2015-12-18, 11:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Rätt skabbigt att ha sex med 500 personer samma dag ja. Oavsett könstillhörighet.

Dynga. Det finns flator, kvinnliga pedofiler, nekrofiler osv. Du borde läsa på.

Right för att män skulle tacka nej till att ha sex med 500 kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Genomsnitts mannen får sex.

Han får sex 1 gång/vecka till 1 gång/månad med en fet och ful kvinna om han tofflar tillräckligt.

Citat:
Dom flesta killar i 20års åldern har haft sex med ett par tjejer. För killar i mitten/slutet av 20åren verkar 5-15 tjejer vara snitt.

Du måste räkna in frekvens, kvalitet på kvinnan, vad de fick göra också.

Citat:
Men påstår man att genomsnitts mannen aldrig får sex då har man inte varit mycket utanför dörren.

Det är ingen som säger att genomsnitts mannen aldrig får sex jag säger att,

a) kvinnor vill inte ha sex med genomsnitts mannen.

b) därför gör kvinnor the bare minimum som krävs för att mannen ska stanna kvar i relationen och fortsätta ge dem resurser.

c) därför är alla kvinnors mål att efter några år ha 0 sex eller kanse 3-4 gånger/år.

Citat:
Jag tror aldrig jag träffat en man som påstår det som inte är en enstöring utan vänner som sitter inne och spelar dator hela dagarna.

So? Kvinnor kan sitta inne och titta på TV hela dagarna och fortfarande få ligga när de vill.

Citat:
Men jag har ändå haft rena kks ett gäng gånger och brudar som varit kär i mig och kåta på mig som vill ligga mer med mig än jag vill med dom.

KKs är en myt brah.

Citat:
Ett one night stand eller en kk där allt handlar om rent sex, där är inte bruden ute efter något som regel.

Alltså gillar kvinnor inte sex. För om man vill ha sex då kräver man inte en massa annat.
Citat:
Som jag sagt tidigare, jag har aldrig i hela mitt liv stött på en person irl som påstått något sådant som INTE är under avarage själv, har få eller inga vänner och spenderar sitt liv framför datorn.

Med kvinnors mått är 90% av männen under average.

Citat:
Iprincip alla som påstår det här på flashback är också enstöringar med få vänner, sitter hemma vid datorn nästan hela tiden eller är väldigt fula. Alltså under avarage.

Nope. Jag är kvinna och jag kan bekräfta att det stämmer.
Citat:
Avarage är inte poppis hos brudar men dom stöter på en tjej som blir rent sexuellt kåt på dom någon gång ibland.

Lol. Om du inte är Rocco (eller annan nasty man) finns det 0 kvinnor på planeten som kommer att bli kåta på dig.

Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Precis som killar har även vi tjejer olika kategoriseringar vid attraktion av det motsatta könet för olika syften. En typ är "pojkvänsmaterial" och en annan rent "knullmaterial" som man antingen aldrig hör av sig till igen eller bara blir kk med och skiter i annars.

Nej creep. Kvinnor vill ha knullmaterialet som pojkvän också men det är inte alla kvinnor som får det.

Citat:
Nej, knullmaterialet har oftast första prioritet även som pojkväns material.

Det du kallar pojkväns material är snarare nödlösning för dom tjejer som inte är attraktiva nog och klarar linda knullmaterialet runt fingret och får nöja sig med en mindre attraktiv kille som pojkvän med sex någon gång ibland med knullmaterialet.

Exakt alla killar som tillhör denna knullmaterial kategorin har oerhört lätt att få en flickvän och var och varannan tjej dom knullar blir kär i dom.

Det du precis skrev stämmer helt enkelt inte. För det fungerar inte så i praktiken. Knullmaterialet har lika mycket lättare för att skaffa flickvän som dom har lätt att knulla.

