Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-06, 10:14
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatn
Hur vet ni hur många mg ni tar (mdma kristaller) väger ni det på en våg innan ? jag har bara provat en gång och snubben sa ta det här så mår du bra, det blev perfekt jag hade bästa kvällen i mitt liv men jag har ingen aning om hur mycket jag fick i mig.
Jag använder alltid våg, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatn
somsagt jag har ingen aning, det var kanske ca 5 - 7 kristaller, är det normal dos ? (holland)
Jag har sett solida kristaller på kring tio gram styck och även kristallflisor på limes noll. Antalet säger absolut ingenting.
Citera
2015-12-07, 01:40
Medlem
MellowHighs avatar
Är det värt att investera i en milligramvåg om man bara tänkt använda den till MDMA? Har sedan tidigare en digitalvåg på 0,01g men det blir ju inte lika exakt om man är mån om att t.ex. få i sig exakt 125mg.
Citera
2015-12-07, 02:38
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MellowHigh
Är det värt att investera i en milligramvåg om man bara tänkt använda den till MDMA? Har sedan tidigare en digitalvåg på 0,01g men det blir ju inte lika exakt om man är mån om att t.ex. få i sig exakt 125mg.

Helt ovärt i mitt tycke.

5mg hit å dit spelar ingen roll.

Men om man nu absolut MÅSTE ha 125mg, varken mer eller mindre, så är det väl bara slösa pengar på en ny antar jag.
Citera
2015-12-07, 03:51
Medlem
MellowHighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Helt ovärt i mitt tycke.

5mg hit å dit spelar ingen roll.

Men om man nu absolut MÅSTE ha 125mg, varken mer eller mindre, så är det väl bara slösa pengar på en ny antar jag.

Det stämmer nog som du säger att 5 mg hit eller dit varken gör till eller ifrån, är nog bara jag som har lite OCD. Antar att en våg på 0,01g avrundar uppåt var 5:e milligram, t.ex. från 115 till 120 mg. Någon som har koll?
Citera
2015-12-07, 19:05
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MellowHigh
Det stämmer nog som du säger att 5 mg hit eller dit varken gör till eller ifrån, är nog bara jag som har lite OCD. Antar att en våg på 0,01g avrundar uppåt var 5:e milligram, t.ex. från 115 till 120 mg. Någon som har koll?

Nej, för MDMA räcker ju den noggrannheten gott. Ska man dosera t ex 4-HO-Met är en milligramvåg ett måste, dock. Själv köpte jag en bra på AliExpress för $25: http://www.aliexpress.com/item/electronic-2014-New-Factory-price-retail-1pcs-0-001g-x-20g-Digital-Pocket-Balance-Weight-Jewelry/1780696395.html
Ang avrundning skulle jag misstänka att det där inte är standardiserat.
Citera
2015-12-08, 21:35
Medlem
Säkert dum fråga, som också har besvarats 100 gånger men har ingen fritid pga för mycket jobb för tillfället så frågar här; Poppade för 1 månad sen, ska göra det till helgen igen. Kommer jag trippa lika mycket? Samma dos, 1 piller. 220 mg
Citera
2015-12-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
Säkert dum fråga, som också har besvarats 100 gånger men har ingen fritid pga för mycket jobb för tillfället så frågar här; Poppade för 1 månad sen, ska göra det till helgen igen. Kommer jag trippa lika mycket? Samma dos, 1 piller. 220 mg

Beror på hur många gånger du kört, men ofta inte. Inte för att det skulle bli dåligt, men man ska helst vänta längre än så.
Citera
2015-12-09, 13:06
Medlem
Någon här som testat blä äpplen eller gröna whatsapp? Hur va dom och vilka va bäst? Vill ha ett bra nyår 😊
Citera
2015-12-09, 16:44
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Man trippar inte direkt på en så låg dos. Fick du hallisar av 220 mg eller kallar du ett vanligt ecstasyrus för en "tripp"?
Citera
2015-12-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Man trippar inte direkt på en så låg dos. Fick du hallisar av 220 mg eller kallar du ett vanligt ecstasyrus för en "tripp"?

precis, såg dubbelt, fyra ögon på en person osv. Ögon helt kolsvarta. Minns knappt något. Tänkte mest om jag kommer uppleva samma, eller om jag måste ta mer.
Citera
2015-12-09, 20:21
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
precis, såg dubbelt, fyra ögon på en person osv. Ögon helt kolsvarta. Minns knappt något. Tänkte mest om jag kommer uppleva samma, eller om jag måste ta mer.
Kommer ge samma effekt.
Tycker att hallisar på mdma är kasst, får antydan till hallisar efter 350mg+. Lite som en tripp, men inte riktigt.
Citera
2015-12-10, 23:36
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Kommer ge samma effekt.
Tycker att hallisar på mdma är kasst, får antydan till hallisar efter 350mg+. Lite som en tripp, men inte riktigt.

Jösses, såna doser! Själv har jag endast känt antydningar till synpåverkan, men har iofs inte varit i närheten av sådana doser. Men nu är det ju inte hallisar man är ute efter med MDMA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in