white knight?

Är du 14 år gammal eller har du bara svårt att formulera dig?
Citera
2015-12-10, 15:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Sluta flytta målstolparna. 25% är inte 50% - eller 70% för den delen, men ditt argument var att det knappt fanns kvinnor på utbildningarna, vilket inte är sant.

Skitjobb? Specificera.

Kvinnor är inte parasiter, men det förstår du nog inte, då jag misstänker att du lider av en mildare hjärnskada.

1) Kvinnor jobbar inte som ingenjörer de jobbar som sekreterare men kallas för ingenjörer och får lika mycket betalt. Du kan ha 90% kvinnor på ingenjörs-utbildningarna det gör ingen skillnad.

2) Jobb där man inte producerar något utan "leker affär".

3) Män betalar för det mesta av välfärden och kvinnor tar ut det mest av välfärds-servicen. Alltså är kvinnor parasiter på mäns arbete.

4) Om det inte fanns välfärd skulle kvinnor byta sex mot resurser. Kvinnors parasitism i Sverige gör att de inte ens behöver knulla för pengarna som i många andra länder.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-10 kl. 15:27.
Citera
2015-12-10, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av niktiart
Ditt problem är inte brist på pengar, utan på karaktär.

Krävs inte ens normalbegåvad människa för att inse det, efter hur du uttryckt dig här i tråden.
Att uttrycka mig målande är vad som skiljer mig från andra på forumet. Exakt vad du kritiserar är exakt vad jag är bra på och det sticker dig i ögonen. Karaktären är exakt vad som är skön hos mig.
Citat:

Skitjobb? Specificera.

Är du 14 år gammal eller har du bara svårt att formulera dig?
Vad är kvinnor om inte parasiter? Du dömde dig nyss till döden. Först ska jag grilla dig.

Kvinnor är rakt av parasiter, finns inga omvägar att beskriva det på. Det hade räckt med endast parasiter. Bjuder man inte horan på dejten så är hon inte intresserad av en. De gifter upp sig, varför då, har de ingen egen ekonomi kan man fråga sig. De har ett eget särskilt intresse för om jag jobbar som ingenjör. Är jag städare betraktas jag som loser utan ambitioner.

Siffran 25 % är fortfarande för låg för de har inget incitament för att söka sig till tunga utbildningar. Nästan 80 % chans har man att skaffa familj om man har akademisk skolning och bara 21 % om man är arbetslös eller knegare. Vad säger det om kvinnor a.k.a parasiterna. Du har offentlig sektor som flockas av lågbegåvade höns till kvinnor som varken vet in eller ut och får sin lön via skattesedeln som tas med statligt tvång från privat sektor. Frilägg marknaden och privatisera allt, för skojs skull, trots att vården är basal i ett samhälle så hade vården konkat för längesedan. Byråkrati är maffiafasoner och du begriper inte det för att det är statens smutsiga händer som är i farten. En lekplats kostar 100 miljoner att bygga och 5 km motorväg kostar 20 miljoner. Allt för att byråkrati i kombination med statligt tvång är ineffektiv och tjuvaktig men det begriper man inte för att det är staten och staten tror alla på. Kritiserar man staten i Sverige så kritiserar man i stort sett en invandrares hormorsa.

Du är en i raden av alla hycklare som tror att det inte är någon skillnad. Du är bara vidrig och efterbliven och du beter dig så för att dina åsikter är mer legitima än vad mina är. Du väljer dina åsikter för att bana din väg till popularitet men kvinnor och politiskt korrekta fjollor som du ser sina glansdagar nu. Du är en fjolla som rättar dig efter vad andra tycker och tänker och allt du säger är bakvänt. Du försöker vara skarp men väljer dina strider för att du redan på förhand vet vad massorna tycker. Jag orkar stå mig mot massan och vi kan sitta hela kvällen och fortsätta imorgon men du kommer aldrig vinna mig. Jag känner kvinnors natur alltför väl.

Du är förresten precis som Syme i 1984. En dag försvann han och hade aldrig existerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in