Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-05, 12:21
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Anta att man börjar i lägenheten, är det mysigt att ta en promenix i naturen om det är bra väder?
Vädret brukar inte hindra en från att gå ut då de oftast är trevligt att vara ute på md
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
kan man bete sig mellan ytterdörr och natur (kan man bara säga hej om man möter grannarna utan att krama om dom och börja diskutera)?
Ja de kan du absolut göra, du kan ju även passa på att slänga iväg en komplimang till grannen (om de är en trevlig en)
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-10-05 kl. 12:25.
Citera
2014-10-05, 12:54
Medlem
OG-lovers avatar
Har knaprat lite knappar senaste tiden när jag har varit ute på krogen och inte enbart på rave. Billigare och roligare än alkohol.

Kan dock inte riktigt slappna av eftersom mina pupiller blir som tefat, är därför rädd att någon vakt ska gripa tag i mig eller liknande. Samma sak när man är på festivaler eller diverse raves. Men där är man lite mer skyddad i och med att det är mörkare och ljuseffekter. Men finns det ingenting man kan göra mot pupillerna? Och vad för nått i själva drogen är det som framkallar uppförstoring av pupillerna?
Citera
2014-10-05, 13:55
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Vädret brukar inte hindra en från att gå ut då de oftast är trevligt att vara ute på md
Ja de kan du absolut göra, du kan ju även passa på att slänga iväg en komplimang till grannen (om de är en trevlig en)
Det beror på dosen! Om det är en riktigt fet dos så att han svettas rejält, har tefatspupill och grindar käkar samtidigt som han smeker sig själv, så nej.... Kanske inte Men på en låg dos så går det väl ann!
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Har knaprat lite knappar senaste tiden när jag har varit ute på krogen och inte enbart på rave. Billigare och roligare än alkohol.

Kan dock inte riktigt slappna av eftersom mina pupiller blir som tefat, är därför rädd att någon vakt ska gripa tag i mig eller liknande. Samma sak när man är på festivaler eller diverse raves. Men där är man lite mer skyddad i och med att det är mörkare och ljuseffekter. Men finns det ingenting man kan göra mot pupillerna? Och vad för nått i själva drogen är det som framkallar uppförstoring av pupillerna?
Hur fan blir det billigare? :O Asså, man tar ju bara någon bärs eller två på krogen eftersom att man är packad redan när man kommer dit.
Citera
2014-10-05, 14:12
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Det beror på dosen! Om det är en riktigt fet dos så att han svettas rejält, har tefatspupill och grindar käkar samtidigt som han smeker sig själv, så nej.... Kanske inte Men på en låg dos så går det väl ann!
Fast varför ta så stor dos? Ruset blir inte skönare än vad de blir på ca 2mg/kg kroppsvikt imo. Jag får mycket skönare rus på ca 160-200mg än vad jag får på 300mg+
Citera
2014-10-05, 14:13
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Hur fan blir det billigare? :O Asså, man tar ju bara någon bärs eller två på krogen eftersom att man är packad redan när man kommer dit.
Förar aldrig rejält, blir oftast nekad om jag har lite innanför västen. En krogrunda går väl i snitt på 1-1.5k beroende på vart man är om man vill bli lite rund om fossingarna. Då är det helt klart bättre med 3st E för en 400kr. Men återigen till pupillerna. Någon som kan fylla i där?
Citera
2014-10-05, 14:30
Medlem
Citat:
Förar aldrig rejält, blir oftast nekad om jag har lite innanför västen. En krogrunda går väl i snitt på 1-1.5k beroende på vart man är om man vill bli lite rund om fossingarna. Då är det helt klart bättre med 3st E för en 400kr. Men återigen till pupillerna. Någon som kan fylla i där?

