Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Din fråga har besvarats många gånger på detta forumet och på andra knarkbrädor som finns på nätet, men japp du borde ta mer denna gång men om det skall blandas med LSD så är det värt att tänka på att dessa droger tillsammans skapar en synergi så att doserna skall hållas lägre än om du tog någon av drogerna separat. 130mg MDMA blir bra, c.a 2-3 timmar in i LSD trippen. Du vill inte landa på MDMA när du peakar på LSD.
Jo jag vet och jag har läst om det flera gånger men glömmer av det likförbannat.. Får be om ursäkt för att jag är så lat.
Citera
2015-12-03, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Har kommit över 1g (vitt pulver, sockerliknande ) mdma, av min kran (som alltid haft bra grejor)! Men är lite skeptisk till om detta är riktigt mdma! Ska på rave imorgon och vill testa idag om det är potent osv! Vad skulle kunna vara en lagom dos för att testa om det är bra? Ska jobba imorgon och vill lixom inte bli för kickad om de skulle vara bra, men vill samtidigt inte ta det imorn osså är det skit! Vad rekommenderar ni för dos för att avgöra om det är mdma?

Tack på förhand!
Hur luktar det?
Citera
2015-12-03, 22:17
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
60mg kanske? Typ omöjligt att säga. I framtiden skulle jag köpa ett EZ kit och ha hemma för tillfällen som detta.

Japp, den mängden skulle jag föreslå också. Drar du det i snoken har du lättare att hinna landa och vara fräsch i morgon också!
Citera
2015-12-04, 00:01
Medlem
Såg att ni snackade om att tjack och mdma ihop skulle vara farligt, men innehåller inte en stor del av dagens ecstasyknappar tjack (och mdma då såklart)? Detta är något jag läst flera gånger och även erfarit själv. Om det nu är så farligt så hade ju skitmånga fått något fel när de käkat knappar, men om man tar knappar i moderata mängder så är det ju sjukt få som råkar illa ut? Aldrig hört om nån som skulle fått nåt fel bara av att käka knappar i moderata mängder, är ju endast folk som fått någon helt annan drog som det brukar gå riktigt illa för.. är denna blandning seriöst farlig eller är denna "tjack + mdma = farligt" hetsen av samma sort som det överdrivna safe-talket att man måste vänta ett halvår mellan MDMA intag etc.? Dvs. endast teoretisk fara men ingen riktig fara om man inte kör sjuka mängder och har lite sunt förnuft. Hur ligger det till egentligen?
Senast redigerad av bunch 2015-12-04 kl. 00:05.
Citera
2015-12-04, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunch
Såg att ni snackade om att tjack och mdma ihop skulle vara farligt, men innehåller inte en stor del av dagens ecstasyknappar tjack (och mdma då såklart)? Detta är något jag läst flera gånger och även erfarit själv. Om det nu är så farligt så hade ju skitmånga fått något fel när de käkat knappar, men om man tar knappar i moderata mängder så är det ju sjukt få som råkar illa ut? Aldrig hört om nån som skulle fått nåt fel bara av att käka knappar i moderata mängder, är ju endast folk som fått någon helt annan drog som det brukar gå riktigt illa för.. är denna blandning seriöst farlig eller är denna "tjack + mdma = farligt" hetsen av samma sort som det överdrivna safe-talket att man måste vänta ett halvår mellan MDMA intag etc.? Dvs. endast teoretisk fara men ingen riktig fara om man inte kör sjuka mängder och har lite sunt förnuft. Hur ligger det till egentligen?

Det är neurotoxiskt.
Många knappar idag innehåller enbart MDMA.
Citera
2015-12-04, 16:33
Medlem
DonaldDarkos avatar
Snabb fråga, kan man dricka 3-4st starkbärs så man blir lite halvsalongs innan man tar MDMA? eller försämrar det effekten? Är det bättre att vara helt nykter vid intag?

Tack på förhand!
Citera
2015-12-04, 16:41
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Snabb fråga, kan man dricka 3-4st starkbärs så man blir lite halvsalongs innan man tar MDMA? eller försämrar det effekten? Är det bättre att vara helt nykter vid intag?

Tack på förhand!

Det är definitivt bättre att vara helt nykter tycker jag men ingen direkt fara att dricka någon öl innan. Det är nog mest en smaksak. Beror nog också på vad du ska göra. Själv tycker jag lätt man blir lite sänkt av rent MDMA i jämförelse med tjackblandade-E, så om du ska dansa hjälper nog inte några öl på det. Ska man bara vara hemma dock kanske det är schysst att bli lite mer i mysstämning eller vad man nu ska säga. Rekommenderar dock att inte överdosera alkohol under rustiden, en öl kan du väl dock ta om du vill. Enjoy!
Citera
2015-12-06, 01:49
Medlem
Tomatns avatar
Hur vet ni hur många mg ni tar (mdma kristaller) väger ni det på en våg innan ? jag har bara provat en gång och snubben sa ta det här så mår du bra, det blev perfekt jag hade bästa kvällen i mitt liv men jag har ingen aning om hur mycket jag fick i mig.
Citera
2015-12-06, 01:53
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatn
Hur vet ni hur många mg ni tar (mdma kristaller) väger ni det på en våg innan ? jag har bara provat en gång och snubben sa ta det här så mår du bra, det blev perfekt jag hade bästa kvällen i mitt liv men jag har ingen aning om hur mycket jag fick i mig.
Jag ögonmåttar iaf. Du kanske fick 150mg? Det brukar vara en vanlig dos. Svårt att säga dock.
Citera
2015-12-06, 01:58
Medlem
Tomatns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Jag ögonmåttar iaf. Du kanske fick 150mg? Det brukar vara en vanlig dos. Svårt att säga dock.
somsagt jag har ingen aning, det var kanske ca 5 - 7 kristaller, är det normal dos ? (holland)
Citera
2015-12-06, 03:40
Medlem
Hm. Har käkat två tärningar ikväll och undrar om man kan använda mirtazapin 45 mg som sömnmedel? Äter dom inte i vanliga fall utan har fått en karta av en polare i sömnsyfte.
Som jag fattat det så är mirtazapin en ssr/ssri medecin och man bör ju undvika den sortens medecin flera dagar innan man tar MDMA.

Men hur är det som sagt att ta en på slutet av ruset ?
Citera
2015-12-06, 05:07
Medlem
Jag svarar mig själv och säger att det förmodligen är en dum idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in