2015-12-10, 15:49
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vad är det du inte fattar?

Vilka är det som är flaskhalsen, är det kvinnorna eller är det männen? Du kan fråga 100 kvinnor om de vill ha sex och praktiskt taget alla kommer säga nej. Ställer du samma fråga till killarna så vill nästan alla ha sex. Fattar du?

När en kvinna ska ha sex måste hon luras till sex. Killarna måste manipulera henne och lova henne massa saker för att få knulla. Annars får man inte.

Du kan läsa i valfri tråd om hur mycket kvinnor hycklar. De tror att de är konsekventa men lider av en stark dubbelmoral i att säga och tycka saker. Kvinnor borde ägas och de som inte ägs borde vara fritt fram att knulla.
Whatever. Lev du i dina villfarelser om du mår bra av det så lever resten av oss i den riktiga världen där män och kvinnor vill ha sex och har sex. Jag skiter fullständigt i babianens jävla statistik eller idiotargument samt dina bittra dumheter. Om kvinnor nu är så jävliga, varför går du inte ut på farstun och blåser skallen av dig så du slipper gå runt och förpesta tillvaron för andra.
Citera
2015-12-10, 15:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Genom att bli feta och fula.

Bättre utbildade än män kan vi bara stryka direkt. Det är fel. Män har byggt världen och jobbar för en bättre tillvaro medan kvinnor latar sig, jobbar i offentlig sektor, ser inget incitament för att utbilda sig för att de kan sälja sin kropp och så vidare. Varför jobbar inte större delen av männen i offentlig sektor och kvinnorna i privat? För att kvinnor är parasiter. Där kvinnor kan parasitera säger de att kärleken finns.

Det finns extremt få KK-relationer för kvinnor känner inte att de får ut nåt av enbart sex (mys och gos räknas också här, så era autistiska och binära hjärnhalvor ska fatta att det inte är bara "kuk-i-fitta" jag tänker på).
Jävla kvinnohatande spån. Var glad att kvinnor jobbar i offentlig sektor och tar hand om barn, jobbar på sjukhus etc. Vem besöker du annars när du är sjuk eller skadad? Den lokala medicinmannen?
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-10 kl. 16:04.
Citera
2015-12-10, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jävla kvinohatande spån. Var glad att kvinnor jobar i offentlig sektor och tar hand om barn, jobbar på sjukhus etc. Vem besöker du annars när du är sjuk eller skadad? Den lokala medicinmannen?
Hade män tagit hand om barn så skulle vi göra det bättre än några yra höns. Och apropå din fråga så går jag till vårdcentralen och när jag är där så brukar jag väldigt ofta fråga om jag får en manlig läkare eller manlig sjuksköterska. Kvinnor fattar ingenting och tolkar samtalet mer som en dejt. Var glad att kvinnor jobbar med skityrken och ställer krav på att killen ska ha ett välbetalt jobb, menar du? Nej, varför ska jag vara det? Vad gör kvinnor för mig, ingenting. Vad de kan göra för mig är att vara bitchiga och avsiktligt jävlas. Attityderna har drastiskt förändrats från att ha varit glada och nyfikna på varandra är man bitchig och kommer med massa floskler som ensam är stark, han ska föetjäna mig och massa andra sjuka tannar som leder till individualism och inte gemenskap, värme och kärlek. Riktig kärlek, inte låtsashollywoodbullshit.
Citera
2015-12-10, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Kvinnor är inte parasiter, men det förstår du nog inte, då jag misstänker att du lider av en mildare hjärnskada.

Är du 14 år gammal eller har du bara svårt att formulera dig?