Den massiva utsöndringen av serotonin är orsaken till att dina pupiller utvidgas, serotonin utsöndringen gör så att dina sinnen förstärks samtidigt som du mår djävligt bra och lycka utvidgar pupillerna i normala fall också - men inte lika extremt.
Citera
2014-10-05, 14:34
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Men återigen till pupillerna. Någon som kan fylla i där?
De enda du kan göra är att du tar någon opiat/opioid, de minskar pupillerna rejält och du får "normala" pupiller. Men jag tror inte du vill förstöra mdma-ruset med opi. Annars kan du väl bara bomba mdmat i krogkön eller när du är inne, för att slippa "noja" över att vakterna kan misstänka något?
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-10-05 kl. 14:50.
Citera
2014-10-05, 16:29
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
De enda du kan göra är att du tar någon opiat/opioid, de minskar pupillerna rejält och du får "normala" pupiller. Men jag tror inte du vill förstöra mdma-ruset med opi. Annars kan du väl bara bomba mdmat i krogkön eller när du är inne, för att slippa "noja" över att vakterna kan misstänka något?
Jo tar ju alltid precis när jag kommit in eller liknande men det går ju ändå runt vakter och kollar på folk för att se att de inte är för berusade. Misstänker de att någon är drogpåverkad kanske de blandar in polis i det hela.
Citera
2014-10-05, 19:47
Medlem
g0dspirits avatar
Jag har aldrig tagit MDMA förut men jag är oerhört sugen att testa och har därav köpt 0.2 gram rent MDMA.

Fungerar det att t.ex ta det själv? Funderar på att mysa ner mig i sängen och ladda ner Avatar i 1080 P och titta. Kommer jag ha svårt att sova inatt isåfall? Samt: Är pupillerna stora när jag vaknar imorgon bitti?

Mvh
Citera
2014-10-05, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag har aldrig tagit MDMA förut men jag är oerhört sugen att testa och har därav köpt 0.2 gram rent MDMA.

Fungerar det att t.ex ta det själv? Funderar på att mysa ner mig i sängen och ladda ner Avatar i 1080 P och titta. Kommer jag ha svårt att sova inatt isåfall? Samt: Är pupillerna stora när jag vaknar imorgon bitti?

Mvh

Jag misstänker att du kastar bort det goda, skulle aldrig falla mig i tanken att ta det ensam eller att se på en rulle under ruset. Ja det är mycket möjligt att pupillerna är stora en bra bit in på morgondagen speciellt om det är din första gång.
Citera
2014-10-07, 01:05
Medlem
Om man jämför Amfetamin med Mdma. Vilket frisyrer mest noradrenalin/adrenalin? (Om vi pratar relativt normala dose r)

Vilket är minst hälsosamt? (Dvs. Vilket påverkar kroppen mest negativt, vad gäller hjärta, hjärna, psyke m.m.)

Vilken av dessa droger skulle ni säga är bättre än den andra? Vilken tycker ni har flest/jobbigaste bieffekter?

Förklara så bra ni kan! Jag och min vän diskuterade detta och vi var lite osäkra nämligen
Citera
2014-10-07, 01:20
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
Om man jämför Amfetamin med Mdma. Vilket frisyrer mest noradrenalin/adrenalin? (Om vi pratar relativt normala dose r)

Vilket är minst hälsosamt? (Dvs. Vilket påverkar kroppen mest negativt, vad gäller hjärta, hjärna, psyke m.m.)

Vilken av dessa droger skulle ni säga är bättre än den andra? Vilken tycker ni har flest/jobbigaste bieffekter?

Förklara så bra ni kan! Jag och min vän diskuterade detta och vi var lite osäkra nämligen

Alltså om man brukar mdma MAX fyra gånger om året, dvs tre månaders uppehåll mellan varje gång och inte tar överdrivna doser, så är det ju ingenting som kroppen inte repar sig från! Hur ofta man kan ta tjack är jag lite osäker på. Men om man tar det ganska sällan och inte racear i flera dygn och slutar käka/dricka vatten osv.... Så skulle jag tippa på att tjack har mindre skadeverkningar än mdma!

Dock så kan man aldrig veta med 100% säkerhet veta vad man får om man inte är en mycket erfaren kemist! Så det finns ju egentligen inget svar som är 100% fakta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in