Tjo jag tänkte kolla vad folk har för tankar om detta ang recoverytime/ hur skadligt det är osv.
Kom över 1g kristaller för ett tag sedan som jag konsumerade vid 4 separata tillfällen uppdelat ungefär såhär:
Samma helg - Fredag 220mg, Lördag 180mg
Två veckor senare - 250mg
Två veckor senare - 250mg
Dessa doser togs på en gång i rizzboll, tidigare ej provat. Sista tillfället var i helgen för två veckor sedan.
Jag har faktiskt inte känt mig så annorlunda (t.ex. Inte virrigare i vardagen än vad jag brukar vara , inte segare/tröttare, inga känslor av obehag som inte funnits innan) ingen märkbar AT alls.
Rent psykiskt dock så har jag märkt stor skillnad, positiv som tur är

!
Jag har känt mig piggare, mer motiverad, nya tankebanor, nya perspektiv. I efterhand kan jag säga att erfarenheten var väldigt positiv, lite "soul-searching" över det hela!
Tror ni jag har några negativa effekter att vänta inom snar framtid eller är det bara simma lugnt? Borde jag egentligen känna mig fucked i kroppen eller knoppen, har jag haft en jävla tur/en helt OK tolerans?
Jag har läst runt mycket på forumet, det verkar vara delade åsikter. visa påstår att det är lugnt med några veckors mellanrum medans andra påstår att det är minst 2-3 månader t.ex.
Hoppas någon vill ge mig lite svar, kanske finns fler förstatestare som söker liknande svar som jag