He heh, ärligt språkat tycker jag också det verkar som om killen har nån sorts handikapp.
Skulle gissa på nån sorts autistisk personlighetsstörning, tycker det lyser igenom ganska kraftigt iom barnsligheten i sättet att uttrycka sig och att se på världen.
Problem med morsan också, tydligen. Ofta är det bara ett skenargument man hör, "öh du har problem med din mamma", men i detta fallet verkar det ju stämma.
Ganska tragisk tråd på det stora hela. Kan inte vara lätt att leva med alla dessa problem och samtidigt bara ha sex på hjärnan. Fast kanske är det lite detta som är grabbens problem, han får ännu mer problem just för att han bara tänker i termer av sex.
Sorgligt i alla fall, hoppas han får hjälp.
Citera
2015-12-10, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tokfet
He heh, ärligt språkat tycker jag också det verkar som om killen har nån sorts handikapp.
Skulle gissa på nån sorts autistisk personlighetsstörning, tycker det lyser igenom ganska kraftigt iom barnsligheten i sättet att uttrycka sig och att se på världen.
Problem med morsan också, tydligen. Ofta är det bara ett skenargument man hör, "öh du har problem med din mamma", men i detta fallet verkar det ju stämma.
Ganska tragisk tråd på det stora hela. Kan inte vara lätt att leva med alla dessa problem och samtidigt bara ha sex på hjärnan. Fast kanske är det lite detta som är grabbens problem, han får ännu mer problem just för att han bara tänker i termer av sex.
Sorgligt i alla fall, hoppas han får hjälp.
Men jag formulerar och skriver bättre än vad du gör och hade jag haft autism skulle jag skriva betydligt mer konkret, något jag inte gör. Snarare skriver jag rätt metaforiskt men samtidigt formellt. Och det roliga är att du säger att autism är något som alla säger hejvilt och rättfärdigar det med att "i det här fallet stämmer det", när du själv säger det hejvilt. Nej det stämmer inte, så ta dig i dalen och håll käften.

Samma sak säger ni förresten till Babianen. Jag håller inte med allt hon skriver men hon är klarsynt och har rätt i mycket. En vassare användare är Nandu.
Citera
2015-12-10, 17:16
Medlem
Citat:
Men jag formulerar och skriver bättre än vad du gör och hade jag haft autism skulle jag skriva betydligt mer konkret, något jag inte gör. Snarare skriver jag rätt metaforiskt men samtidigt formellt. Och det roliga är att du säger att autism är något som alla säger hejvilt och rättfärdigar det med att "i det här fallet stämmer det", när du själv säger det hejvilt. Nej det stämmer inte, så ta dig i dalen och håll käften.

Samma sak säger ni förresten till Babianen. Jag håller inte med allt hon skriver men hon är klarsynt och har rätt i mycket. En vassare användare är Nandu.

Du klipper och klistrar, tar grejer du hört andra säga och lägger till lite själv.
Resultatet blir en enda barnslig gröt där delarna inte riktigt hänger ihop.
Och jo du har nån sorts autistisk störning kombinerat med låg allmän begåvning men precis som så många autister saknar du självförståelse samt sjukdomsinsikt.
Citera
2015-12-10, 17:28
Bannlyst
Citat:
Du klipper och klistrar, tar grejer du hört andra säga och lägger till lite själv.
Resultatet blir en enda barnslig gröt där delarna inte riktigt hänger ihop.
Och jo du har nån sorts autistisk störning kombinerat med låg allmän begåvning men precis som så många autister saknar du självförståelse samt sjukdomsinsikt.
Visa mig varifrån jag har kopierat det jag skrivit. Jag skriver avsiktligt osammanhängande för att det blir spännande läsning när man skiftar från det ena till det andra. Du kanske inte tycker det (förstås) men du missade att begripa det.

Låg allmänbegåvning har jag inte annars hade jag inte klarat igenom de studier som jag har tagit mig igenom och mycket annat. De flesta skriver som skit härinne ändå men skiljelinjen är att jag har fel åsikter. Hade jag haft samma invalida och verklighetsfrånvända åsikter som du så hade du aldrig dragit fram autistkortet. För då hade det varit rätt.
Citera
2015-12-10, 17:44
Medlem
Citat:
Visa mig varifrån jag har kopierat det jag skrivit. Jag skriver avsiktligt osammanhängande för att det blir spännande läsning när man skiftar från det ena till det andra. Du kanske inte tycker det (förstås) men du missade att begripa det.

Låg allmänbegåvning har jag inte annars hade jag inte klarat igenom de studier som jag har tagit mig igenom och mycket annat. De flesta skriver som skit härinne ändå men skiljelinjen är att jag har fel åsikter. Hade jag haft samma invalida och verklighetsfrånvända åsikter som du så hade du aldrig dragit fram autistkortet. För då hade det varit rätt.

"Skriver avsiktligt osammanhängande", heh. Fantastic. Den var bra.

