Citat:
Ursprungligen postat av
niktiart
Ditt problem är inte brist på pengar, utan på karaktär.
Krävs inte ens normalbegåvad människa för att inse det, efter hur du uttryckt dig här i tråden.
Att uttrycka mig målande är vad som skiljer mig från andra på forumet. Exakt vad du kritiserar är exakt vad jag är bra på och det sticker dig i ögonen. Karaktären är exakt vad som är skön hos mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
OldFashioned
Sluta flytta målstolparna. 25% är inte 50% - eller 70% för den delen, men ditt argument var att det knappt fanns kvinnor på utbildningarna, vilket inte är sant.
Skitjobb? Specificera.
Kvinnor är inte parasiter, men det förstår du nog inte, då jag misstänker att du lider av en mildare hjärnskada.
Är du 14 år gammal eller har du bara svårt att formulera dig?
Vad är kvinnor om inte parasiter? Du dömde dig nyss till döden. Först ska jag grilla dig.
Kvinnor är rakt av parasiter, finns inga omvägar att beskriva det på. Det hade räckt med endast parasiter. Bjuder man inte horan på dejten så är hon inte intresserad av en. De gifter upp sig, varför då, har de ingen egen ekonomi kan man fråga sig. De har ett eget särskilt intresse för om jag jobbar som ingenjör. Är jag städare betraktas jag som loser utan ambitioner.
Siffran 25 % är fortfarande för låg för de har inget incitament för att söka sig till tunga utbildningar. Nästan 80 % chans har man att skaffa familj om man har akademisk skolning och bara 21 % om man är arbetslös eller knegare. Vad säger det om kvinnor a.k.a parasiterna. Du har offentlig sektor som flockas av lågbegåvade höns till kvinnor som varken vet in eller ut och får sin lön via skattesedeln som tas med statligt tvång från privat sektor. Frilägg marknaden och privatisera allt, för skojs skull, trots att vården är basal i ett samhälle så hade vården konkat för längesedan. Byråkrati är maffiafasoner och du begriper inte det för att det är statens smutsiga händer som är i farten. En lekplats kostar 100 miljoner att bygga och 5 km motorväg kostar 20 miljoner. Allt för att byråkrati i kombination med statligt tvång är ineffektiv och tjuvaktig men det begriper man inte för att det är staten och staten tror alla på. Kritiserar man staten i Sverige så kritiserar man i stort sett en invandrares hormorsa.
Du är en i raden av alla hycklare som tror att det inte är någon skillnad. Du är bara vidrig och efterbliven och du beter dig så för att dina åsikter är mer legitima än vad mina är. Du väljer dina åsikter för att bana din väg till popularitet men kvinnor och politiskt korrekta fjollor som du ser sina glansdagar nu. Du är en fjolla som rättar dig efter vad andra tycker och tänker och allt du säger är bakvänt. Du försöker vara skarp men väljer dina strider för att du redan på förhand vet vad massorna tycker. Jag orkar stå mig mot massan och vi kan sitta hela kvällen och fortsätta imorgon men du kommer aldrig vinna mig. Jag känner kvinnors natur alltför väl.
Du är förresten precis som Syme i 1984. En dag försvann han och hade aldrig existerat.