Ja det här stämmer.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-18 kl. 11:16.
Citera
2015-12-18, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Precis som killar har även vi tjejer olika kategoriseringar vid attraktion av det motsatta könet för olika syften. En typ är "pojkvänsmaterial" och en annan rent "knullmaterial" som man antingen aldrig hör av sig till igen eller bara blir kk med och skiter i annars.
Sug kuk med dina lögner. Den som kvinnor vill ha sex med vill de ha som pojkvän men den som de vill bli försörjda av vill de aldrig ha sex med. Jag är en typisk försörjare men jag ställer aldrig mer upp på slaveriet.

Den här kroppen tillhör mig, http://www.bilddump.se/bilder/20151218114639-217.211.98.39.jpg

Det här har jag chans på.
http://www.expressen.se/nyheter/helene-31-jag-ar-mer-nojd-nu/

Hur sjukt är inte det. Jag har en fit och slimmad sexkropp. Naturligt ohårig och har fantasi som gudar bara kan drömma om. Hade jag varit kvinna skulle min kropp varit riktigt perfekt för mig. Jag hade kastat mig över killar som haft en kropp som jag har men ert ointresse för sex gör att manskroppen inte är värd ett skit.

Förresten finns det inga kategoriseringar. De kvinnor som gillar sex är inte ett dugg selektiva och tar exakt vaffan som helst. Däremot är ni selektiva i valet av försörjare men med det kommer också ett fejkat intresse eller ofta ett direkt ointresse för sex. Allt du säger synar jag och rättar. Mig kan ingen lura.
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja det här stämmer.
Vad menar han?
Senast redigerad av chirho 2015-12-18 kl. 12:15.
Citera
2015-12-18, 12:20
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Sug kuk med dina lögner. Den som kvinnor vill ha sex med vill de ha som pojkvän men den som de vill bli försörjda av vill de aldrig ha sex med. Jag är en typisk försörjare men jag ställer aldrig mer upp på slaveriet.

Den här kroppen tillhör mig, http://www.bilddump.se/bilder/20151218114639-217.211.98.39.jpg

Det här har jag chans på.
http://www.expressen.se/nyheter/helene-31-jag-ar-mer-nojd-nu/

Hur sjukt är inte det. Jag har en fit och slimmad sexkropp. Naturligt ohårig och har fantasi som gudar bara kan drömma om. Hade jag varit kvinna skulle min kropp varit riktigt perfekt för mig. Jag hade kastat mig över killar som haft en kropp som jag har men ert ointresse för sex gör att manskroppen inte är värd ett skit.

Förresten finns det inga kategoriseringar. De kvinnor som gillar sex är inte ett dugg selektiva och tar exakt vaffan som helst. Däremot är ni selektiva i valet av försörjare men med det kommer också ett fejkat intresse eller ofta ett direkt ointresse för sex. Allt du säger synar jag och rättar. Mig kan ingen lura.

Vad menar han?

Så du menar att alla gifta par aldrig har frivilligt sex utan att frun enbart gör det för att maken inte ska lämna tillsammans med sin plånbok? Alla gifta i hela världen vilket är några hundra miljoner minst?
Citera
2015-12-18, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Så du menar att alla gifta par aldrig har frivilligt sex utan att frun enbart gör det för att maken inte ska lämna tillsammans med sin plånbok? Alla gifta i hela världen vilket är några hundra miljoner minst?
Självklart. Idag finns försörjningsplikten kvar medan äganderätten har försvunnit. Jag vill ta tillbaka alla rättigheter från henne och äga henne som jag vill. Kvinnor är boskap och är mindre värda än mannen. Babianen t.ex har ett högt värde, inte enbart för hennes kropp men för att hon tänker rätt utan att man behöver lära henne. Hon har förståelsen i sig medan alla andra kvinnor och white knights som du behöver bli upplärda. Det är därför som du tycker det jag säger är chockerande.