Jag vet folk som är (nästan) lika korkade som du är och som har långa utbildningar, ledsen men sånt säger inget om ens faktiska begåvning.
Jag väntar på att nån annan går in i tråden och läser ditt inlägg 893 och sen förklarar för dig varför du är så korkad att du inte ens ser det själv.
Och suck alltså, det är tragiskt att se folk med din personlighetstyp, ni bara står och trampar vatten och bara kommer ingenvart. Livet rinner ju förbi er.
Känner din typ ganska bra vid det här laget då jag haft en del med såna som du att göra. Ni är egotrippade men samtidigt invärtes tomma på nåt märkligt sätt och försöker fylla upp tomrummet med en massa löst skrot som egentligen inte ska vara där och som inte passar in.
Sök hjälp så du lär dig hantera dina problem istället för och slösa bort livet på att tjata om hur kassa alla brudar är när det är du och din morsa det hela egentligen handlar om.
Visst brudar är inget att ha för det mesta, men detta handlar inte om dem det handlar om dig och din personlighetsstörning som du borde söka hjälp för att komma till insikt om.

Lycka till och ha en god jul
Citera
2015-12-10, 17:49
Bannlyst
Citat:
Lycka till och ha en god jul
Tack ska du ha! God jul!
Citera
2015-12-10, 18:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Whatever. Lev du i dina villfarelser om du mår bra av det så lever resten av oss i den riktiga världen där män och kvinnor vill ha sex och har sex. Jag skiter fullständigt i babianens jävla statistik eller idiotargument samt dina bittra dumheter. Om kvinnor nu är så jävliga, varför går du inte ut på farstun och blåser skallen av dig så du slipper gå runt och förpesta tillvaron för andra.

Jag tycker också att ni ska strunta i statistik och argument och titta på era egna erfarenheter istället,

a) kommer det fram snygga tjejer och raggar på er?

b) ser ni det hända med andra män?

c) om inte var finns alla de där snygga och kåta kvinnorna som vill ha sex med män?

d) det enda stället där kvinnor vill ha sex är på TV.
Citera
2015-12-11, 00:26
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker också att ni ska strunta i statistik och argument och titta på era egna erfarenheter istället,

a) kommer det fram snygga tjejer och raggar på er?

b) ser ni det hända med andra män?

c) om inte var finns alla de där snygga och kåta kvinnorna som vill ha sex med män?

d) det enda stället där kvinnor vill ha sex är på TV.

a) Ja, det har hänt men det kändes som att det var samma tjej i olika förpackningar.

b) Ja, och jag blir lika förvånad varje gång när en snygg tjej flörtat med en uppenbar tönt.

c) Det finns som du skrev en minoritet kvinnor som gillar sex, resten av kvinnorna gör det inte.

d) Det är sant, TV och massmedia propagerar lösaktigt beteende därför att de vill få kvinnor att känna sig olyckliga. En vanlig kvinna trivs bäst med att inte ha massvis med sex och framförallt inte med olika partners.

Om massmedia kan få en kvinna att försöka "hitta" sin sexualitet har de skapat en uppgift som kvinnorna aldrig kommer att kunna lösa. Tvärtom kommer hon antagligen att förstöra livet för sig då ingen anständig man vill ha med henne att göra efter hundratals misslyckade försök till att "hitta" sin sexualitet.

Just det faktum att det finns en enorm marknad för artiklar och undersökningar som handlar om att kvinnor ska hitta sin sexualitet betyder ju att kvinnor generellt inte har någon större sexuell lust.

Kvinnors sexualitet är så patetisk och oviktig att de knappt ens kan få orgasm.
Citera
2015-12-11, 05:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
a) Ja, det har hänt men det kändes som att det var samma tjej i olika förpackningar.

b) Ja, och jag blir lika förvånad varje gång när en snygg tjej flörtat med en uppenbar tönt.

c) Det finns som du skrev en minoritet kvinnor som gillar sex, resten av kvinnorna gör det inte.

d) Det är sant, TV och massmedia propagerar lösaktigt beteende därför att de vill få kvinnor att känna sig olyckliga. En vanlig kvinna trivs bäst med att inte ha massvis med sex och framförallt inte med olika partners.

Om massmedia kan få en kvinna att försöka "hitta" sin sexualitet har de skapat en uppgift som kvinnorna aldrig kommer att kunna lösa. Tvärtom kommer hon antagligen att förstöra livet för sig då ingen anständig man vill ha med henne att göra efter hundratals misslyckade försök till att "hitta" sin sexualitet.

Just det faktum att det finns en enorm marknad för artiklar och undersökningar som handlar om att kvinnor ska hitta sin sexualitet betyder ju att kvinnor generellt inte har någon större sexuell lust.

Kvinnors sexualitet är så patetisk och oviktig att de knappt ens kan få orgasm.
Nja, media propagerar sex för att det säljer och får tittare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in