Jag vill inte äga kvinnan men jag blir tvungen med tanke på att kvinnor lider av maktmissbruk. Blir de inte förtryckta så går hela samhällen åt skogen. Det hade varit en fin tanke att kunna se kvinnor som jämställda men det är och förblir en tanke.
Citera
2015-12-18, 12:28
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Självklart. Idag finns försörjningsplikten kvar medan äganderätten har försvunnit. Jag vill ta tillbaka alla rättigheter från henne och äga henne som jag vill. Kvinnor är boskap och är mindre värda än mannen. Babianen t.ex har ett högt värde, inte enbart för hennes kropp men för att hon tänker rätt utan att man behöver lära henne. Hon har förståelsen i sig medan alla andra kvinnor och white knights som du behöver bli upplärda. Det är därför som du tycker det jag säger är chockerande.

Jag vill inte äga kvinnan men jag blir tvungen med tanke på att kvinnor lider av maktmissbruk. Blir de inte förtryckta så går hela samhällen åt skogen. Det hade varit en fin tanke att kunna se kvinnor som jämställda men det är och förblir en tanke.

Så du menar, med ett rakt ansikte, att inget av världens gifta par gör det av kärlek och attraktion till varandra? Inget av världens hundra miljoner?

Hör du hur du låter?
Senast redigerad av Nihenna 2015-12-18 kl. 12:30.
Citera
2015-12-18, 12:31
Bannlyst
Citat:
Så du menar, med ett rakt ansikte, att inget av världens gifta par gör det av kärlek och attraktion till varandra?
Attraktionen utgör 2 % och resten utgörs av killens försörjningsförmåga. Jag kan sträcka mig till att det är 2 % men inte mer. Skulle kvinnan få välja fritt vill hon helst inte ha sex alls. Men ibland går hon med på det för att han inte ska lämna henne och försörja någon annan som ger mer sex. Men alla killar vet att kvinnan drar ner på sexet tills han är helt låst och inte kan dra vidare, för han har investerat för mycket.
Citera
2015-12-18, 13:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad menar han?

Att kvinnor generellt vill ha en relation med en sex-kille om de kan istället för att ha en relation med en förhållande-kille.

Citat:

Ja så är det. Oftast tänker kvinnan typ "jag vill verkligen inte göra det här men jag måste".

Citat:
Så du menar, med ett rakt ansikte, att inget av världens gifta par gör det av kärlek och attraktion till varandra? Inget av världens hundra miljoner?

Hör du hur du låter?

Om mannen är sexuellt attraktiv gör kvinnor det av attraktion men det är en liten minortet. För 90% av världens gifta par handlar det om att kvinnan ska få något av mannen eller att manne inte ska lämna kvinnan och ta sin inkomst med sig.
Citera
2015-12-18, 13:11
Bannlyst
Citat:
Att kvinnor generellt vill ha en relation med en sex-kille om de kan istället för att ha en relation med en förhållande-kille.
Det kan inte stämma. Kvinnor är inte intresserade av sex så de bryr sig inte om de ser en sexkille på stan. Ungefär som att jag inte skulle bry mig om någon hårdrockasstjärna gick på gatan. Man måste vara intresserad av sex för att ens lägga märke till sexkillar. Men alla killar är åtminstone sexuella och intresserade av sex medan endast 8 - 10 % av kvinnorna vill ha sex.
Citera
2015-12-18, 14:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det kan inte stämma. Kvinnor är inte intresserade av sex så de bryr sig inte om de ser en sexkille på stan. Ungefär som att jag inte skulle bry mig om någon hårdrockasstjärna gick på gatan. Man måste vara intresserad av sex för att ens lägga märke till sexkillar. Men alla killar är åtminstone sexuella och intresserade av sex medan endast 8 - 10 % av kvinnorna vill ha sex.

1) Jag talar om när kvinnor är unga och inte behöver försörja sig själva typ 15-25.

2) Om en kvinna blir försörjd av sin familj eller av staten då behöver hon ingen försörjare.

3) Då vill hon ha en man som är spännande för de flesta kvinnor har inga liv, deras liv består av att sitta hemma och titta på TV och facebook.

4) Kvinnor vill inte bli tillsammans med en sex-kille för sexet utan för spänningen.
Citera
2015-12-18, 14:39
Bannlyst
Citat:
1) Jag talar om när kvinnor är unga och inte behöver försörja sig själva typ 15-25.
Aha men då är det inte generellt utan specifikt i åldersgruppen 15 - 25. Efter 25 dör intresset för sex.

Citat:
2) Om en kvinna blir försörjd av sin familj eller av staten då behöver hon ingen försörjare.

3) Då vill hon ha en man som är spännande för de flesta kvinnor har inga liv, deras liv består av att sitta hemma och titta på TV och facebook.

4) Kvinnor vill inte bli tillsammans med en sex-kille för sexet utan för spänningen.
De flesta kvinnor blir ju försörjda av staten men kräver ändå en försörjare i relationer. Så det stämmer till hälften bara.

Så ser det ut när kvinnor inte är intresserade av sex. Livet blir skvaller, serier, dokusåpeskit, Facebook och massa annat trams.

Jag vet, de är spänningssökare.
Citera
2015-12-18, 14:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Aha men då är det inte generellt utan specifikt i åldersgruppen 15 - 25. Efter 25 dör intresset för sex.

1) Ja ungefär det beror helt på när kvinnan måste börja försörja sig själv.

2) Till exempel om kvinnan blir försörjd fram till 30 då vill hon ha en spännande kille fram till 30, om hon måste börja jobba vid 20 då kommer hon att vilja ha en försörjare vid 20.

Citat:
De flesta kvinnor blir ju försörjda av staten men kräver ändå en försörjare i relationer. Så det stämmer till hälften bara.

1) Ja i princip alla kvinnor lever på i) jobb i offfentlig sektor ii) make work jobb i privat sektor iii) någon form av bidrag typ socialbidrag, sjukskrivning.

2) Men du missar att,

a) kvinnor är för lata för att vilja jobba överhuvudtaget även om det är att "leka affär".

b) kvinnor gillar att konsumera skräp vilket kostar mer än de tjänar.

c) kvinnor vill inte sköta sitt eget liv typ laga mat, städa, betala räkningar, göra ärenden så de hoppas hitta en man som kan vara deras betjänt.

Citat:
Så ser det ut när kvinnor inte är intresserade av sex. Livet blir skvaller, serier, dokusåpeskit, Facebook och massa annat trams.

Kvinnor är inte mer intelligenta är det.
Citera
2015-12-18, 15:03
Bannlyst
Citat:
1) Ja ungefär det beror helt på när kvinnan måste börja försörja sig själv.

2) Till exempel om kvinnan blir försörjd fram till 30 då vill hon ha en spännande kille fram till 30, om hon måste börja jobba vid 20 då kommer hon att vilja ha en försörjare vid 20.
Vilket är något som alla kvinnor måste göra. Även med dagens höga priser på bostäder och massa andra saker så kan alla leva på en lön, men kvinnor är egoist- och pengakåta luder som har girigheten som sitt signum. De kan inte nöja sig med vanliga saker utan vill ha mer hela tiden.

Viktigast av allt är att lära dem att uppskatta vanliga killar och sluta tro så högt om sig själva. Öppna horhus, sexualisera samhället, ställ högre krav på kvinnor och öka sexismen så att unga kvinnor känner sig otillräckliga. Man ska använda skam för att få det att fungera och piska upp dem sedan barnsben.
Citat:
1) Ja i princip alla kvinnor lever på i) jobb i offfentlig sektor ii) make work jobb i privat sektor iii) någon form av bidrag typ socialbidrag, sjukskrivning.

2) Men du missar att,

a) kvinnor är för lata för att vilja jobba överhuvudtaget även om det är att "leka affär".

b) kvinnor gillar att konsumera skräp vilket kostar mer än de tjänar.

c) kvinnor vill inte sköta sitt eget liv typ laga mat, städa, betala räkningar, göra ärenden så de hoppas hitta en man som kan vara deras betjänt.

Kvinnor är inte mer intelligenta är det.

Exakt. De ska dock lära sig att uppskatta vanliga killar och lägga undan det sjuka tänket om att vi ska förtjäna dem. Finns inget som gör att de förtjänar mig eller någon annan kille men ändå har jag sex med dem.

Död åt feminismen och alla otrevliga fittor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in